wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
    waar zou hij die monster energy voor gebruiken? in 1 blik zit iets van 50 gram suiker. Ik word er wel lekker opgefokt van ;p
    Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
      Goed zo tante!Onderschat het niet en vergeet niet om af en toe (1x per maand bv)even een junkmaaltijd of gewoon wat drank naar binnen te slaan.Dan is het waarschijnlijk makkelijker vol te houden.
      Junkmaaltijden zitten volgens de methode die ik ga volgen 1x in de week ingeroosterd. Daar wilde ik zelf liever 1x in de 2 weken gebruik van maken. Of toch die ene dag in de week aanhouden maar dan niet te hard van stapel lopen. Het gebrek aan beweging door reuma heeft natuurlijk wel te maken met mijn overgewicht, maar daar ligt het natuurlijk niet alleen aan...
      Alcohol drink ik sowieso al weinig, zo af en toe een glaasje wijn of een glutenvrij biertje. En die dingen zijn echt duur, bijna 2 euro per flesje. Daar ga je geen avondje mee doorzakken.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Originally posted by barbell View Post
        waar zou hij die monster energy voor gebruiken? in 1 blik zit iets van 50 gram suiker. Ik word er wel lekker opgefokt van ;p
        wie zegt dat hij dat gaat opdrinken?

Comment

• Originally posted by Manooni View Post

Als ik er ooit zo uit zou zien...
          Hoeveel bf heeft zij denken jullie (ben ben slecht in schatten xD)
          Zuzana, maaa girl..
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            wie zegt dat hij dat gaat opdrinken?
            idd injecteren die shit !
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Ben benieuwd hoeveel mensen hier uiteindelijk ooit hun droomfysiek kunnen evenaren.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                Ben benieuwd hoeveel mensen hier uiteindelijk ooit hun droomfysiek kunnen evenaren.
                Ik begin me af te vragen of ik dat eigenlijk wel wil. Mijn (en die van vele anderen) droomfysiek is die wat als eerste gepost werd, en ik merk ondertussen dat je al een flinke beer moet zijn om dat te evenaren, en ik weet ook niet of dat ook is wat ik wel wil zijn, omdat veel mensen dat niet meer als mooi beschouwen.

Maar hence, de vraag is of je niet 'ineens' toch zo ver bent, omdat je telkens verbeterpuntjes zoekt.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                  Ik begin me af te vragen of ik dat eigenlijk wel wil. Mijn (en die van vele anderen) droomfysiek is die wat als eerste gepost werd, en ik merk ondertussen dat je al een flinke beer moet zijn om dat te evenaren, en ik weet ook niet of dat ook is wat ik wel wil zijn, omdat veel mensen dat niet meer als mooi beschouwen.

Maar hence, de vraag is of je niet 'ineens' toch zo ver bent, omdat je telkens verbeterpuntjes zoekt.
                  Ik heb op het moment zelf ook geen flauw idee wat ik wil. Ik wil wel nog wat meer kilo´s aankomen, maar volgens mij is het dan daarna alleen nog maar belangrijk om droog te staan. Maar goed, we zien wel, vind het trouwens ook wel een beetje belangrijk wat andere mensen ervan vinden (lees vrouwen) veel mensen schijnen je toch raar aan te kijken als je bodybuilder bent.

Comment

• Originally posted by Limit View Post
                    idd injecteren die shit !
                    Hehe

Ps; is dat Fedor op je avatar?
                    Squat 5 x 147.5
                    Bench 5 x 122.5
                    Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                      Ik heb op het moment zelf ook geen flauw idee wat ik wil. Ik wil wel nog wat meer kilo´s aankomen, maar volgens mij is het dan daarna alleen nog maar belangrijk om droog te staan. Maar goed, we zien wel, vind het trouwens ook wel een beetje belangrijk wat andere mensen ervan vinden (lees vrouwen) veel mensen schijnen je toch raar aan te kijken als je bodybuilder bent.
                      Goh, waarom denk je dat bodybuilders of zelfs fitnessdudes uberhaupt zijn wie ze zijn? Its all about the fucking attention. Denk je dat het prettig is om 120kg te wegen of dat het altijd zo fijn is om strict te leven? Dan te onthouden dat het gross er niet eens zijn geld mee verdiend.

Ze zoeken gewoon naar ogen en daar is opzich niks mis mee, maar hou jezelf niet voor de gek.
                      Squat 5 x 147.5
                      Bench 5 x 122.5
                      Deadlift 5 x 180

Comment

• http://www.activebodi.com/wp-content...3/jasonabs.jpg
                        Dit is wat ik momenteel wil bereiken. maar wil wel verder in verdiepen.
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                          omdat veel mensen dat niet meer als mooi beschouwen.
                          lol

je leeft en traint toch voor jezelf of niet

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
                            Goh, waarom denk je dat bodybuilders of zelfs fitnessdudes uberhaupt zijn wie ze zijn? Its all about the fucking attention. Denk je dat het prettig is om 120kg te wegen of dat het altijd zo fijn is om strict te leven? Dan te onthouden dat het gross er niet eens zijn geld mee verdiend.

Ze zoeken gewoon naar ogen en daar is opzich niks mis mee, maar hou jezelf niet voor de gek.
                            Ik weet het, maar ik heb het me nooit gerealiseerd hoe het is om dat soort ogen op je te hebben:P maar ja, voorlopig blijf ik gewoon lekker doorgaan met groter te worden! Knallen met die hap!

Comment

• Gelukkig wordt je ook niet zo maar per ongeluk een Cutler of Ahnold
                              Squat 5 x 147.5
                              Bench 5 x 122.5
                              Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                                lol

je leeft en traint toch voor jezelf of niet
                                Het powerliftaspect van mijn routine is inderdaad puur voor mezelf, maar je gaat mij niet wijs maken dat er hier iemand ook enkel voor zichzelf traint. Dat je enkel voor je eigen ogen traint, is imho enkel een diepgewortelde brainwash. Want als niemand je ooit zou zien, zou het je dan nog uitmaken hoe je erbij loopt? Mij zou het eerlijk gezegd niet meer boeien dan.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X