wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik ben qua karakter best perfectionistisch ingesteld en train gewoon voor mezelf

Comment

• Nog een hele discussie gehad met de fysio van het revalidatiecentrum. Die vroeg zih af waarom ik zo veel moeite heb met mijn lijf. Ik geloof dat ik er aardig uit ben: mijn lijf is op dit moment geen afspiegeling van wie ik ben, daarom voel ik me er ook niet prettig in. Ik ben een actief, vrolijk en gedisciplineerd persoon, maar als je naar mijn lijf zou kijken zou je denken dat ik een slons was.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
        ik ben qua karakter best perfectionistisch ingesteld en train gewoon voor mezelf
        Ik kan me zeker in het perfectionistische vinden, het is alleen dat ik me afvraag in hoeverre dit niet komt omdat het schoonheidsideaal van de westerse man iemand is die goed getraind is. In die zin denk ik dat de maatschappij wel degelijk invloed op ons 'bodybuilders' uitoefent, het is alleen veel subtieler dan je denkt.
        Maargoed, dit is zo'n subjectief onderwerp dat het eigenlijk niet de bedoeling is om de ander te proberen te overtuigen, hoogstens om aan te geven wat je eigen onderbouwing voor je mening is. :')

Ow, en Ellie: Het is de kunst om tevreden met jezelf te zijn, op een paar 'kleine verbeterpuntjes' na. Op die manier kun je én tevreden zijn met jezelf, én motivatie vinden om toch door te gaan. Voor mij werkt dit althans best goed.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Beest in opleiding

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
            Ow, en Ellie: Het is de kunst om tevreden met jezelf te zijn, op een paar 'kleine verbeterpuntjes' na. Op die manier kun je én tevreden zijn met jezelf, én motivatie vinden om toch door te gaan. Voor mij werkt dit althans best goed.
            Ik wil eigenlijk geen excuses maken voor mezelf: op dit moment is mijn lijf gewoon uit vorm. Als ik daarmee tevreden zou zijn dan zou er geen verandering komen ben ik bang. Er zijn overigens wel delen van mijn lijf waar ik wel tevreden mee ben: ik vind dat ik mooie slanke onderbenen heb, en ik heb een fraaie voorgevel. Daar is geen verandering nodig, waar ik me wel veel zorgen om maak is mijn buik. Die is sowieso al niet zo fraai vanwege de littekens en het voortdurend oprekken. (Vanwege mijn darmziekte zwelt mijn buik heel erg op als ik gluten heb gehad, als dat vaak genoeg gebeurt krijg je vanzelf zo'n "ik ben net bevallen"-buik.)
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Mijn streven ??

Niet zozeer een bepaald aantal kilo massa,

Maar gewoon het gevoel dat ik lekker in me vel zit is mijn streven

Comment

• Alexey
                Mind is everything.

Comment

• alexey.. bruute massa deze jongen shiitt
                  Beest in opleiding

Comment

• zieke schouders heeft ie
                    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• YouTube - Get Cannonball Delt Development!

Jason Wojo in dit filmpje is (in mijn ogen) het perfecste fysiek on earth. (Ja, beter dan Arnold en wie dan ook, again, in mijn ogen)

Aangezien ik echter nooit zal gaan kuren is dit voor mij onbereikbaar. Een streeffysiek heb ik niet, gewoon zo groot en droog als natuurlijk mogelijk.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by resike View Post

Alexey

@12 super genetics
                        Mind is everything.

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
                          Hehe

Ps; is dat Fedor op je avatar?
                          jazeker , ''The Last Emperor''
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• kan iemand een paar plaatjes neer zetten van ecto's? dan weet ik wat ik kan verwachten

Comment

• Originally posted by prodee View Post
                              kan iemand een paar plaatjes neer zetten van ecto's? dan weet ik wat ik kan verwachten
                              dus een ecto is je droomfysiek ? ik begrijp je niet helemaal
                              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• 90 kilo 8% maar aangezien dat ik redelijk klein ben kan dit zelfs nog moeilijk gaan worden
                                maar de motivatie is er
                                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X