Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb me Winamp op random staan en hoor weer eens dingen die al lange tijd stof zaten te happen...En het volgende is zo'n pareltje uit het (technical) Death Metal Genre met Egyptisch thema.
Nile - In their Darkened Shrines episch verhalen serie
Gister avond de docu gekeken. Echt stoer hoe groots Metal is, hoeveel mensen er naar luisteren, wat het te weeg brengt. Krijg er een warm gevoel van. Af en toe zelfs een brok in de keel en een traantje.
Het is dat je niet met metal kan trouwen ofzo, want zou het meteen doen :P
metal rules, ben zelf een groot groot liefhebber van metal en heb zelf jaren metal gespeeld in een band.
De genres van metal spreek mij in de regel wel allemaal aan alleen vind ik dat de ene band het beter doet dan de andere!
Van Hollandse bodem vind ik/wij momenteel After Forever errug goed en we volgen die gasten op de voet. helaas zijn ze door omstandigheden ff een tijd uit de running!
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment