Het Grote Metal Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vorige zomer in Baroeg werd een Pool dood gemept met zo'n barkruk en werd die tent gesloten voor onderzoek 3 maanden lang. Sindsdien organiseren ze geen punk avonden meer :P

Maar herinner me in oktober. Toen speelde Behemoth en waren er 2 oude gasten, dronken en de hele tijd grote bek en bijdehand. Samen met een Pool die gasten helemaal de grond in getrapt. Stonden die gasten op met bebloed gezicht en gaven ons een schouderklop en "goed gedaan. waren bang dat de jeugd van tegenwoordig niet fatsoenlijk kon moshen". Vage shit.

Het is meer bij Hardcore Metal avonden dat ik de volgende ochtend wakker word en denk: "wat is dit nu weer...". Bleek me ribben gekneusd te zijn of zat je onder de blauwe plekken voor een week ofzo. Tijdje terug met All Shall Perish en Walls of Jericho die speelden in Bibelot. Stond toen hele rij bij de wc en ik moest heel nodig dus sloot netjes achter aan. Bleek dat ze allemaal in de rij stonden voor het wasbakje om hun bloedneus te fixen.

Me maat had flinke hoofdpijn dag er na aangezien hij aardig wat voeten tegen zijn achterhoofd had gekregen. Maar goed hij heeft een gemiddeld van 3 voeten per concert tegen zijn hoofd. Hoe hij dat doet mag Joost weten. Sta er altijd naast en merk niks.

Tegenwoordig heb je gastjes die beetje voor je neus staan te huppelen en in de lucht meppen en met hun voeten in de lucht trappen (windmillen). Of heb je de Wall of Death en rennen ze beetje om je heen ipv vol op je in te hakken. En vaak is de Pit ook gereduceerd tot een een vage homo polonaise waarbij ze in rondjes achter elkaar aan huppelen met beetje geduw. What the hell...blijf dan uit de pit denk ik dan. Sta soms echt aan de rand te kijken al hoofdschuddend en lach onderdrukkend. Meestal halverwege komt de oudere garde bezoekers en wordt het weer recht gezet en zie je opeens heel veel mensen uit de Pit vluchten. Zijn altijd nog wat jongere gastjes die mee proberen te doen, maar die til je op en gooi je gewoon weg bij wijze van.

TIP: Ga nooit je veters strikken in de Pit. Er zit eens iemand in de pit die dat deed. Achter hem stond een gozer en voor hem een maat van me. Me maat haalde uit naar de gozert. De veterstrikker stond op het verkeerde moment op en kreeg de vuist vol op zijn neus en ging weer naar de grond met gebroken neus. We stonden allemaal te kijken van: "Wat gebeurde hier?" alvorens we in deuk lagen van het lachen.

Comment

• Vette avond gehad vincent. Deicide staat altijd wel garant voor een avondje heerlijk mensen molesteren
      Jammer dat Vader tegenviel. Samael is ook niet echt mijn ding, maar van die andere bands heb ik nog nooit gehoord. Geluid bij de filmpjes is waardeloos. Net stront die door een pijp loopt waar je een microfoon voor gezet hebt
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Wat Powerwolf nummers...

YouTube - Powerwolf - Son of the morning star - Return in bloodred

YouTube - Powerwolf - Lupus Dei

YouTube - Powerwolf - Prayer in the Dark

Comment

• VAnavond rechtstreeks vanuit het werk door naar Baroeg voor...

Cataract (CH metalcore/thrash)
          Ringworm (US hardcore/thrash)
          When All Life Ends (NL deathcore)

Comment

• Even niks te doen op me werk. Iedereen is opgetyft...Radio met zijn sentimentele kattengejank uit en youtube opgestart. Kom nu weer helemaal tot rust *hangt achter bureau in stoel*

YouTube - Graveworm-Touch of hate

YouTube - Graveworm - Suicide Code

Comment

• Nog eentje voor de weg....laterzzzz

Graveworm - Hatefull design
              YouTube - graveworm-hateful design

Comment

• Vorige week dus naar 3 bands in de Baroeg geweest. De eerste band was nederlands en was ok, maar de laatste band was kut en kwam uit Oostenrijk ofzo. De tweede band uit Amerika was geweldig. Echte hardcore metal van de band Ringworm

YouTube - Ringworm - Justice Replaced By Revenge

Morgen in het Paradiso naar Kreator en Caliban!!

YouTube - Kreator-Enemy of God

YouTube - Caliban-Destruction

Comment

• Maat heeft zich ziek gemeld en iedereen die ik dusver gebelt heeft kan niet mee. Wie hier mee naar Kreator vanavond? Heb het kaartje over

Comment

• Prachtige nummers zeg!!

Comment

• Hmm...
                      Wat vindt je van Vision Bleak dan?

YouTube - Kutulu!

YouTube - The Vision Bleak - Wolfmoon

Comment

• Klinkt ook aardig bro maar kan niet tegen de rest op die in de quote staan.
                        Keep them coming, ik heb al een tal video's bij favorieten opgeslagen.

Comment

• Probeer beetje een idee te krijgen van je smaak... Maar nu even een mengel moes

Samael - On Earth
                          YouTube - Samael - On Earth

YouTube - Samael - Door of Celestial Peace

Wat Oude Thrash

Intruder - Martyr
                          YouTube - Intruder "The Martyr"

Vendetta - Go and Live...Stay and die
                          YouTube - Vendetta "Go and Live...Stay and Die"

Vendetta - Dead People are cool
                          YouTube - vendetta - Dead People Are Cool

Iron Angel - Hunter in Chains
                          YouTube - Iron Angel "Hunter In Chains"

Agression
                          YouTube - Aggression (Can) - Demolition

Wat oude Death
                          Atheist Piece of Time
                          YouTube - Atheist-Piece Of Time

Power metal
                          Gamma Ray
                          YouTube - Gamma Ray- Valley of the Kings

Speed Metal
                          Cranium
                          YouTube - Cranium - Speed Metal Sentence

Nog wat metal
                          Sabaton
                          YouTube - Sabaton - Counterstrike

Comment

• Moet het toch even kwijt, ik zit nu echt de hele tijd achter pc naar powerwolf te luisteren... fak beter kan niet, echt heerlijk.

When the moon shines red
                            In blood we trust
                            prayer in the dark

Geweldige nummers...

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                              Moet het toch even kwijt, ik zit nu echt de hele tijd achter pc naar powerwolf te luisteren... fak beter kan niet, echt heerlijk.

When the moon shines red
                              In blood we trust
                              prayer in the dark

Geweldige nummers...
                              Nex = in love
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Het is wel lekkere donkere power metal hoor
                                Heb Powerwolf op me mobiel staan en luister er in de bus naar. En het staat op me mp3 speler Dus altijd een paar goede bands bij de hand.

Meeste powermetal hebben van die blije homo teksten. Wordt je ook niet vrolijk van Alleen als het over knokken met draken gaat is het wel lachen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X