Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar ik me ook mateloos aan erger zijn die gastjes die zo breed lopen, dat er net sinasappels onder hun oksels zitten, terwijl ze totaal niet breed zijn.
    Terug van weggeweest!

Comment

• Originally posted by Timba055 View Post
      Waar ik me ook mateloos aan erger zijn die gastjes die zo breed lopen, dat er net sinasappels onder hun oksels zitten, terwijl ze totaal niet breed zijn.
      Gwn ff zeggen dat ik je avatar hilarisch vind

Comment

• In de poll heb ik dan maar voor de eerste optie gekozen. Verder vind ik de volgende dingen vervelend als je lekker bezig bent:

slechte ventilatie, drukte en wanneer dus bijna alles bezet is, mensen die meer aan het praten zijn dan trainen, foute muziek...

Comment

• Ergernis in de gym

Tja ik irriteer me soms matenloos aan apen die echt de hele avond of zolang ik er dan ben aan 1 toestel machine aan het klooien zijn. Zo ook vandaag. 2 aapjes die continue dezelfde oergeluiden maakte en aan 1 toestel aan het klungelen waren. Vervolgens gaan ze nog poseren voor de spiegel 10 minuten
          kijken of hun spierballen al gegroeid waren beetje oenga boenga geluiden maken, en daar gingen ze weer .. aan het einde toestel kapot, touw brak en ik lach in een deuk

Goed misschien ben ik de enige die zich daaraan stort.. dat kan he
          Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

• waar ik me aan erger:

- een beginner die net is begonnen en ziet dat ik met squatten bezig ben, me er een 10kg schijf eraf haalt ( zat te rusten, dus niet tijdens het squaten )

- db die maar tot 20 kg gaan

- drukte

- stom aan zitten te gapen

160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

• was er al niet een topic hiervoor?

ik irriteer me dat mijn onderbuiks spieren niet zichtbaar worden
              en in de gym tja wat schreeuwende mensen naar elkaar en macho gedrag van kijk eens wat ik kan
              Calisthenics / Street workout

Comment

• Even samengevoegd.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• aan mensen die zich aan mensen irrieteren

Comment

• Originally posted by Scarface84 View Post
                    aan mensen die zich aan mensen irrieteren

lol wat is daar nou erg aan
                    Calisthenics / Street workout

Comment

• Hej, als ze de boel voor niets bezet houden, of niet zereneus aan het trainen zijn gewoon wegsturen die handel.
                      en als je groter bent,ga je er toch gewoon naast staan tijdens het poseren met een opmerking van: go die van jou zijn niet zo groot he!!!
                      Ja ik begrijp je frustratie omtrent dat onnodig bezethouden, denk dat iedereen dat wel vind gewoon wegsturen dus.

Comment

• Originally posted by botttiebull View Post
                        Hej, als ze de boel voor niets bezet houden, of niet zereneus aan het trainen zijn gewoon wegsturen die handel.
                        en als je groter bent,ga je er toch gewoon naast staan tijdens het poseren met een opmerking van: go die van jou zijn niet zo groot he!!!
                        Ja ik begrijp je frustratie omtrent dat onnodig bezethouden, denk dat iedereen dat wel vind gewoon wegsturen dus.
                        als je groter bent wilt het niet zeggen dat jij het voor het zeggen hebt in de sportschool.
                        dus je kunt helemaal niemand wegsturen kerel, ook al zou je dat graag willen.
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

• ik ERGER me aan meisjes in de kleedkamer die:

- voordat ze gaan trainen zeggen wat voor hekel ze wel niet hebben aan zweten en dat ze echt niet hard gaan sporten
                          - na het trainen doen alsof de wereld vergaat van de spierpijn als ze vijf minuten gefietst en vijf minuten op de loopband hebben gesjokt
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            ik ERGER me aan meisjes in de kleedkamer die:

- voordat ze gaan trainen zeggen wat voor hekel ze wel niet hebben aan zweten en dat ze echt niet hard gaan sporten
                            - na het trainen doen alsof de wereld vergaat van de spierpijn als ze vijf minuten gefietst en vijf minuten op de loopband hebben gesjokt
                            Ow zeker weten dat is zo irritant en daar nog bijkomend dat ze lopen te ouwehoeren in de kleedkamer en je staan aan te staren als je je aan het omkleden bent

En top of all:
                            Aan coaches die je een bagger schema geven als of je van suiker bent

Comment

• Ik erger me ook aan vrouwen die je stiekem staan te bekijken onder de douche...
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                Ik erger me ook aan vrouwen die je stiekem staan te bekijken onder de douche...
                                Daarom douche ik ook thuis ben binnen 10 minuten thuis

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X