Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @de sterkste ophaler: Spreek voor jezelf hé, ik voel me nog maar 18 hoor
    Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

• @de sterkste ophaler haha ja ik zal er ooit aan moeten geloven maar over 10 jaar ben ik ook een beest na al die jaren training en hoop dat mijn eigen sportschool te hebben.
      en dan komen er regels dat je geen last meer hebt van dit soort gedrag!
      Calisthenics / Street workout

Comment

• Tja, op jullie leeftijd mag je nog beetje puberen. Als ik zo mijn eigen zou gedragen zou het echt vreemd zijn.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          @ Ijsblok

Ik lach me rot als je 10 jaar verder bent. Dan is het in een klap voorbij met die eeuwige jeugd zoals je dat zo mooi zegt! Wacht maar tot je de dertig nadert!
          Tell me about it
          Jij bent een echte ouwe zak aan het worden he
          Who's the Chef

Comment

• Waar ik me het meest aan erger in de gym waar ik train, is dat 's mam niet meteen komt opdagen als ik een spotter nodig heb met bankdrukken. De strijk afmaken is zeker belangrijker als het welzijn van zoon lief?
            Wat is het toch heerlijk om thuis te kunnen trainen!

Comment

• Ik haat het als mensen met gewichten gooien, of als ze klaar zijn met een kabel oefening ze het los laten, zodat het kei-hard terug schiet.

Verder haat ik het als mensen stinken, volgens mij heb ik mensen op de sportschool die gewoon een week per outfit doen. Zo van, waarom zou ik het wassen als ik thuis ben? Morgen en overmorgen train ik er toch weer in.

Verschrikkelijk!

Comment

• Originally posted by UpRising View Post
                Waar ik me het meest aan erger in de gym waar ik train, is dat 's mam niet meteen komt opdagen als ik een spotter nodig heb met bankdrukken. De strijk afmaken is zeker belangrijker als het welzijn van zoon lief?
                Wat is het toch heerlijk om thuis te kunnen trainen!
                True, maar aan de andere kant is het wel een pak moeilijker om je te motiveren om te trainen.
                Niet de eerste maanden maar toch al snel vond ik zelf.
                Je hebt geen vergelijkingspunten, niemand om je te helpen, niemand om je te motiveren,... het was niks voor mij hoor.
                Maar aan de andere kant, geen irritaties id gym en als je een sterk karakter hebt, doe zo voort

Comment

• Originally posted by python View Post
                  True, maar aan de andere kant is het wel een pak moeilijker om je te motiveren om te trainen.
                  Niet de eerste maanden maar toch al snel vond ik zelf.
                  Je hebt geen vergelijkingspunten, niemand om je te helpen, niemand om je te motiveren,... het was niks voor mij hoor.
                  Maar aan de andere kant, geen irritaties id gym en als je een sterk karakter hebt, doe zo voort
                  Moeilijk om te motiveren? Van wat ik hoor, zouden veel mensen het makkelijker vinden om thuis te trainen. Omdat dat makkelijker is als 'helemaal naar de sportschool rijden'. Ik hoef alleen de trap op te lopen
                  Ik train al zo'n 2 jaar thuis, nóóit problemen met motivatie gehad.
                  En waarom zou ik vergelijkingspunten nodig hebben? Bedoel je dat ik mijn fysiek moet vergelijken met die van andere? Als ik dat al zo graag zou willen, zou ik dat niet in de gym doen, maar eerder op internet ofzo.
                  Hulp heb ik ook vrij weinig nodig. Enkel zo mee en dan 's pap of 's mam, voor de zekerheid.
                  En 's mam is heel goed in het motiveren van d'r zoontje hoor. Die wil nog wel eens mij op fokken aan het begin van een zware set!

Comment

• Originally posted by UpRising View Post
                    Moeilijk om te motiveren? Van wat ik hoor, zouden veel mensen het makkelijker vinden om thuis te trainen. Omdat dat makkelijker is als 'helemaal naar de sportschool rijden'. Ik hoef alleen de trap op te lopen
                    Ik train al zo'n 2 jaar thuis, nóóit problemen met motivatie gehad.
                    En waarom zou ik vergelijkingspunten nodig hebben? Bedoel je dat ik mijn fysiek moet vergelijken met die van andere? Als ik dat al zo graag zou willen, zou ik dat niet in de gym doen, maar eerder op internet ofzo.
                    Hulp heb ik ook vrij weinig nodig. Enkel zo mee en dan 's pap of 's mam, voor de zekerheid.
                    En 's mam is heel goed in het motiveren van d'r zoontje hoor. Die wil nog wel eens mij op fokken aan het begin van een zware set!
                    Ik wou dat ik ook zo'n ouders had, de mijne klaagden enkel over de gevaren, de inname van hun huis en de afdrukken die de gewichten maakten op de parket :-p

Qua vergelijkingspunten bedoelde ik de uitvoering van de oefeningen, niemand kan je tips geven of hulp geven als je iets fout doet.

In mijn hoofdje is het zo dat ik m'n kop instel op fitnessen en focus terwijl ik naar de sportschool ga. Thuis kon ik dat niet, maar da's persoonlijk denk ik.

Kvind het heel goed voor jouw dat het op die manier zo goed lukt

Comment

• Tegenwoordig vind ik het ergste de "ik train al xx aantal jaren dus ik weet het best"-reden. Geen onderbouwing niet meer nodig dan. En ik zie dat zowel in de gym als op de fora terug.

Mn laatste dag in mn oude gym kwam er een nieuwe kerel bezig, die ff iedereen ging verbeteren omdat "hij al 15 jaar trainde". Isolatie is heilig, zware compounds trainen had niks met bodybuilding te maken en ik ging het binnen enkele jaren wel voelen, dan begon hij over kuren en al, hij wist er alles over, deca en dianabol en al.

Ik vroeg hem om onderbouwing, noppes.
                      Ik vroeg hem waarom als hij al 15 jaar trainde hij het lijf en de kracht had van een beginner en hij werd kwaad en begon dat ik waarschijnlijk kilo anabolen slikte(het woord steroiden keek hij me eens raar aan).
                      Ik vroeg hem aan of hij uberhaupt wist wat nandrolon was(mijn eerste test voor would-be kenners).

Tuurlijk kende hij dat, dat is een spierversterkend middel dat zeer gevaarlijk was. Zei ik hem dat deca nandrolon met een decanoate ester is, hij lachte mij uit want dat was niet waar, ik kende er niks van, want hij traint al 15 jaar en kuurt daar het merendeel van...

Toppunt is dat de omstaanders hem nog gelijk gaven ook.
                      Last edited by Genjuro; 19-06-2008, 13:25.
                      the one and only tabata overlord

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
                        Tegenwoordig vind ik het ergste de "ik train al xx aantal jaren dus ik weet het best"-reden. Geen onderbouwing niet meer nodig dan. En ik zie dat zowel in de gym als op de fora terug.

Mn laatste dag in mn oude gym kwam er een nieuwe kerel bezig, die ff iedereen ging verbeteren omdat "hij al 15 jaar trainde". Isolatie is heilig, zware compounds trainen had niks met bodybuilding te maken en ik ging het binnen enkele jaren wel voelen, dan begon hij over kuren en al, hij wist er alles over, deca en dianabol en al.

Ik vroeg hem om onderbouwing, noppes.
                        Ik vroeg hem waarom als hij al 15 jaar trainde hij het lijf en de kracht had van een beginner en hij werd kwaad en begon dat ik waarschijnlijk kilo anabolen slikte(het woord steroiden keek hij me eens raar aan).
                        Ik vroeg hem aan of hij uberhaupt wist wat nandrolon was(mijn eerste test voor would-be kenners).

Tuurlijk kende hij dat, dat is een spierversterkend middel dat zeer gevaarlijk was. Zei ik hem dat deca nandrolon met een decanoate ester is, hij lachte mij uit want dat was niet waar, ik kende er niks van, want hij traint al 15 jaar en kuurt daar het merendeel van...

Toppunt is dat de omstaanders hem nog gelijk gaven ook.
                        Jah klopt helemaal, sommige jongens zijn echt wel zo slim om de zaken te bestuderen alvorens ze eraan beginnen maar die worden al vlug vakkundig de nek omgewrongen in bekrompen buurt-fitnesscentra.

Ikzelf heb 6j zwaar in een powerliftingzaal getraind en sinds ik op dit forum gekomen ben besef ik dat ik heel veel dingen heel fout deed

Je informeren en met de juiste mensen praten, en weten dat de grootste jongens niet steeds de juiste mensen zijn. (heb ik ook gemerkt :-$)

Misschien moeten we maar alle beginners verplichten om dit forum te bezoeken? :-p

Comment

• Op de fitness health center waar ik lid ben zie ik soms ook 2 gasten trainen. Ze lopen altijd bijdehand te doen en willen me corrigeren, want ja hun trainen thuis dus weten wat ze doen...1 ding...ik doe ander soort oefeningen. Dus kreeg commentaar dat snatchen geen oefening is net zoals clean&jerk. De Yates Row bestond niet en zou me rug verneuken blablabla

Nu ik vaker thuis train merk ik dat het er harder en intenser aan toe gaat. Geen afleiding, keiharde muziek die ik wil etc. Nu merk ik dat het geen irritatie was al die tijd, maar eerder een soort medelijden en lachbui waardoor ik afgeleid werd zonder dat je er iets aan kon doen.

Zo dacht ik altijd dat het een fabeltje was, maar het is echt zo...er zijn mannen die met 2x5kg op de stang in de Smith 1/8 squats doen. Vrouwen op de Bosu bal die "sit ups" doen wat niets meer is dan een beetje op en neer wiebelen zonder enige vorm van daadwerkelijk gebruik van de spieren en meer gebruik van momentum.

Vrouwen die de obliques staand trainen met db in 1 hand en de ander zijkant hoofd voor balans...maar die hand staat naast haar hoofd en ze wiebelt wat heen en weer met een gezicht rood van de make-up alsof je een clown heen en weer ziet gaan. Moest toen denken aan zo'n poppetje die je in de auto op je dashboard zet en die heen en weer gaat. Probeer dan maar eens serieus je DB Row af te maken.

Een mannetje in de smith die gaat bankdrukken. Zegt dat je zwaar moet trainen dus laat de stang vol met meer dan hij kan hebben...namelijk 40kg excl stang. Maar zijn maat was spotter en was het gewicht merendeels aan het tillen. Terwijl het ventje rood aan liep van het beetje drukwerk dat hij leverde.

Ondanks dat je geconcentreerd bezig bent...wordt je toch door dat soort idiote lachwekkende dingen enigsinds afgeleid. Thuis trainen vind ik wat dat gezegd een prettige afwisseling.

Comment

• @ Genjuro

wat een sukkel!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• @Genjuro: haha had je een filmpje van moeten maken
                              ophaler je haalt de woorden uit mijn mond

zelf zou ik me maar stil houden als het over dat soort onderwerpen gaat en ga ik niet cool lopen doen dat ik zoals dit geval wel 15jaar 1x per week trainde of wat dan ook
                              Calisthenics / Street workout

Comment

• @gen,
                                Wtf hahaha!!

Wat ik echt irritant vond
                                bij mij heb je echt die fake instructors (ja waar niet hehe) maar er is eentje die heel erg groot en breed is en doet aan pt'en (personal training) maar hij spreekt alleen mooie dames aan en vraagt ze bijna 40 a 70 euro per uur. Verdient zijn salaris plus zwart.

Nu is er een dame waar hij al weken acternaa zit. Maar zij wilt maar neit door hem. Nu ben ik haar een paar dagen aan het pt'en. Op het einde lied ik haar een HIIT cardio doen. dus ik ging naar de wc om wat water te halen.. opeens volgde hij me duwde me zo de wc en in lokte de deur. Het is 1 brede gozer ik dacht SHIT deze man gaat me verkrachten ofzo. Werd hij heel boos op mij. Zei hij wat je aan het doen ben is verboden. Je mag haaar geen personal trainingen geven kan het je lidmaatschap kosten. Ik keem hem raar en ik zei ik geef der geen personal training ik help der gewoon. Zegt hij nee nee nee het mag niet je moet ermee ophouden. Zei ja is goed. volgende dag ging ik gewoon door =)

wouw ik ff kwijt

ojah nog 1 ding
                                soms komt er een raar liedje..en er zijn 3 gasten daar.. Zodra dat liedje beint gaan ze alle 3 voor de spiegel staan beginnen ze yelle te dansen :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X