Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nog een ding waar ik me aan erger:

zal een voorbeeld geven.

ben je aan het bankdrukken , dan gaat zon kalf voor je staan ( ik ken ze dan wel , maar goed ) en gaan ie dom zitten te laggen zodat ik me concentratie verlies en ook in de lag schiet.
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

klote muziek...daar erger ik me aan..en heb geen zin om met een mp3 rond te zeulen...En ik heb ook gestemd op t te lang bezet houden van toestellen..vandie gasten die zitten te socializen..terwijl ik echt mn shema aan wil houden

Comment

Ja muziek is ook een goed punt. Heb het al eens eerder gezegd: in onze sportschool (Cardo) draaien ze alleen maar muziek waar je onmogelijk op kunt trainen. Mijn favoriet (kuch kuch) blijft Mika, met big girls... In een sportschool. Mag ik even een teiltje...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Laatst draaiden ze bij ons fucking operah! Ik snel naar beneden gerend met een boze gezicht... even verteld wat er aan de hand was en even later hoorde ik lekkere trance....

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Laatst draaiden ze bij ons fucking operah! Ik snel naar beneden gerend met een boze gezicht... even verteld wat er aan de hand was en even later hoorde ik lekkere trance....
            Als je die agressie nou in de training had gestoken..
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

toestellen die te lang bezet worden gehouden staat bij mij op nr 1 en deze ga je nie geloven ik was laaste lekker bezig op een zaterdag middag zijn er gewoon 3 van die kneusen die gingen een potje voetbal doen in de sportschool :S toen irriteerde ik me pas en ga nu nie vragen hoe die voetbal daar kwam want da weet ik niet :P

Comment

Bij ons moeten ze het niet flikken om te gaan voetballen...

Er zijn een paar zogenaamde macho's bij ons die altijd beneden trainen bij de loopbanden enzo.

beneden = voor meiden en oudere mensen (95% apparaten)
                boven = voor mannen die alleen willen trainen

Dan lopen ze ook nog eens breed door de zaal (de schouders) gaan echt alle kanten op. -_- Zo denken ze dan ''chicks te scoren''. Ik geef toe dat er veel mooie vrouwen zijn beneden (nja soms dan) maar doe dit dan wel na de training.

Comment

Er lopen bij ons ook een paar van die Bruce Lee fans rond. Ze kunnen er niks van uiteraard maar ze staan als ik toevallig eens s'morgens train wel een half uur overdreven martial arts na te doen in de fitnessruimte. Voor lul man.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Nog even een irritatie.. je bent aan het trainen voor de spiegel om je uitvoering in de gaten te houden of te optimaliseren en dan komt er weer een figuur die even lekker voor je gaat staan, terwijl hij ziet waar je mee bezig bent.. dan zeg je er iets van en krijg je een boze blik.

Comment

was er nog 1 vergeten.. heb ook echt een hekel aan de touwtjespringers, wat geeft dat een herrie en neemt onnodige ruimte in beslag

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                        was er nog 1 vergeten.. heb ook echt een hekel aan de touwtjespringers, wat geeft dat een herrie en neemt onnodige ruimte in beslag
                        Maar is voor boksers/kickboksers wel een goede oefening.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Maar is voor boksers/kickboksers wel een goede oefening.
                          ja ok, maar 1 persoon neemt evenveel plaatst in als 3 personen die gewoon aan het bodybuilden zijn en savonds is deze ruimte al ernstig beperkt

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                            ja ok, maar 1 persoon neemt evenveel plaatst in als 3 personen die gewoon aan het bodybuilden zijn en savonds is deze ruimte al ernstig beperkt
                            Ja oke dan is het niet zo beleefd.

Comment

touwetjes springen kunnen ze thuis ook doen.

Ophaler

haha, bruce lee gastjes.

Comment

....pfffff

Ik erger me het meest aan gasten die fitnesstoestellen veel te lang bezet houden, en vooral als ze met een grote (gezellige) groep binnenkomen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X