Ik heb eigenlijk sinds kort weer last van die mensen die mij de hele tijd zitten aan te kijken. Vooral de nieuwelingen die alleen voor de zomer komen en denken dat ze met 6kg aan gewichten binnen 2 maanden arnold worden. Het is bij mij altijd raak als ze mij constant zitten aan te kijken... ik word er gewoon misselijk van. Het liefst zou ik ze een klap willen geven (ja helemaal gratis) maar dat is zo handig niet en daar berijk je niks mee.
Ik zou ze ook kunnen aanspreken maar dan wordt het alleen maar erger en gaan ze met andere waarschijnlijk over mij rodellen iets waar ik absoluut niet tegen kan. Ze zijn ook altijd in groepjes en hangen altijd tegen toestellen aan en kletsen een beetje. Vaak staan ze ook te pose voor de spiegel met hun kippen armpjes.
Het is echt verschrikkelijk irritant...
Ik zou ze ook kunnen aanspreken maar dan wordt het alleen maar erger en gaan ze met andere waarschijnlijk over mij rodellen iets waar ik absoluut niet tegen kan. Ze zijn ook altijd in groepjes en hangen altijd tegen toestellen aan en kletsen een beetje. Vaak staan ze ook te pose voor de spiegel met hun kippen armpjes.
Het is echt verschrikkelijk irritant...
Comment