Ergernis in de gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ergernis in de gym

Waar storen jullie je het meest aan in de sportschool??
    Ik erger me het meest aan gasten die fitnesstoestellen veel te lang bezet houden terwijl ze maar staan te ouwehoeren!
    En jullie?
    Geniet, en drink met maten!

Ik heb ouwehoeren en toestellen bezet houden genomen, maar ook aan al die ouwe vandagen waarbij de muziek op standje 0 moet staan, en het liefst nog Nederlandstalig.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
      Ik heb ouwehoeren en toestellen bezet houden genomen, maar ook aan al die ouwe vandagen waarbij de muziek op standje 0 moet staan, en het liefst nog Nederlandstalig.
      Helemaal mee eens

Comment

Toestellen bezet houden of soms 2 toestellen omdat ze super setten. Eigenaar van de gym heeft al zo mensen aan de deur gezet omdat het te erg werd. Daarom probeer ik zoveel mogelijk in de vooravond te trainen dat is er het minste volk.

Voor de rest is het wel een gezellige club. Iedereen kent bijna iedereen. Woon ook in een kleine gemeente. Muziek staat tamelijk luid is via Internet, meestal jaren 80.
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Inderdaad het bezet houden van toestellen, wij hebben een aantal figuren rondlopen die 5 tot 10 min rusten tussen de sets in... daar erger ik me pas dood aan! dan heb ik nog liever dat ze lopen te ouwehoeren

Comment

Ik erger mij aan die mafkezen die de hele tijd naar mij lopen te staren omdat ik veel ja lach maar geluid maak tijden (ZWARE) trainingen. Dan denken ze echt van huhh?

Ik denk dan weer... kerel waar zit je naar te staren je bent hier toch om te trainen of niet soms!!?

Verder erger ik me niet aan mensen die de apparaten lang bezet houden... als ik een apparaat nodig heb en die kerel staat er alleen maar te praten dan loop ik gewoon naar hem toe en vraag ik netjes of hij al klaar is. Tja ik gebruik weinig tot helemaal geen toestellen... train liever gewoon met dumbells etc.

Comment

Ergeren...eerder uitlachen. Had er van de week met Liquidfire over. Bij hem liep er een gast rond die wat sit-ups en zo deed. Vervolgens voor de spiegel flexen al roepende THIS IS SPARTA!.

Mijn verhaal was: Ik kwam net uit de kleedkamer naar de benchpress. Haal de gewichtjes er af en laad hem met mijn opwarm gewicht vol. Komt er een mannetje aanlopen die ik net zag jumpstylen voor de spiegel. "Ja ik was hier bezig hoor" - "tyf op. we zijn hier om te trainen. als een aap rondspringen doe je maar ergens anders".

Echte ergernis heb ik van mensen die zich bemoeien met mijn uitvoering en het beter denken te weten. Of zoals van de week dat ik wilde beginnen met squat. Maar zo'n idioot stond er met een meid te praten. Dus begon maar met Leg Press opwarmen. Ben ik klaar, gesprek gevoerd met hoofdinstructeur om informatie in te winnen...en daarna was die gast nog in gesprek. Ben gewoon er naar toe gelopen en gaan squaten. Fuck off. Stond me wel beetje vaag aan te kijken, maar heb ik dan geen boodschap aan. Je komt om te sporten, doe je dit niet dan doe ik het wel. Daar irriteer ik me mateloos aan. Er is een grens dat ik bereid ben me schema in een andere volgorde af te werken.

Daarom ga ik ook niet meer na 19.00. Als je ziet wat er dan voor dwazen rond lopen :S En dan moet letterlijk in een rij gaan staan om iets te doen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Ik erger mij aan die mafkezen die de hele tijd naar mij lopen te staren omdat ik veel ja lach maar geluid maak tijden (ZWARE) trainingen. Dan denken ze echt van huhh?

Ik denk dan weer... kerel waar zit je naar te staren je bent hier toch om te trainen of niet soms!!?
                Zo een als jij hadden we er ook bij ons rondlopen een poos geleden. Heel de tijd gillen. Hij riep dingen als: "I love the shit!!" , "I have to do this", "The more it hurts the more I love it" en "The shit is getting ugly but I still love it!!".

Goeiendag..wat een gedoe. En als je dan ook nog eens zag dat ie met van die mietengewichtjes van 10 kg aan het schuine banken was dan snap je ook wel dat we ons er behoorlijk aan begonnen te ergeren.
                Uiteindelijk besloot mijn oom hem eruit te zetten. "Apen horen in het oerwoud thuis, niet in mijn sportschool". En zo hoort het. Opzouten.

Comment

Ik kreunde vroeger ook. Maar me pa heeft me dat afgeleerd. Je kan net zo makkelijk kracht zetten zonder al dat geblaas en geschreeuw.

Comment

Ik heb ook apparaten bezet houden+eindeloos daarbij ouwehoeren gekozen. Meestal komt het niet eens tot ergernis, omdat ik eigenlijk altijd wel vraag hoe veel setjes ze nog moeten en of ik anders tussendoor kan als ik hetzelfde gewicht doe, of dat het echt in 3 seconden is in te stellen. Niks mis mee. Als diegene rust zou het geen probleem moeten zijn om tussendoor te gaan.

Originally posted by Tigra View Post
                    Toestellen bezet houden of soms 2 toestellen omdat ze super setten.
                    nog ff hierover: ik superset ook wel eens, maar ik hou dan altijd in mijn achterhoofd dat ik dus 2 apparaten bezet hou, terwijl iemand anders misschien wel staat te wachten met niks. Dan laat ik mensen sowieso tussendoor gaan.
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sterkste ophaler

Waar heb jij het over? Ik gebruik nooit tekste tijdens de trainingen... alleen als de gewichten voor (mij) een beetje te zwaar worden moet er altijd een klein geluidje uit en dat vinden die mensen daar al erg!

Ik snap je post niet want die kerel die jij daar hebt omschreven lijkt totaal niet op mij!!!

Ps: Watte fuck man... denk je dat de baas van onze sportschool het erg vind? Hij zegt juist dat ik goed bezig ben en gewoon een doorzetter ben.
                      Last edited by Nex-; 19-04-2008, 13:29.

Comment

Dan vergis ik me gewoon. Ik nam aan dat je net zo was als die kerel die ik daarstraks beschreef. Mijn excuses. Als je wat meer geluid maakt is dat niet zo erg, tenzij je de hele sportschool bij mekaar schreeuwt uiteraard. Ik vind namelijk dat je andere mensen niet moet storen bij hun training, net zoals ik zelf niet gestoort wil worden bij mijn training. Dat was uiteindelijk ook de reden waarom die oerwoudaap de deur gewezen werd.
                        Het was overigens geen verwijt naar jou toe, maar gewoon iets wat ik wilde posten omdat die gast zo irritant was

Comment

Ik moet toegeven dat ik soms ook wel eens wat geluid maak tijdens het toppen..

Comment

Oke dan begrijp ik dat. Nee het is niet zo dat de hele sportschool het hoort, integendeel zelfs. Er zijn genoeg mensen bij ons (die komen dan wel altijd wat later) waar je je wel aan kan storen aangezien zijn weinig gewichten tillen en toch gaan lopen schreeuwen.

Om het maar even precies te zeggen... er is maar een klein groepje (paar jongens) die zo naar je zitten te staren als je bijvoorbeeld met bench press bezig bent. Ik bedoel... een klein beetje geluid die je alleen maar met moeite kan horen is toch niet zo erg?

Overigens heb ik ook naar hun trainingen even lopen staren en het enige wat ik heb gezien is 2 dumbells van 12 kilo in elk hand met als resultaat een gloed hete roode kop!

Maar ik snap je wel hoor ophaler... no hard feelings.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                              Ik heb ook apparaten bezet houden+eindeloos daarbij ouwehoeren gekozen. Meestal komt het niet eens tot ergernis, omdat ik eigenlijk altijd wel vraag hoe veel setjes ze nog moeten en of ik anders tussendoor kan als ik hetzelfde gewicht doe, of dat het echt in 3 seconden is in te stellen. Niks mis mee. Als diegene rust zou het geen probleem moeten zijn om tussendoor te gaan.

nog ff hierover: ik superset ook wel eens, maar ik hou dan altijd in mijn achterhoofd dat ik dus 2 apparaten bezet hou, terwijl iemand anders misschien wel staat te wachten met niks. Dan laat ik mensen sowieso tussendoor gaan.
                              Zo hoort het
                              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X