Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb respect voor ze maar ik ga niet als een gekke aap bij een bushalter of op iemands auto in de parkeergarage trainen. -_- In een speeltuin waar geen kinderen zijn kan het wel. Zelf heb ik 2 keer in het bos getraind, tarzan style.
Ik train vaak in de bossen. Boomstammen en stenen sjouwen. Heerlijk.
Gewoon als bonus op mijn gewone training of ter vervanging voor de afwisseling. Het houd me ook gemotiveerd om met ruwe natuurlijke materialen te werken ipv dumbells en halters
Gewoon als bonus op mijn gewone training of ter vervanging voor de afwisseling. Het houd me ook gemotiveerd om met ruwe natuurlijke materialen te werken ipv dumbells en halters
Kan je beter bij mijn sponsor gaan werken, balen met grondstoffen sjouwen.
Dan krijg je er ook nog voor betaald....
Hahaha in Portugal zag je aan het strand ook allemaal rekjes waaraan mensen zich gingen optrekken en al. Gebruikte ze ook veel normale dingen daarvoor.
Mij niet gezien
wel lachen beetje erg voor lul maargoed
en speeltuinen zijn voor kids
ik vind niet dat ze voor lul staan ze zien er goed uit (kwa spieren) en als steeds meer mensen het gaan doen word het steeds minder voor idioot aangezien.
toen we op landkamp waren gingen we ook ffies stoer doen met een rekstok en dat was wel lachen!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment