Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
DSO dit was niet de bedoeling van Fanatic, dat er zo op gereageerd zou worden. Ook wel leuk maar volgens Fanatic wel over het randje heen. Fanatic is niet sarcastisch, eerder scherp en opmerkend.
Hij vind het jammer dat je dit wel leuk vind, maar zijn mop niet.
En ik vind dat ik recht heb op mijn eigen mening gezien mijn eigen beleving met die man. Bovendien.."GNARF"...ik zal hem toch wel weer tegen komen vanaf volgende week en dan kan ie weer voor zichzelf spreken.
Tof dat je dat vind...maar ik een forum spammer? Leg uit!
tja ik zal het dan maar eens voor je duidelijk uitleggen
bij voorstellen is er denk geen 1 voorstel geweest dat jou welkom niet behaalt heeft.
eigenlijk heeft elk topic wel 1 of meerdere reacties gehaalt tenzij admins er eerder dan jij kon typen een slotje op gezet hebben.
ook het typ vermogen van jou is zo snel dat je meestal te zien krijgt als je op antwoord versturen druk dat je niet na 5seconde 2berichten mag plaatsen.
en tja jou berichten per dag is het hoogste van alle forum bezoekers dus dat is dan wel genoeg om je de hoofdspammer van het forum te kronen
tja ik zal het dan maar eens voor je duidelijk uitleggen
bij voorstellen is er denk geen 1 voorstel geweest dat jou welkom niet behaalt heeft.
eigenlijk heeft elk topic wel 1 of meerdere reacties gehaalt tenzij admins er eerder dan jij kon typen een slotje op gezet hebben.
ook het typ vermogen van jou is zo snel dat je meestal te zien krijgt als je op antwoord versturen druk dat je niet na 5seconde 2berichten mag plaatsen.
en tja jou berichten per dag is het hoogste van alle forum bezoekers dus dat is dan wel genoeg om je de hoofdspammer van het forum te kronen
aangezien je bovenstaande berichten moet ik je daar indd gelijk in geven waarom ga je niet gewoon als je je verveelt heftruck liften..? forken omhoog en je hebt de calfraise.. ( beetje zwaar maar goed :P ) hoef je tenminste geen onzin te plaaten
aangezien je bovenstaande berichten moet ik je daar indd gelijk in geven waarom ga je niet gewoon als je je verveelt heftruck liften..? forken omhoog en je hebt de calfraise.. ( beetje zwaar maar goed :P ) hoef je tenminste geen onzin te plaaten
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment