Vandaag roostervrije dag. Thank God
Vandaag op het werk/op school...
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostVandaag roostervrije dag. Thank God22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Postsame here Weet je al hoe je je vrije tijd gaat verkwisten?
Shit...ik heb eigenlijk een heel druk leventjeGeniet, en drink met maten!
Comment
-
haha druk druk druk iedereen heeft er last van
maar wat ik wou mede-delen is:
ben vandaag naar andere sport school gegaan en daar gevraagt of ik daar stage kon lopen.
Vroegen ze gelijk welke school zit je nou ik CIOS oowh oke nou dan kan ik een afspraak regelen voor morgen.
nou mooi dus ik heb morgen een date
en ik wou daar ook gaan trainen dus daar heb ik ook morgen een afspraak voor voor een kracht test want ze werken daar met sleuteltjes ofzo.Calisthenics / Street workout
Comment
-
TGS sleutel oid.. rotzooi mijne ligt ook ergens onder me bed
vandaag op het werk wat schoongemaakt wat borden veranderd nu zijn ze 1 geheel kwa lengte (koste wel veel tijd word morgen schrikken voor me chef:P) en nu zo na het eten weer aan het schoolwerk -.- deze week kom ik dnek ik helaas niet aan fitnessen toe.. mss dat ik vanavond thuis ff de ijzers inklim. als school klaar is
Comment
-
Gisteren en vandaag een zeer prettige interactie gehad met de directeur.
Gisteren hadden we een plenaire vergadering (vergadering met hele bedrijf over de stand van zaken, commercie, etcetera). Ik was de vorige keer naderhand extreem kritisch over de vergadering. Deze keer merkte ik dat de directeur een hoop punten van mijn kritiek heeft opgepakt dus ik heb hem verteld dat ik het deze keer een erg goede vergadering vond. Hij verbaasd dat ik dat zei, waarop ik zei dat als ik kritiek geef dat ik ook vind dat het gezegd mag worden als het wel goed is.
Vandaag een zelfde situatie maar andersom. Directeur roept me op zijn kantoor, zegt mij dat hij vindt dat ik deze laatste maand bij mijn huidige werkgever ontzettend goed en professioneel aanpak (actief bezig met kennis- en projectoverdracht, actief bezig met afsluiten klantcontacten, blijf meedenken met lopende projecten).. Onder het mom van: als ik het slecht doe (wat natuurlijk nooit gebeurt) vertelt hij me dat, dus als ik het goed doe (altijd dus) mag dat ook best gezegd worden..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Vanacht werkoverleg gehad. De laatste keer met het huidige team. VAnaf januari gaat de helft van het team opgesplitst worden. Ikzelf ga ook naar een nieuwe teamleidster (Esther) dus ben benieuwd wat ik er van mag verwachten.
In het kort is er vertelt hoe we het jaar af gaan sluiten en het nieuwe jaar gaan openen, wat er staat te veranderen, hoe de nieuwe jaarroosters gepland gaan worden en we namen nog het medewerkers teveredenheids onderzoek (MTO) een 2e keer onder de loep. Na 2 uur de vergadering maar gesloten want anders zouden we er s'morgens vroeg nog over zitten discussieren.
Komende nacht heel de nacht heftrucken.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Daarnet rond 22u is er iemand onder de trein gesprongen in Oostkamp. En het is mijn taak om die miserie die er bij komt op te lossen. Dan wel niet ter plaatse alles opkuisen maar de reizigers op hun plaats krijgen enzovoortThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by bruce View Postghehe... leuke klega's heb jij. zometeen na je promotie ken je ze ff de les lezen toch? of is de promotie niet dermate groot?
Tot die tijd vloek er wel gewoon in dit soort situatiesGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostSta ik daar bij de Kijkshop om me Inventum weegschaal te kopen zie ik een Possel-clone achter de balie staan. Moest wel goed kijken, want er stond nog een bezem voor hem.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
nah. Dacht dat Possel er werkte :P
Waar ik werk, de expeditie, is het nu zooooo stil. Echt ik heb me neus helemaal leeg gepulkt, zo'n beetje elke website op het interweep gelezen, tig schaak partijen gespeeld, heb me boek bijna uit. Qua werk doe ik dus bijna niks. En na a.s. week rijden er geen trainen meer dus geen containers meer die vervoerd hoeven worden. Nog rustiger tot week 2 van het nieuwe jaar. *zucht*
Vervoeren goederen containers van de havens van rotterdam tot in verweggistan van Europa en zo. Maar we hebben ook Ikea spul naar Dortmund en zo. Of andere chemicalien naar Italie of naar Zweden etc.
Dus tja wat voor verhalen heb ik...hmmm...een collegainnetje vind het leuk om me altijd te meppen. Paar weken terug sloeg ze me en had ze zelf pijn in der vuist. Even later met lineaal die brak op me arm. En we hebben regelmatig dat we balletjes rond gooien...en hard. Dus moest ik iets van de printer pakken en liep terug naar me bureau kreeg zo'n balletje vol in me nek. Is ook maar dat iemand dat zei want ik voelde hem niet...heb een hard hoofd en zo. Verder wordt ik beetje gebruikt om af en toe wat dingen te slepen aangezien er toch niks anders te doen is.
Kortom...tijd om weer een andere baan te gaan zoeken waar ik me wel mentaal kan ontwikkelen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...12 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-