Vandaag op het werk/op school...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleding kopen. Moderator blij. Kleding kopen is leuk.

"Welke maat heeft u?"
    "Taillemaat 32, maar in verband met mijn bovenbenen zou ik wat maten groter pakken"
    *Krijgt broek maat 33*
    Broek komt tot net over de knie voordat hij vastloopt op mijn quads.
    "Sorry, maar dit gaat niet gebeuren. Zou toch nog wat groter pakken". En op zo'n moment is het lastig om niet op te lichten als een kerstboom op donkere nacht vanwege je blijdschap dat je niet in een normale maat past.

Kreeg een maat 35 aan, was regular fit, maar bij mij tight. Verkoper staat een partij te kijken. Kon het haast niet geloven.

Uiteindelijk maat 36 broeken, voelt zo lekker he. Dan weet je dat je groeit.

Daarna had ik een mooie blouse gezien. Helemaal mijn stijl blouse. Maat 39. Even passen. Ja, hele mooie blouse maar als ik mijn armen naar voren beweeg gaat hij uitscheuren. Zelfde met maat 41. Uiteindelijk van achter nog wat groter moeten halen, vanwege de schouderpartij. *Glunder glunder*.

Toen ik nog een shirt stond te passen vroeg de verkoper aan mijn vader wat voor sport ik dan deed, rugby ofzo? Toen kon mijn dag dus echt niet meer stuk he. "Hij heeft echt zo'n bouw".

Even nog kijken voor een jasje, mijn eigen blazer, daar scheur ik bijna uit. Paste ze geen van alle vanwege de schouders (die staken zo megalelijk verder uit dan de schouderlijnen zegmaar). Ze hadden geen jasjes voor mij, of je krijgt meteen zo'n jasje waar een vent van 120kg met 50%bf ook in kan.

"Ja, hoe meer V vorm je hebt, hoe lastiger het wordt om een goed jasje te vinden". Ook meteen geleerd wat een 'drop' was.

Net terug van de gym, benen getraind. Ging heerlijk. Flink tempo met mijn broertje, die overigens dapper mee doet, en zelfs weer eens vrij gesquat. Morgen gaat lopen echt nog een hele uitdaging worden.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @Gen: En dat was op het werk, of op school?

Ach, who cares, mooi verhaal
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Dit was gewoon vandaag.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Vandaag...vandaag de 3e zaterdag van de 26 die ik dit jaar moet werken. Beuhhhh...Ik heb er nou al geen zin in!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Das wel minder mark, en we zitten al 2 maanden in dit jaar, succes =)

Comment

• Vandaag op werk: Nieuwe collega pesten.

Vandaag nieuwe kerel op onze kamer... En onze kamer staat inmiddels enigszins bekend als een kamer waar heel wat afgescholden wordt (niet tegen elkaar, alleen tegen de laptops) en waar we samen heel wat afvloeken (kan soms zo heerlijk opluchten)... Daarnaast zijn we ook niet vies van een beetje lullige humor tegen elkaar, dus altijd leuk om daar als nieuweling tussen gezet te worden...

Dus: Nieuwe collega netjes voorgesteld, wij ons netjes voorgesteld... Aan het werk.... Nieuwe collega heeft nog geen druppel (magnetisch dingetje waarmee je het pand in en uit kan en waarmee je de deuren in het pand kan openen)... Dus hij vraagt, aan niemand specifiek maar wel richting mij lopend: "Kan ik van iemand een druppel lenen om even naar de wc te gaan?" Waarop ik zeg: "Waarom? Daar staat toch een hele mooie plantenbak?" Andere collega: "Ja we hebben als regel dat nieuwe collegae bij wijze van ontgroening in de plantenbak moeten pissen de eerste week, dat schept een band..."

Duurde even een paar seconden voordat de nieuwe collega door had dat het een grapje was en toen griste hij gewoon mijn sleutels van de tafel en zei: "ik ga pissen".

Geslaagd voor de test
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Hahahaha. Lekker stel zijn jullie.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Hahahaha. Lekker stel zijn jullie.
                  heerlijk is dat .. nieuwkomertjes plagen...

zo zijn er ook de welbekende ( installateurs en bouwvakkers weten ze wel )

ga jij eens even de :

-Hamerstelenvet
                  -Plintenleertjes
                  -wolkenbeugels
                  -luchtankers
                  -ballonhaken halen

het mooiste wat mij nog was overkomen.. liep al maandje rond op de bouw.. en moest een geul gegraven worden.. dus wie is de lul.. check.. me dus..

ikke graven niets ernstig ofzo..
                  komt er een oude timmerman naar me toe.. sigaartje in de mond.. komt bij me staan...
                  legt ze hand op me schouder.. en zegt tegen mij..:

Dat doe je verkeerd jongen...
                  Ik dus heel beleefd vragen ..: Hoezo dan...?
                  zegt dat oude baasje tegen me..: Dat moet je een ander laten doen
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Vandaag dagje 'op locatie' bij de IND in Rijswijk... Mag in twee dagen een demo in elkaar draaien... Allemaal leuk en aardig, maar ik mag zelf ook de kennis voor die demo bij elkaar schrapen en interpreteren... Oftewel, de hele dag wetten en bijbehorende uitvoeringsregels door zitten spitten... Op zich best interessant, maar zou toch willen dat ze die wetten in een wat gemakkelijker Nederlands hadden opgesteld

Maar goed, heb wel geleerd dat hoeren geen tewerkstellingvergunning krijgen

Comment

• Jullie maken wel veel mee mensen.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                        Jullie maken wel veel mee mensen.
                        Tja..maar wij hebben dan ook een leven buiten de gym...

Comment

• Dat is waar. Ik heb zelfs geen vrienden.. dat zijn de gewichten in de gym.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                            Dat is waar. Ik heb zelfs geen vrienden.. dat zijn de gewichten in de gym.
                            Voelde je je aangesproken? Ik zei alleen maar dat wij een leven buiten de gym hadden en daarom veel meemaakten. Ik wist niet dat jij alleen maar in de gym leefde..

Comment

• deze week toetsweek.

Moet met mijn huisgenoot (ook klasgenoot) een PVA maken.
                              Ik lekker bezig, kom ik op zijn kamer, zit hij voetbal spel te spelen!!!

Luie zak, ik heb nog toetsen en hij niet. Laat hem eens wat doen.

Sta ik in mijn recht als ik hem de flat door mep???
                              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                                deze week toetsweek.

Moet met mijn huisgenoot (ook klasgenoot) een PVA maken.
                                Ik lekker bezig, kom ik op zijn kamer, zit hij voetbal spel te spelen!!!

Luie zak, ik heb nog toetsen en hij niet. Laat hem eens wat doen.

Sta ik in mijn recht als ik hem de flat door mep???
                                er dwars door heen..? damn.. jij bent sterk
                                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X