Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zo zijn er ook de welbekende ( installateurs en bouwvakkers weten ze wel )
ga jij eens even de :
-Hamerstelenvet -Plintenleertjes -wolkenbeugels -luchtankers -ballonhaken halen
het mooiste wat mij nog was overkomen.. liep al maandje rond op de bouw.. en moest een geul gegraven worden.. dus wie is de lul.. check.. me dus..
ikke graven niets ernstig ofzo..
komt er een oude timmerman naar me toe.. sigaartje in de mond.. komt bij me staan...
legt ze hand op me schouder.. en zegt tegen mij..:
Dat doe je verkeerd jongen...
Ik dus heel beleefd vragen ..: Hoezo dan...?
zegt dat oude baasje tegen me..: Dat moet je een ander laten doen
zo dachten ze toen mij ook op me eerste dag gek te maken..
Mike.. wil jij even een vierkante gaatjesboor halen..?
-(doen alsof ik gek was,,. maar dat was ik niet) Ja natuurlijk..
Nou ik der van door.. en hun al horen laggen,, ik lekker even wezen douchen thuis.. en toen ik terug kwam zeggen : Nee jongens sorry.. mensen keken me allemaal raar aan toen ik het vroeg, niemand heb ze..
Ik werk op de vierde verdieping, moest even iemand hebben op de eerste... Vraag gesteld dus ik wil weer naar boven... Ik op het knopje drukken van de lift (ja ik ben lui)... Komt de lift van de vierde naar beneden... Lift gaat open... En wat zie ik, staat een collega in de spiegel van de lift een puist uit te knijpen ... Had blijkbaar niet door dat er ook nog andere mensen weleens gebruik zouden kunnen maken van de lift...
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
zo dachten ze toen mij ook op me eerste dag gek te maken..
Mike.. wil jij even een vierkante gaatjesboor halen..?
-(doen alsof ik gek was,,. maar dat was ik niet) Ja natuurlijk..
Nou ik der van door.. en hun al horen laggen,, ik lekker even wezen douchen thuis.. en toen ik terug kwam zeggen : Nee jongens sorry.. mensen keken me allemaal raar aan toen ik het vroeg, niemand heb ze..
nog steeds blij!
Zo had ik een bijbaantje in de witlof opzaterdag en in vakanties:
Tegen die nieuwe ettertjes van 13:
-ga eens naar de buren het plintentrapje halen
-ga eens naar de buren de wortelpel machine halen (witlof wortels pel je niet, en het zijn er duizenden. en maar lopen die pukkies..hahahaha...) En de buurman, ook tuinder, zo mooi zeggen: owe, die heb ik net uigeleend aan Kalter. Ga daar maar even naar toe.haha..en daar ging ie weer.
Beetje een bump. Maar een bump van een maand in het offtopic gedeelte moet kunnen toch
Gisteren een spoedmelding van een hondje wat afgeranseld werd. Me collega en ik erheen. Bleek mee te vallen, je ziet wel ergere dingen, maar is zijn wel degelijk wat dingen gedaan die echt niet konden. Wie was die vent? Nou een kerel die op de dierenambulance zat... En dat laatste verbaasde me zwaar.
had totaal geen fut om te werken rond 3 uur begon dat eindelijk beter te worden.. zo optijd mijn bed in =) morgen school presentatie.. nu nog even beetje voorbereiden
Gisteren heel de dag moeten orderpicken. En guess what? Juist. Het bier was weer eens in de reclame...
Bah. Ik was al gesloopt toen ik de gym in kwam. Was de bedoeling rug en schouders te trainen maar die waren al behoorlijk verzuurd. Heb dus na 2 oefeningen voor iedere spiergroep maar ee nbeetje biceps en cardio gedaan. Na mijn post workout meal op de bank gaan liggen en in slaap gevallen.
Gisteren was echt een kutdag. Hopenlijk heb ik vandaag ee nbetere functie. Heftrucken of zo. Ik zie het over een minuutje of 20.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment