Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De nieuwe pastoor was zo zenuwachtig,dat hij de eerste mis bijna niet kon spreken. Hij vroeg de bisschop om raad. Deze raadde hem aan voor de dienst twee tot drie druppels wodka in een glas water te doen en dit op te drinken. De pastoor deed dit en de dienst verliep prima. Hij bleef zelfs rustig tijdens de mis terwijl het buiten regende en stormde alsof de wereld verging. Toen hij na de mis weer in de pastorie kwam lag er een briefje voor hem van de bisschop.

Beste pastoor,

Bij deze neem ik de vrijheid enige feedback te geven op uw laatste mis
    en hoop, dat u aan deze punten zal werken:

1. Het is niet nodig citroenschijfjes op de rand van de misbeker te
    steken.

2. Het hokje naast het altaar is de biechtstoel en geen WC.

3. Er zijn 10 geboden, geen 12.

4. Er waren 12 apostelen, geen 14.

5. Geen van de apostelen was een dwerg en niemand droeg een rood
    kapje.

6. Jezus Christus en de Apostelen duiden we niet aan als "J.C. and the
    Gang".

7. David won van Goliath, maar niet door het geven van een "trap in
    zijn ballen".

8. We noemen Judas niet Hoerenjong en de paus noemen we niet "El Padrino".

9. Bin Laden heeft niets te maken met de dood van Jezus.

10.Het w ij water is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen.

11.Waarom u de miswijn in een teug heeft leeggedronken, dan zout
    gelikt en daarna in een citroen heeft gebeten snap ik nog steeds niet.

12.Die "muis met die kleine tieten"was Moeder Maria.

13.In het vervolg niet meer steunen op de beelden, deze al helemaal
    niet meer zoenen.

14.De "Freak in het midden"is overigens Jezus. Hij hangt daar niet uit verveling, maar is aan het kruis genageld.

15.Diegene in de hoek bij het koor, welke u eerst betitelde als homo
    en later als travestiet in een nachtpon, was ik.

16.De volgende keer graag twee druppels wodka in het water en niet
    omgekeerd.

Met vriendelijke groet,
    De bisschop.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Een man vliegt in een heteluchtballon boven het land en beseft dat hij verdwaald is.
      Hij ziet beneden een man lopen en daalt tot hij binnen gehoorafstand is...
      Neem me niet kwalijk, roept hij, kunt u mij misschien helpen? Ik heb mijn vriend beloofd hem een half uur geleden ergens te ontmoeten, maar ik weet niet waar ik ben!

De man beneden antwoordt: Ja. U bent in een heteluchtballon en zweeft ongeveer 10 meter boven de grond. U bevindt zich tussen de 40 en 42
      graden noorderbreedte en tussen de 58 en 60 graden westerlengte.

U bent zeker een Systeem Beheerder zegt de man in de heteluchtballon.
      Inderdaad zegt de ander, maar hoe weet u dat?
      Nou\", zegt de man in de ballon: alles wat u zegt is technisch gesproken juist, maar ik heb helemaal niets aan die informatie. En al met al ben ik nog steeds verdwaald.

De man op de grond kijkt peinzend omhoog en zegt: U bent zeker manager?
      Dat klopt, zegt de man in de ballon: maar hoe weet u dat?
      Eenvoudig. U heeft geen idee waar u bent. U weet al helemaal niet waar u naartoe gaat. U heeft iets beloofd terwijl u geen idee heeft hoe u die belofte moet waarmaken en u verwacht van mij dat ik uw probleem oplos.

U verkeert nog steeds in dezelfde positie als voor wij elkaar ontmoetten, maar op een of andere manier is het nu ineens mijn schuld.

Comment

• Dus jij wilt een dagje vrij?

Besef je wel wat je vraagt?

Een jaar heeft 365 dagen waarop gewerkt kan worden.

Er zijn 52 weken per jaar waarin je twee dagen vrij bent, er blijven dan nog 261 dagen over.

Per dag werk je 16 uur niet, wat gelijk staat aan 170 dagen, zo blijven er nog
        91 dagen over.

Iedere dag besteed je 30 minuten aan het drinken van koffie, per jaar is dat 23 dagen, waardoor er nog maar 68 dagen over blijven.

Daarnaast heb je een uur lunchpauze per dag, wat gelijk staat aan 46 dagen.

Zo blijven er nog 22 dagen over om te werken.

Normaal gesproken ben je twee dagen per jaar ziek zodat er nog 20 dagen over blijven.

We hebben 5 verplichte feestdagen per jaar, wat het aantal werkdagen reduceert tot 15.

Daarvan geven we je met een royaal gebaar 14 dagen vakantie, waardoor er nog maar 1 dag overblijft om te werken.

En jij wilt potverdorrie die ene dag vrij!!

Comment

• @ GenIx: OMG zalige mop :') Ik lig nog steeds strike als ik hem terug lees
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Twee belgen zoeken werk en besluiten maar eens bij de spoorwegen, te gaan kijken.

Daar aangekomen vragen ze aan de chef:
            Kunnen we hier werk krijgen?

De chef zegt terwijl hij ziet dat het belgen zijn:
            Nou, ik heb wel wat voor jullie.
            Zien jullie deze rails?
            Vlakbij de horizon komt er een kneep in, zie je?
            Nou, ga er heen om die kneep eruit te halen!

Dus de belgen gaan op stap.
            Maar ze blijven maar lopen en de hele tijd zien ze geen kneep.
            Op een gegeven moment kijkt de ene belg naar achteren en roept: KIJK!

We zijn al te ver, de kneep ligt achter ons!

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
              Dus jij wilt een dagje vrij?

Besef je wel wat je vraagt?

Een jaar heeft 365 dagen waarop gewerkt kan worden.

Er zijn 52 weken per jaar waarin je twee dagen vrij bent, er blijven dan nog 261 dagen over.

Per dag werk je 16 uur niet, wat gelijk staat aan 170 dagen, zo blijven er nog
              91 dagen over.

Iedere dag besteed je 30 minuten aan het drinken van koffie, per jaar is dat 23 dagen, waardoor er nog maar 68 dagen over blijven.

Daarnaast heb je een uur lunchpauze per dag, wat gelijk staat aan 46 dagen.

Zo blijven er nog 22 dagen over om te werken.

Normaal gesproken ben je twee dagen per jaar ziek zodat er nog 20 dagen over blijven.

We hebben 5 verplichte feestdagen per jaar, wat het aantal werkdagen reduceert tot 15.

Daarvan geven we je met een royaal gebaar 14 dagen vakantie, waardoor er nog maar 1 dag overblijft om te werken.

En jij wilt potverdorrie die ene dag vrij!!
              hij is wel leuk maar hij klopt niet helemaal
              je hebt de uren al omgerekent is dagen dat je werkt en als je dan 2 dagen ziek bent haal je die niet helemaal van dit aantal af
              ook met feestdagen en vakantie dagen
              voor de rest erg grappig

@GEN die is echt koning!
              Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                hij is wel leuk maar hij klopt niet helemaal je hebt de uren al omgerekent is dagen dat je werkt en als je dan 2 dagen ziek bent haal je die niet helemaal van dit aantal af ook met feestdagen en vakantie dagen voor de rest erg grappig.

Er zijn nog twee mensen die werken, jij en ik.
                En ik heb er geen zin meer in....

Comment

• Een man was beland in de binnenlanden van Amerika bij de Indianen. Hij had een hutje gebouwd en was bezig hout te hakken voor de winter.

Er komt een Indiaan voorbij en de man vraagt:
                  Krijgen we een strenge winter? Het wordt een koude winter, zegt de Indiaan.

Zo, zegt de man, ik hak nog wat hout meer.
                  En zo heeft hij een stapel van twee meter hout liggen, en hij heeft het er warm van gekregen.

Weer komt er een Indiaan voorbij en hij vraagt weer of we een strenge winter krijgen. De Indiaan zegt: Het wordt een strenge winter.

Dan hakken we nog maar wat meer hout, zegt de man. Nu heeft hij een stapel van drie meter hout liggen.

Alweer komt er een Indiaan voor bij en hij vraagt wat voor winter we krijgen.
                  De Indiaan zegt: We krijgen een zeer strenge winter.
                  En hoe weet u dat, vraagt de man.

Nou dat zie ik aan de stapel brandhout! zegt de Indiaan.

Comment

• Een man wordt aangesteld om het gras bij de kerk te maaien.

De tuinman die er al enkele jaren werkt komt naar hem toe en zegt: straks komt de pastoor langs en hij stelt jou enkele vragen.
                    Zoals, vraagt de man, bijvoorbeeld: Waar werd Jezus geboren?
                    Ik zou het niet weten, zegt de man dat was in Betlehem.
                    Betlehem, ik zal het onthouden, zegt de man.

Nog een vraag die hij kan stellen, zegt de tuinman, Wie scheidde de zee? Dat weet ik ook niet, zegt de man dat was Mozes.
                    Oh ja, zegt de man, maar dat kan ik moeilijk onthouden. Dat is geen probleem, zegt de tuinman, je schrijft het gewoon op je grasmaaier.

Even later komt de pastoor eraan een zegt: goedendag beste man, voordat je begint wil ik je eerst even een paar vraagjes stellen.
                    Ok, zegt de man, waar werd Jezus geboren?
                    De man kijkt op zijn grasmaaier en zegt: in Betlehem, pastoor. Dat is goed, en nu de tweede vraag: wie scheidde de zee?
                    Weer keek de man op zijn grasmaaier en zei: Mozes, pastoor. Dat is ook goed, zei de pastoor, en nu de laatste vraag.
                    Wie waren de eerste mensen op aarde?

De man kijkt op zijn grasmaaier en zegt: BLACK & DECKER!

Comment

• Een man en vrouw zitten in de auto en hebben verschrikkelijke ruzie.
                      Opeens grijpt de vrouw een mes, snijdt de penis van haar man eraf en
                      gooit hem uit het raam.
                      Achter het stel rijdt een man met zijn 9-jarige dochter.
                      Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op de vooruit
                      van de auto smakt.
                      Verbaasd vraagt de dochter: "Pappa, wat was dat?"
                      Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van seksuele
                      zaken op deze jonge leeftijd antwoordt de vader: "Ach,dat was maar een vlieg."
                      Hij zet zijn ruitenwissers aan en weg is die vlieg.
                      Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten en
                      na enkele minuten zegt ze: "Die vlieg had wel een dikke lul zeg."
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
                        Een man en vrouw zitten in de auto en hebben verschrikkelijke ruzie.
                        Opeens grijpt de vrouw een mes, snijdt de penis van haar man eraf en
                        gooit hem uit het raam.
                        Achter het stel rijdt een man met zijn 9-jarige dochter.
                        Het meisje is net druk aan 't praten als plots de penis op de vooruit
                        van de auto smakt.
                        Verbaasd vraagt de dochter: "Pappa, wat was dat?"
                        Om zijn dochter niet bloot te stellen aan enige vorm van seksuele
                        zaken op deze jonge leeftijd antwoordt de vader: "Ach,dat was maar een vlieg."
                        Hij zet zijn ruitenwissers aan en weg is die vlieg.
                        Het dochtertje blijft enige tijd met een verwonderde blik zitten en
                        na enkele minuten zegt ze: "Die vlieg had wel een dikke lul zeg."
                        Hahahha geniaal!

Comment

• Een vrouw was het helemaal beu dat haar man
                          telkens dronken thuis kwam.
                          Ze besloot hem eens een lesje te leren en hem de
                          stuipen op het lijf te jagen.....in de hoop dat hij tot
                          inkeer zou komen.

Op een avond trok ze een duivelspak aan en verstopte
                          zich achter een boom.

Toen haar man voorbij wankelde, sprong ze
                          tevoorschijn en bleef met haar rode horens, drietand
                          en lange staart dreigend voor hem staan.

'W-wie ben jij?' vroeg de man stomdronken met dubbele tong.
                          'Ik ben de duivel !!!', antwoordde de vrouw.

'Nou, k-kom dan effe g-g-gezellig mee' zei hij.
                          'Ik b-ben getrouwd met je zuster...'
                          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

• Originally posted by Tigra
                            @ de mods : Verdorie hoe komen al die rare tekens tussen mijn tekst? Kan dit verwijderd worden indien niet mag dit verwijderd worden.
                            Grts
                            Tigra
                            Komt door je font tags.. de FONT tussen de [ en de ] die kent dit forum niet of je heb ze verkeerd neergezet

Zoals deze

[FONT='Verdana','sans-serif']Er loopt een[/font]
                            Het is of deze Er loopt een
                            of deze Er loopt een

Dus of alleen de verdana of de sans en niet allebei
                            Last edited by MasterTuning; 21-11-2008, 20:16.
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Liever de ziekte van Parkinson dan die van Alzheimer;

Ik mors liever bier , dan ik het vergeet te drinken.
                              Last edited by kees; 23-11-2008, 16:17.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
                                Liever de ziekte van Parkinson dan die van Alzheimer;

Ik mors liever bier , dan ik het vergeet te drinken.
                                Liever dat ik vergeet me bier te betalen dan dat ik het omstoot
                                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X