Originally posted by Pinada
View Post
Altijd Leuk
Collapse
X
-
Ik ging een week geleden een avondje drinken met mijn maten. Ik had mijn vrouw beloofd om 12 uur 's nachts thuis te zijn.
In de bar dronk ik er flink op los, en besloot om half drie om eens op huis af te gaan. Toen ik thuiskwam, erg dronken, begon opeens de koekoeksklok 3 keer te koekoe-en.
Omdat ik dacht dat mijn vrouw misschien wakker was geworden, besloot ik de koekoeksklok 9 keer na te doen, zodat het zou lijken alsof het 12 uur was. Erg slim van mezelf, en ik deed het en ging zonder ruzie in het bed liggen.
De volgende ochtend vroeg mijn vrouw hoelaat ik thuis was gekomen. "Twaalf uur" zei ik zelfverzekerd. Mijn vrouw ging er niet verder op in, maar zei tijdens het ontbijt:
"Ik denk dat we eens een nieuwe koekoeksklok moeten kopen, gisteravond koekoe-de 't eerst 3 keer, zei 'oh shit', koekoe-de 4 keer, schraapte zijn keel, koekoede nog 5 keer en liet een scheet!"
Comment
-
Pietje en de pastoor zijn op een mooie, zonnige dag samen aan het jagen. Pietje ziet een konijn, legt aan en schiet. Godverdomme, mis!, zegt Pietje. Pastoor zegt, Pietje denk om je woorden. God is er niet blij mee als je z'n naam zo gebruikt. Ze lopen verder door het bos en Pietje ziet een fazant in de bosjes zitten. Legt weer aan en schiet. Godverdomme, mis!, zegt Pietje. De pastoor zegt, wat heb ik nou net gezegd, God is niet van dit soort woorden gediend, denk erom Pietje. Jaja, denkt Pietje en ze lopen verder. Vijftig meter verderop ziet Pietje ineens een ree staan, richt zijn geweer en schiet. Godverdomme, mis!, zegt Pietje. De pastoor zegt, Pietje als je zo doorgaat om Gods naam te misbruiken dan zal God je daarvoor zeker straffen. De twee lopen weer verder en dan ziet Pietje een haas over het pad rennen. Boem, maar weer mis. Godverdomme, mis!, zegt Pietje. Dan uit het niets wordt de pastoor geraakt door bliksem en valt dood op de grond. Pietje kijkt naar de hemel en hoort van boven roepen, Godverdomme, mis!
Comment
-
Er komt een Belg bij een Nederlander over de vloer, de aandacht van de Belg valt gelijk op het prachtige berenvel die op de grond ligt.
De Belg vroeg hoe hij eraan was gekomen, en de Nederlander zei:
"U moet voor een berenhol gaan staan, en beer! beer! roepen, en dan komt de beer uit zijn hol en schiet je hem neer.
" De Belg gaat dit dus ook uitproberen.
Na een tijdje hoorde de Nederlander dat de Belg in het ziekenhuis lag.
Hij vroeg hoe het kwam, en de Belg antwoordde:
"ik riep beer! beer! voor een berenhol, en toen kwam er ineens een trein uit!
Comment
-
Auw
Twee fakirs liggen op hun spijkerbed
"Wat doe jij vanmiddag?" vraagt de ene
"Ik ga naar de tandarts."
"Jij denkt ook alleen maar aan plezier. jij."Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Een Nederlander, een Belg, een mooie blonde vrouw en een non zitten in een treincoupé. Plots rijdt de trein een tunnel in, en het licht werkt niet.
Het is pikdonker. Dan klinkt er een luide klets, en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Belg pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
Niemand zegt iets en ze kijken elkaar zwijgend aan.
Verdorie, denkt de non, die Belg heeft natuurlijk geprobeerd die blonde te pakken, en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!
Verdomd denkt die mooie vrouw, die Belg heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker. Maar heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!
Potjandoriegretverjoris denkt de Belg, die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die leuke meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Maar die Nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de mep heb gekregen!
Terwijl de Nederlander denkt :
In de volgende tunnel sla ik die Belg nog eens op zijn bakkes!
Comment
-
Een Surinaamse man gaat naar een bordeel in Amsterdam. Hij informeert naar de prijs van een prostituee. Zij zegt 100 euro!!!
Vervolgens vraagt hij haar: Doe je het met mij dan op zijn Surinaams...?
Zij denkt: Die man is vast pervers en dus vraagt ze hiervoor 150 euro extra. De man gaat accoord...
En dan weet ze niet wat haar overkomt...! In een paar uur ziet ze alle standjes voorbij komen en ze geniet er zelfs ontzettend van. Voor het eerst kreeg ze multiple orgasmes bij een klant...!!
Dan is het over en ze vraagt dodelijk vermoeid: Wat was er nu zo Surinaams aan dit liefdesspel...?
Nou... zegt de man:
Ik betaal je volgende week....Doei...!!
Comment
-
Een Duitser, Nederlander en een Belg worden in Saoedi Arabie aangehouden omdat ze alcohol gedronken hadden en dat is daar streng verboden.
De sultan laat ze voorkomen en vertelt ze: Voor het gebruik van alcohol, wat streng verboden is, krijgt een ieder van jullie 50 stokslagen. Maar omdat jullie buitenlanders zijn en daarvan niks weten, wil ik jullie genadig zijn. Voor de straf voltrokken wordt mag iedereen nog een wens doen.
De Belg begint: Ik wens dat jullie eerst een kussen op mijn rug binden voordat de stokslagen beginnen. De wens wordt vervuld, maar het kussen begeeft het na 25 stokslagen, en de Belg schreewt het uit .....
De Duitser, die dat ziet ,wenst dat er 2 kussens op zijn rug gebonden worden. Dit wordt gedaan, maar beide kussens begeven het al na 35 stokslagen.
Nu zegt de sultan tegen de Nederlander omdat kussens niet helpen: mag jij 2 wensen doen! Zegt de Nederlander, ten eerste wil ik geen 50 maar 100 stokslagen.
De Belg en de Duitser kijken elkaar vragend aan!!! Ok,zegt de sultan ,ik begrijp het niet ,maar je wens wordt vervuld.
En je 2e wens is?
Bind die Belg en Duitser maar op mijn rug!
Comment
-
Een aankomende Belgische bedrijfsleider komt op stage in Nederland en krijgt een rondleiding bij een bedrijf. Hij ziet binnen het bedrijf dat de werknemers rode en groene petten dragen. Hij vraagt aan de manager waarom dat is.
Deze legt uit dat de ..rode petten.. niet echt bij de tijd zijn.
Om een voorbeeld te geven roept hij er eentje met een rode, pet en vraagt hem: ga jij eens kijken of ik thuis ben?
De werknemer trekt z\'n jas aan en zegt: tot straks.
Zie je wel zegt de manager, waarop de aankomend bedrijfsleider zegt:
Inderdaad, hij had toch ook even kunnen bellen?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...10 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: