Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 homofielen moeten stoppen voor het rode licht en er rijd een andere auto tegen hun bumper, de man stapt uit en komt aan het raam van de homofielen.

200 euro en we spreken er niet meer over:
    zegt de homofiel Maurice, bel de politie!

Wacht even zegt de man, 400 euro en we spreken er niet meer over:
    Maurice, bel de politie!

Oké mijn laatste bod. 600 euro en we spreken er niet meer over.
    Maurice, bel de politie!

Zegt de man: ach jongen, kus mijn kloten.
    Maurice, wacht even, meneer doet een voorstel!

Comment

• haha ze zijn weer goed fanatic :P

Comment

• Jantje en zijn vader lopen door het bos.
        Komen ze bij koeien die staan te neuken.
        Waarop Jantje antwoord: wat zijn die aan het doen.
        Die zijn patat aan het bakken zegt zijn vader.

En ze lopen verder en ze komen bij de schapen die aan het beffen zijn.
        Weer vraagt Jantje wat die beesten aan het doen zijn.
        Waarop zijn vader weer zegt patat bakken Jantje.

Als ze avonds thuis zijn hoort Jantje allemaal gekreun.
        Hij vraagt wat zijn ouders aan het doen zijn?
        Zij zeggen patat bakken Jantje.

Jantje zegt:
        ojaa ik zie de mayonaise al langs je mond lopen!!

Comment

• Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft.
          Wat is dan aan de hand? vraagt hij.

Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind hem zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden.

Wat moet de puzzel voorstellen? vraagt de vriend.
          Een grote rode haan, antwoordt ze.

Hij besluit even bij haar langs te gaan. Bij komt eraan aankomst neemt ze hem mee naar de keuken,waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid.
          Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht:

Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over.

Comment

• Moos zit in zijn stamkroeg, komt daar spontaan een vreemde Japanner binnen.

Na een hele poos niets te hebben gezegd, grijpt die Japanner Moos bij de hand. Moos valt recht over de bar, met een paar gebroken ribben...
            Na bijgekomen te zijn vraagt Moos aan de Japanner wat was dat?
            Dat is Karate, onze sport antwoord de Japanner.

Een paar uur later mept de Japanner Moos plat op de vloer.
            Wat was dat?!
            Dat is Judo, onze sport antwoord de Japanner.

Een paar uur later loopt Moos naar buiten en iets later komt hij weer terug.
            En mept hij die hele Japanner aan gort.

Wat was dat?
            Dat is een krik van een Toyota, van een auto die jullie maken!

Comment

• Karate=judo en omgekeerd denk ik, maar hij is verder schitterend.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Drie domme blondjes lopen door een gevaarlijk oerwoud. Op een bepaald moment komen ze aan een rivier die ze moeten oversteken.
                Maar niets is zonder gevaar: in de rivier leven namelijk gevaarlijke vissen. Ze vragen zich af hoe ze zullen oversteken.

Opeens komt er een fee aan die zegt dat ze allemaal een wens mogen doen. Het eerste dom blondje zegt:
                Ik wou dat ik kon zwemmen, de fee zwaait met haar toverstok en het eerste domme blondje springt in het water om over te zwemmen.
                Met alle gevolgen van dien: verslonden door de vissen.

Het tweede domme blondje zegt:
                Ik wou dat ik over water kon lopen, weer zwaait de fee met haar toverstok en het domme blondje springt op het water waar zij dan heel even op blijft staan: ook zij wordt in het water getrokken en verslonden.

Dan zegt het derde domme blondje:
                Ik wou dat ik bruin haar had, weer zwaait de fee met haar toverstok en het haar van het domme blondje heeft nu een bruine kleur.

Opeens zegt het domme blondje dat nu bruin haar heeft:
                Ah, kijk daar: een brug!

Comment

• Stort een man in een 1-persoonsvliegtuigje neer in de woestijn.

Hij heeft genoeg eten en drinken mee, maar na een paar dagen krijgt hij toch wel heel erg behoefte in seks.

Dus hij graaft een kuil, zet er een kameel in, doet zijn broek naar beneden... loopt de kameel weg!

Zo gaat het een paar dagen en telkens loopt de kameel weg.
                  Tot op een dag er nog een 1-persoonvliegtuigje neer stort.
                  De man rent er naar toe en red de vrouw die er in zit.

De vrouw ligt in de armen van de man en is zo blij dat ze gered is dat ze zegt alles voor hem te willen doen.

Waarop de man antwoord:

Hou jij even de kameel vast.

Comment

• De piloot van een groot vliegtuig heeft per ongeluk de intercom vergeten uit te zetten, als alle passagiers opeens horen:

Ik heb nu echt zin in een kop koffie en een lekkere pijpbeurt.

De stewardess die rent naar de cockpit om de piloot te waarschuwen, een passagier roept haar achterna:

Vergeet de koffie niet!

Comment

• nice nice al snap ik de clue van die met moos nog niet helemaal.

Comment

• Ik was onderweg naar Den Helder met de auto toen er plotseling een motorpolitieagent naast mee kwam rijden. Ik keek op mijn teller en tja shit ik rij te hard 140 waar je maar 80 mag.
                        Dus gestopt en mijn raam half open. De agent zei . U heb te hard gereden en ik wil u rijbewijs. Ik zei tegen de agent die ligt in het handschoenen kastje, maar daar ligt ook een geladen pistool. Met dat pistool heb ik mij exvrouw vermoord en die ligt achter in de kofferbak. En deze auto is van haar.
                        De politia agent meteen in actie en liet alles afzetten . Toen de hoofd agent bij me kwam en vroeg ; meneer wat hoor ik allemaal? Ik zei OOO dat was zeker die agent daar he' wat een maf ketel is dat allemaal fabels straks gaat hij nog zeggen dat ik te hard heb gereden.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Karate=judo en omgekeerd denk ik, maar hij is verder schitterend.
                          :P, corectie, Judo is met worpen , en karate is met vuiste en kicks

Comment

• Originally posted by imation View Post
                            Dat is dus precies wat ik al aangeef gozer.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Een Belg staat in Amerika voor het Witte Huis.
                              Ineens stapt er een man op hem toe, doet zijn jasje open en zegt: 'FBI'.

De Belg doet ook zijn jasje open en zegt:
                              'Zuiver scheerwol.
                              +++++

Wat betekent de afkorting BELG?
                              Ben Eerst Lul Geweest
                              +++++

Waarom smeert een Belg zijn leuter in met pindakaas:
                              daar word hij groot en sterk van!

Comment

• Originally posted by imation View Post
                                Originally posted by GeneralIx View Post
                                Dat is dus precies wat ik al aangeef gozer.

Let's spell it out...

Toen GeneralIx zei karate=judo bedoelde hij daarmee niet dat karate hetzelfde is als judo, zoals Imation het volgens mij opvatte. GeneralIx bedoelde daarmee, dat karate en judo in de mop omgedraaid moesten worden, omdat in de mop karate werd beschreven met worpen en judo met vuisten en kicks.

Zo weer ganz duidelijk?
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X