Originally posted by onderhandelen
View Post
En daar zijn we weer.
Collapse
X
-
Originally posted by Niels1988 View PostDat ze er vorig jaar ook al waren och ja sorry hoor was met een lang verhaal bezig wat ik net verstuurde dus...
maargoed komt ie weer wat maakt jou het nou toch uit of ze er vorig jaar ook al waren zeg dan tog tegen ze tog nog en keertje proberen jongens jullie hebben het weer niet vol weten te houden he?
Ik bedoel jij komt voor jou ding en hun komen voor hun doel! Als je echt hard traint nou dan hoor ik niet wat er achter me gezegt word hoor maaja ik denk dat we blijven discussieren.. oh stoer dat ik dat recht voor je raap mag zeggen daar ga ik verder maar niet op in
Ik kan nu nog maar 1 ding zeggen:
Jij ergert je maar lekker de hele zomer door en tot volgend jaar maar weer he!
Het maakt mij niet uit voor welke doel dan ook ze trainen, ze zijn gewoon leden van de gym net als ik (nogmaals, lees dan ook het hele discussie door), waar ik me aan erger is dat ze je de hele training lang zitten aan te staren. Dat jij je daar niet aan ergert is een ding maar of het onzin is, is een tweede.
Er zijn zoveel dingen waar mensen zich irriteren in het leven en dit is een ding waar ik me aan erger. Ik kom er om te trainen en dan zal het mij een worst schelen wat ze van mij denken (positief of negatief). Het gaat erom dat ik gewoon mijn ding wil doen in de gym en dat doe ik uiteindelijk dan ook maar goed volgens mij zal jij het nooit begrijpen. Dat jij er geen last van hebt komt waarschijnlijk of door je sportschool (waar het niet zo erg is) of omdat jij ook zo iemand bent.. gezien jou niveau van discussiëren ga ik uit voor het laatste.
Originally posted by Niels1988 View Postidd naar de chicks kijken das beter als dat je je ergert aan mannetjes die je bewonderen haha
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostNa al jullie gewelidge verhalen gelezen te hebben wil ik (na een half uur) ook mijn verhaaltje kwijt .
Het kopje noem ik:
De gym waar ik train of nu NaSchoolseOpvangVoorJongeren (NSOVJ)
Heerlijk rustig in de wintermaanden getrain meestal ben ik er rond 4 5 uur en ben ik 6 7 uur weer weg.
Helaas is nu het aantal leden verdubbelt voor mijn gevoel en kan ik niet meer rustig trainen (gym eigenaar vind het geweldig alleen maar meer euro's merkt nix van cridiet crisis)
jongens kijken je gek aan als je wat poeder (eiwittenshake) in je flesje doet en er water bij gooit.
overigens kijken ze ook mij gek aan als ik mijn banaan bij me heb in het sport gedeelte.
met volle moed loop ik de trap op en tot mijn verbazing zie ik sinds deze maand het rijtje steeds langer worden naast de spiegel (satebijeenkomst).
Alle mannetjes met krommerug, hele gewicht mee nemen met je bicep oefening en na 5 a 6 herhalingen gewicht neer leggen andere pakken en kijken of de bicep is gegroeit.
hele rek leeg hierdoor en kan mijn gewicht niet meer vinden.
Ik boos begin te schreeuwen omdat ik mijn gewicht niet kan vinden en wil bijv. kickback doen maar bankje is bezet.
ik ander bankje opzoeken satebijeenkomst begint gelijk met elkaar te praten als ik mijn houding met holle rug kickback aan het uitvoeren ben en kijken ze me raar aan en hoor ik zo hier een daar: moet je kijken hoe gay die oefening is en hoe raar ze het vinden dat je daar je biceps mee traint.
ik klaar met setje loop naar ze toe en leg ze uit dat je daar niet je bicep mee traint maar je tricep.
gelijk krijg ik weer te horen wat heeft het voor zin want je ziet alleen je bicep.
ik weer je tricep is 2x zo groot satemannetje of trippel B jongen (Bicep Borst Buik) en loop weer weg voor volgende setje.
na veel ergenis in het sport gedeelte denk ik rustig te gaan zitten in turksstoombad dus ik kom naar naakt binnen met een x aantal dingen geschoren.
zie ik tot mijn grote verbazing de bekende satemannetjes met hun handdoek om zich heen in een turksstoombad zitten.
ik hoor ze weer praten met elkaar en vragen zich af of ik gay ben.
ik zeg tegen ze nee ik ben niet gay en vraag of hun het zijn dat ze zich ergens voor schamen dat ze een handdoek in de sauna hebben terwijl het zo vochtig is dat je handdoek meteen nat is.
nou heb ik ook mijn verhaal hier neergezet en zie dat het ook erg lang is sorry maar hoop dat het snel erg warm word dat de jongetjes buiten gaan showen hoe goed ze de trippel B dingen hebben getraint.
oowhja nu ik dit schrijf kwam ik bij nog een opmerking van 1 jongen:
Ik vroeg waarom train je niet je benen en je rug.
antwoord benen train ik al met gym op school en rug dat ziet toch niemand dus waarom zou je zo iets trainen heeft veel meer nut om je borst buik biceps te trainen.
dat was het wel.
Einde
En welke idioot gaat er nou met een handdoek om zich heen de sauna in? Is onwijs slecht voor je porien en al. Het hele nut van de sauna draait dan om in nadelen. Maar die 'gay oefening' opmerking slaat wel alles. Ik mag hopen dat het een beetje is verzonnen?
Dompelen in zoutzuur zulke ettertjes hmmm ok, misschien overdrijf ík IETSIE
Comment
-
@ Onderhandelen
Zoals ik al zei. Dat verschilt echt per sportschool, heb ik ook meerdere malen gezegd in dit topic. Het zijn allemaal mensen en leden van de gym die betalen om te trainen en hopen op goed resultaat net als jij en ik (al dan wel op een verkeerde manier maar daar gaat het niet om). Waar het wel om gaat is dat ze helaas (niet beseffen) dat ze er andere mee lastig vallen.
Ik krijg geen opmerkingen tijdens een training, daar ben ik wel blij mee. Starende ogen die je niet kunt vermijden dat is een probleem.
Enige manier is om vroeger naar de sportschool te gaan er is dus wel wat aan te doen. En dat is dus wat ik in eerste instantie zal doen. Maar goed je frustratie uiten in een topic is dan niet zo verkeerd wat ook de bedoeling is geweest.. kan iedereen hier in het algemeen met ons delen waar zij zich aan ergeren.Last edited by Nex-; 20-03-2009, 17:40.
Comment
-
Maak je niet druk m8 k weet precies waar je het over hebt.
Zodra je er een beetje (huge/beter/as achtig) uitziet gebeurt dat overal, jaaa zelfs buiten de sportschool (vooral in de zomer).
Ga je ff boodschappen doen lopen mannen/ vrouwen.....stellen te kijken alsof (je een buitenaards wezen/ attractie bent) hun ogen uit hun kop rollen.
Zelfs meegemaakt dat een stel voorbij loopt en vrouw tegen haar vriend zegt, zie je dat hey enz enz
Op de sportschool is t nog erger, omdat mensen naar je toekomen om advies.....maar goed je hebt het zelf in de hand, hoe je daar mee omgaat en hoelang je daar aandacht aan besteed.
went op een gegeven moment.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Moet zeggen dat ik er niet zoveel van merk...although ik volgens mij ook naar een beetje "high end" sportschool ga. Die mensen daar verdienen hun brood met het werven en trainen van bodybuilders en niet zozeer het aantal leden. Lopen dus ook veel bodybuilders rond en denk dus niet dat het een prettige omgeving is voor de standaard beachboy...zij worden dan eerder raar aangekeken omdat ze voor geen fuck weten waar ze mee bezig zijn."Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostMaak je niet druk m8 k weet precies waar je het over hebt.
Zodra je er een beetje (huge/beter/as achtig) uitziet gebeurt dat overal, jaaa zelfs buiten de sportschool (vooral in de zomer).
Ga je ff boodschappen doen lopen mannen/ vrouwen.....stellen te kijken alsof (je een buitenaards wezen/ attractie bent) hun ogen uit hun kop rollen.
Zelfs meegemaakt dat een stel voorbij loopt en vrouw tegen haar vriend zegt, zie je dat hey enz enz
Op de sportschool is t nog erger, omdat mensen naar je toekomen om advies.....maar goed je hebt het zelf in de hand, hoe je daar mee omgaat en hoelang je daar aandacht aan besteed.
went op een gegeven moment.
@ Geniuz
High end? Het is geen pc waar we het over hebben. Volgens mij heb je het over een hardcore gym.
Comment
-
Originally posted by Niels1988 View PostNee inderdaad ben zelf ook iemand die mensen aanstaart en 80 weeg en 1.90 ben het zal wel jongen haha de groeten!
@ Onderhandelen
Ik maak me overigens niet druk. Heb nog altijd kalm en zorgvuldig gereageerd in dit topic.
@ discussie
Topic is in ieder geval wel een beetje uit de hand gelopen. We kunnen nu weer op de inhoud reageren.
Comment
-
gisteren zag ik een ouwe man die ik nog nooit eerder gezien had in de sportschool.. ik schat hem zo rond de 57 a 60 jaar... was hij bezig met leg press... met een gewicht van 195kg. ja je weet zelf dat dat onmogelijk is.. maar ja ik besluit er niks van te zeggen en was mijn beurt voor de leg press...
dus ik begin op tewarmen met 35kg.. kijkt die opa me raar aan
na 2 zetjes zet ik hem op 115kg en begin daar me eerste set mee.. komt die opa naar me toelopen... zegt hij tegen me je doet het verkeerd.. ik dacht wtf.. zei ik nee meneer u doet het verkeerd ik weet niet wat u traint maar ik weet zeker dat u het fout doet..liep hij weg... op me 3e set zat ik ook op 195kg kwam hij weer naar mij toelopen... 12x maar zelfs ik kan meer zei hij dus ik zei tegen die man ja meneer ik weet dat u meer dan mij kan doen maar ik weet zeker dat u niet 1rep kan doen in een volledige uitvoering...
en hij trok me zowat van die stoel af wtf.. dus hij erop gaat omhoog...kon niet voorbij he dodepunt.. probeerde het een paar keer... keek me aan en hij liep weg... en ik dacht echt zo van uhh..
MAAAAR sorry pexie beetje offtopic maar wou het ff kwijt
Comment
-
-
Originally posted by sakurakilla View Postgisteren zag ik een ouwe man die ik nog nooit eerder gezien had in de sportschool.. ik schat hem zo rond de 57 a 60 jaar... was hij bezig met leg press... met een gewicht van 195kg. ja je weet zelf dat dat onmogelijk is.. maar ja ik besluit er niks van te zeggen en was mijn beurt voor de leg press...
dus ik begin op tewarmen met 35kg.. kijkt die opa me raar aan
na 2 zetjes zet ik hem op 115kg en begin daar me eerste set mee.. komt die opa naar me toelopen... zegt hij tegen me je doet het verkeerd.. ik dacht wtf.. zei ik nee meneer u doet het verkeerd ik weet niet wat u traint maar ik weet zeker dat u het fout doet..liep hij weg... op me 3e set zat ik ook op 195kg kwam hij weer naar mij toelopen... 12x maar zelfs ik kan meer zei hij dus ik zei tegen die man ja meneer ik weet dat u meer dan mij kan doen maar ik weet zeker dat u niet 1rep kan doen in een volledige uitvoering...
en hij trok me zowat van die stoel af wtf.. dus hij erop gaat omhoog...kon niet voorbij he dodepunt.. probeerde het een paar keer... keek me aan en hij liep weg... en ik dacht echt zo van uhh..
MAAAAR sorry pexie beetje offtopic maar wou het ff kwijt
Comment
-
tof topic, thx nex. respect
(this is sparta haha)
het is overal onbeleefd om mensen aan te staren...even kijken is geen probleem lijkt me..
niet geheel ongevaarlijk om mensen strak in hun ogen aan te blijven kijken..
dat kan tot escalaties lijden en daar hou ik niet van..
maar ja wat wil je, die lui zijn vaak alleen school of kantoor gewent..en denken dat ze zo'n beetje alles ongestraft kunnen doen..en vaak krijgen ze nog gelijk ook als het uit de hand loopt..ook al is het dat wat laat..Bulking tot 100kg
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostDompelen in zoutzuur zulke ettertjes hmmm ok, misschien overdrijf ík IETSIE
Het enige wat ik hierop kan zeggen: I couldn't agree more22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...5 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: