Mito of MINI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een Mini is zoveel mooier dan zo'n Mito!
    Zou voor mij een hele eenvoudige keuze.......maar dat heeft ook zo z'n oorzaak. Dit is onze Mini.....een Cooper S met 210pk onder de motorkap

En als je er 1 hebt.....ff laten als je wil....ben heel nieuwsgierig!!!!!

(OoOo....eerste bericht....en ik heb me nog geen eens voorgesteld)
    Last edited by DennisW; 16-05-2009, 12:29.

Comment

Ik heb zelf MINI's verkocht in Zuid Limburg.

Qua rijeigenschappen vindt je in dit betreffende segment geen betere auto dan een MINI.

De MINI heeft zich de afgelopen jaren ontzettend goed bewezen, waar de mito nog een lange weg te gaan heeft.

Het kopen van een auto is gewoon een gevoelskwestie.
      Dat heb ik in de afgelopen 7 jaar dat ik auto's heb verkocht wel geleerd.
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by DennisW View Post
        Een Mini is zoveel mooier dan zo'n Mito!
        Zou voor mij een hele eenvoudige keuze.......maar dat heeft ook zo z'n oorzaak. Dit is onze Mini.....een Cooper S met 210pk onder de motorkap

En als je er 1 hebt.....ff laten als je wil....ben heel nieuwsgierig!!!!!

(OoOo....eerste bericht....en ik heb me nog geen eens voorgesteld)

Ja als het ging tussen een Cooper S en een Mito was het een andere zaak geweest ja
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Ja als het ging tussen een Cooper S en een Mito was het een andere zaak geweest ja
          Voor de Cooper D kun je voor weinig geld een chip laten plaatsen waardoor het vermogen van 110pk naar 143pk gaat. Wat betreft de looks.......er is zoveel te krijgen in de aftermarket.....als je goed oplet zijn er maar weinig Mini's die exact hetzelfde zijn. Thats the fun of Mini driving

Of check de volgende site eens: New MINI club :: Alles over de nieuwe MINI Cooper

Comment

Nope, niet gelezen, dus als je die op kan zoeken, heel graag!
            Kan je het wel opsturen
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
              Kan je het wel opsturen

Euhm... Heel aardig aangeboden... Maar ergens ben ik er een beetje huiverig voor je mijn adres te geven na je posts van de laatste tijd... Zeker na die in het tietentopic
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Euhm... Heel aardig aangeboden... Maar ergens ben ik er een beetje huiverig voor je mijn adres te geven na je posts van de laatste tijd... Zeker na die in het tietentopic
                Was te proberen Stuur maar een pm met je adres dan haal ik de tests uit de autoweek en stuur je het op. Mits je het wil hebben. Of mischien ff kijken bij autoweek .nl?

Comment

whwhaahahhahaha... mijn idee. never je adres aan kees geven. staat ie aan je deur te hijgen.

euh denniss..... nog steeds mini verkoper geloof ik wel...
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    whwhaahahhahaha... mijn idee. never je adres aan kees geven. staat ie aan je deur te hijgen.

euh denniss..... nog steeds mini verkoper geloof ik wel...
                    Ik zit gewoon te kwijlen

Comment

Nou ik zal mijn mening ook even neerploppen ook al ken je hem al. Kun je als naslagwerk gebruiken.

Mini (BMW)= Bijna oud model. 2010 wordt de nieuwe geĂŻntroduceerd. Zie je relatief veel rijden. Erg leuk (voor dames dan) interieur, met grote wijzerklokken. Uiterlijk is helemaal naar smaak te customizen.

MiTo (Alfa Romeo)= Italiaanse trots ten top. Nieuw model en zie je bijna niet rijden. Ook veel meer auto dan een mini. Wat betreft je opmerking over kwaliteit en niet starten; oud nieuws. Daarnaast is het een leasebak en bij het minste of geringste probleem ga je terug naar de dealer, probleem opgelost. Daarnaast is 120 pk ook veel, vooral voor zo'n kleine en lichte auto. Daarnaast is Alfa het 'dure' merk van de Fiat groep en dit zie je vaak ook terug in de gebruikte materialen. Ten opzichte van de mini veel moderner qua opties en veiligheid.

Zelf ben ik erg gecharmeerd van Italiaanse auto's. Ze zijn lekker fel en eigenzinnig. Leuk geintje op de MiTo zijn die verschillende rijmodussen. Ik verwacht dat je als je niet in Dynamic rijdt het veel rustiger zal rijden en je dat koppelingsprobleem en dat trillen ook niet zult hebben.

Ik zou dus vooral voor de gay car of the year gaan als ik in jouw schoenen zou staan.

ik zou wel nog even een proefrit in een diesel aanvragen voor beide auto's, dit scheelt heel erg in het rijgedrag.

ps. rij zelf nieuwe Bravo

Comment

Originally posted by DennisW View Post
                        Voor de Cooper D kun je voor weinig geld een chip laten plaatsen waardoor het vermogen van 110pk naar 143pk gaat. Wat betreft de looks.......er is zoveel te krijgen in de aftermarket.....als je goed oplet zijn er maar weinig Mini's die exact hetzelfde zijn. Thats the fun of Mini driving

Of check de volgende site eens: New MINI club :: Alles over de nieuwe MINI Cooper
                        Chippen is doorgaans niet toegestaan door de leasemaatschappijen vanwege vervallen fabriekgarantie. Ik denk dat BMW daar ook niet aan meewerkt. Je gaat toch rommelen binnen de 'veilige' grenswaarden die door de leverancier zijn ingesteld. Teveel koppel erbij en je risico op een verragde versnellingsbak verhoogt drastisch..

Comment

Originally posted by Absane View Post

Bob!!!!!

Edit: Jij wil gewoon dat ik een Mito neem, omdat je dan een keertje wil ruilen

Comment

Heb het stuk terug gevonden in de autoweek (thnx Bruce.) Brandstof zul je zelf wel moeten bekostigen neem ik aan, en je rijdt nogal een flink aantal km's per jaar. Mini is veruit de zuinigste. Verder is het maar net wat je smaak is.
                            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                              Heb het stuk terug gevonden in de autoweek (thnx Bruce.) Brandstof zul je zelf wel moeten bekostigen neem ik aan, en je rijdt nogal een flink aantal km's per jaar. Mini is veruit de zuinigste. Verder is het maar net wat je smaak is.

Brandstof wordt betaald

Comment

Brandstof wordt betaald
                                Mazzelkont MiTo geeft meer waar voor zijn geld en is exclusiever
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X