Mito of MINI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Altijd Mito.

Is exclusiever,..VEELLLL mooier interieur (italian style t.o.v. die grote bolle meters van de mini) en rijgedrag is aangenaam.

Alleen dna is beetje zinloos omdat iedereen hem toch altijd op sport stand zet
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Italiaan... schijnt wel altijd gezeik in onderhoud.
      Ik zeg Mini
      <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by Absane View Post
        Chippen is doorgaans niet toegestaan door de leasemaatschappijen vanwege vervallen fabriekgarantie. Ik denk dat BMW daar ook niet aan meewerkt. Je gaat toch rommelen binnen de 'veilige' grenswaarden die door de leverancier zijn ingesteld. Teveel koppel erbij en je risico op een verragde versnellingsbak verhoogt drastisch..
        Steeds meer merken komen met fabriekstuning. Ik rij naast de Mini ook nog een Saab 9-3SS met een tweetraps turbo dieselmotor. Hiervoor is ook fabriekstuning (+30pk van Hirsch) beschikbaar wat door de dealer zelf wordt uitgevoerd en de fabrieksgarantie behouden blijft. Wat betreft die veilige grenswaarden....dat is een groot woord hoor en met alleen chiptuning ga je dit echt niet overschrijden hoor. Wel bijvoorbeeld voor onze Cooper....hier is van alles aan gedaan, andere nokkenas poelie, compressor poelie, chip, luchtfilter en etc. Vermogen is gestegen van 163 naar 210pk en dat merk je wel in het onderhoud van de auto.

Comment

ik heb vandaag 2 keer naast een mito gereden: pinada, maak er geen woorden meer aan vuil, kies de mito.
          echt leuk otootje
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            ik heb vandaag 2 keer naast een mito gereden: pinada, maak er geen woorden meer aan vuil, kies de mito.
            echt leuk otootje
            Ik denk ook dat dat de auto is voor pinada. Echte meiden auto. En je hooft niet perse blond te zijn hoor.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Stiekem ben ik er lang uit hoor peeps

Allemaal super bedankt voor de adviezen en meningen etcetera. Ik twijfel nu alleen nog over de kleur
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Stiekem ben ik er lang uit hoor peeps

Allemaal super bedankt voor de adviezen en meningen etcetera. Ik twijfel nu alleen nog over de kleur
                We gaan toch wel een foto zien met jou in de auto he' ???

Comment

Originally posted by kees View Post
                  We gaan toch wel een foto zien met jou in de auto he' ???

Ja hoor, moet je wel nog een paar maandjes geduld hebben, ga hem binnenkort bestellen
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

vooral niet zeggen wat het wordt.

Comment

vooral niet zeggen wat het wordt.
                      Het begint met mi..

Ok ok, het wordt de Mito.

Comment

En ik twijfel tussen bordeauxrood, zwart, wit en donkergrijs

Comment

whaha nou de kleur ook nog? xD Ik heb verder maar weinig verstand van auto's. De mini is wel gaaf, echt zo'n klein opdondertje met powermotor, haha. MITO ziet er ook mooi uit. Zolang het die Mercedes uit je droom maar niet wordt, zit je goed

Comment

zijn zeker de enige kleuren. nou die moet je zelf maar uitzoeken.
                            ik ben iig blij dat je naar me geluisterd hebt

Comment

zijn zeker de enige kleuren. nou die moet je zelf maar uitzoeken.
                              ik ben iig blij dat je naar me geluisterd hebt

Ja, je was echt de doorslaggevende factor bruce... Zonder jou zou ik nu nog steeds mijn hoofd breken over deze keuze

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Ja, je was echt de doorslaggevende factor bruce... Zonder jou zou ik nu nog steeds mijn hoofd breken over deze keuze
                                Bruce is nu een beetje de baas 1 van de 2 , bordeauxrood of zwart.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X