Mito of MINI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

W00t! Vette vette vette bak!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

haha mooi zo.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ja joh. Heerlijke auto. Vooral de dynamic stand. Klein monstertje is het dan!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Het is toch een diesel....die rijden voor geen meter
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Diesel rijd juist chill heerlijk met laag toerental nog behoorlijk kunnen doorraggen

Comment

Mijn BMW 3 serie diesel rijd ook lekker hoor heel zuinig ongeveer 1200 km op een volle tank en hij raced Nagga
              Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                Het is toch een diesel....die rijden voor geen meter

Je bent soms best grappig.

Comment

Overigens nog wat nieuws. Ik rijd vandaag in de file. Tussen mij en mijn voorganger een gat groot genoeg voor een auto. En wat doet een Duitser? Die voegt in. En wat heeft de Duitser achter zijn auto hangen? Juist, een aanhangwagen. Waar dus geen plek voor was. Boem, tegen mijn MiTo .

Comment

Dat is echt vet klote voor je.
                    Heb je hem wel in zijn bek gespuugd....

Je auto kan dus gelijk naar de garage.
                    Zonde zeg!!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Dat is echt vet klote voor je.
                      Heb je hem wel in zijn bek gespuugd....

Je auto kan dus gelijk naar de garage.
                      Zonde zeg!!
                      Zeker balen. Morgen even afspraak maken met de leasemaatschappij. Gelukkig is het alleen lakschade, maar toch.

Wel mooi, we stonden op de vluchtstrook gegevens uit te wisselen, komt er een politiewagen met twee agenten.

Agent: 'Rijden beide auto's nog?'
                      Ik: 'Ja'
                      Agent: 'Kunt u dan bij de volgende afslag eraf, bij de rotonde de parkeerhaven in om daar de zaak verder af te handelen? Er staat een kijkersfile.'
                      Ik: 'Een kijkersfile? Hierom? Zijn die mensen zo triest?'
                      Agent: 'Ja mevrouw, helaas wel.'
                      Ik: 'Ik vind het prima, maar ik krijg dat die Duitser echt niet uitgelegd aangezien mijn Duits nou ook weer niet zo goed is en hij geen woord Nederlands verstaat.'
                      Agent: 'Ow mevrouw, dan vertaal ik het wel even voor u.'

Agent tegen Duitser: 'Guten tag. Sie rijdt achter haar an, nach die volgende abslag, und dan gehen sie nach de parkeerhaven bij de rotone um die gegevens uit te wechselen.'

Duits uit het boekje .

Comment

whahahaah. en getver. dat moet je net hebben.
                        maar ja.
                        ff over de diesel. echt nooit meer benzine. heb altijd het gevoel dat ik nog een keer of 2 a 3 moet schakelen.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

oooooow dat is zooooo kut!! heb het zelf 2x gehad met een nieuwe leasewagen, binnen de maand een accident, daar gaat dan je nieuwe blinkende wagen. hij zal nooit meer dezelfde zijn... touche bois nu want ik rijd sinds 2 maand terug met een nieuwe, deze maal lease ik hem zelf.

en benzine anyday over diesel, toch in een sportieve wagen. lekkerrrr geluid en zalig schakelen, geen getril en geen koppelschokken, lekker lineair optrekken. spijtig van de scheefgetrokken benzineprijzen in belgië en het hoge verbruik, 'k rij dus ook met diesel, maar toch, die testrit met die 325i vergeet ik nooit
                          Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                            oooooow dat is zooooo kut!! heb het zelf 2x gehad met een nieuwe leasewagen, binnen de maand een accident, daar gaat dan je nieuwe blinkende wagen. hij zal nooit meer dezelfde zijn... touche bois nu want ik rijd sinds 2 maand terug met een nieuwe, deze maal lease ik hem zelf.

en benzine anyday over diesel, toch in een sportieve wagen. lekkerrrr geluid en zalig schakelen, geen getril en geen koppelschokken, lekker lineair optrekken. spijtig van de scheefgetrokken benzineprijzen in belgië en het hoge verbruik, 'k rij dus ook met diesel, maar toch, die testrit met die 325i vergeet ik nooit
                            heb ik nog een verrassing deze ga ik in januari bestellen
                            Attached Files
                            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                            ....

Comment

Originally posted by knoefje View Post
                              heb ik nog een verrassing deze ga ik in januari bestellen
                              Iemand die niet last heeft van de crisis

Comment

sorry, met een cabrio kan je me niet bekoren wordt het een 325i misschien? onlangs trouwens testrit gedaan met de nieuwe Z4, zalige wagen! wel wat klein voor mijn 1.96m.
                                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X