Mito of MINI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even een lekkere, ouderwetse, extreem nutteloze bump.

Volgende week donderdag is dé dag. The MiTo will finally be mine!!! Na een hoop gezeur met de garantie* is deze week dan eindelijk het kenteken aangevraagd. Nieuwe speakers en TomTom worden ingebouwd en dan ga ik donderdag mijn nieuwe speeltje ophalen!

*Auto komt uit de faillisementsverkoop van Kroymans. Importeur van Alfa in Nederland (Fiat) wilde geen garantie geven want 'wie weet staat die auto er al vijf jaar en voldoet hij niet meer aan de eisen'. Geneuzel dus. Maar goed, auto door tig instanties gekeurd en goed bevonden.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

dat werd tijd... maar vaag van die garantie... is toch iets dat Alfa Romeo zelf afgeeft en niet de dealer?

Comment

Fiat Nederland is de importeur van Alfa in Nederland geworden en zij moeten dus de garantie afgeven.

Ik hoop echt dat het nu niet weer vertraging oploopt. Als ik hem donderdag op kan halen heb ik hem net op tijd voor mijn verjaardag, kadootje voor mezelf .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hehehe. Lekker man.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dacht dat Fiat altijd al eigenaar en dealer van alfa was.. maarja hoop ook dat je hem hebt voor je verjaardag, lekker scheuren!!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Fiat Nederland is de importeur van Alfa in Nederland geworden en zij moeten dus de garantie afgeven.

Ik hoop echt dat het nu niet weer vertraging oploopt. Als ik hem donderdag op kan halen heb ik hem net op tijd voor mijn verjaardag, kadootje voor mezelf .
              zal vast goed komen, maar voor je verjaardag is wel leuk, ik mag binnenkort ook bestellen dus ..
              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
              ....

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Hehehe. Lekker man.
                wtf?

PIN, alvast gefeliciteerd he, met de auto én je verjaardag.
                En wellicht de auto voor je verjaardag.
                Of de verjaar voor je autodag

ofzo.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  'wie weet staat die auto er al vijf jaar en voldoet hij niet meer aan de eisen'. Geneuzel dus. Maar goed, auto door tig instanties gekeurd en goed bevonden.
                  Moet ik ze bij alfa dan gaan vertellen dat de MIto bij lange na nog geen 5 jaar op de markt is, nog niet de helft, wat een lulsmoes van ze!

Alvast gefeliciteerd Pin.
                  Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                    Moet ik ze bij alfa dan gaan vertellen dat de MIto bij lange na nog geen 5 jaar op de markt is, nog niet de helft, wat een lulsmoes van ze!

Alvast gefeliciteerd Pin.

Geloof me, dat hebben ik, de dealer en nog een andere dealer ze al meerdere malen verteld. Is gewoon een spelletje geweest. En ik win .

En Einzel en Shred, bedankt voor de felicitaties, maar ik verwacht ze natuurlijk ook nog op mijn verjaardag zelf

Comment

dacht dat je 'm al had man.
                      die van mij is inmiddels overgespoten.
                      dus als je mitootje es ingehaald wordt door bijgestuurd plaatje, dan weet je gnoeg
                      Attached Files
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        dacht dat je 'm al had man.
                        die van mij is inmiddels overgespoten.
                        dus als je mitootje es ingehaald wordt door bijgestuurd plaatje, dan weet je gnoeg

Mwhahahaha, dream on

Comment

hej ook 204 pk dan?

Comment

hej ook 204 pk dan?
                            Pk's a sich zeggen niets he brucey. Pk's per kilo. Toch?

Anyways, die MiTo zal echt niet sneller optrekken of harder rijden dan jouw auto, maar als ik een dergelijke auto in mijn spiegel zie aankomen, gooi ik mijn MiTo er gewoon voor. Lekker met 100 km/h verder tuffen. Dan haal je me dus niet in .

Comment

hehe. ik had al antwoord verwacht in de trant van dat die van jou 1000kg lichtr zou zijn
                              ik doe er toch wel een seconde of 8 over om op de 100 te zitten.
                              top is 230 geloof ik ofzoiets.
                              maar geef niet, ik wou ff stiekum een fotootje plaatsen van mn net overgespoten tank

Comment

hehe. ik had al antwoord verwacht in de trant van dat die van jou 1000kg lichtr zou zijn
                                ik doe er toch wel een seconde of 8 over om op de 100 te zitten.
                                top is 230 geloof ik ofzoiets.
                                maar geef niet, ik wou ff stiekum een fotootje plaatsen van mn net overgespoten tank

Viel verder niet op hoor bruce .

Ik ga natuurlijk ook een foto plaatsen van de MiTo (die inmiddels al Bobbientje gedoopt is door een collega).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X