Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit
Ik denk dat je wat snel in de verdediging schiet .Dat zie ik vaak bij 'allochtonen',reageren altijd heel fel en kunnen er vaak niet rustig over discussieren.
De politie zou misschien wat (veel) harder kunnen optreden.Kan je mij anders vertellen hoe het wel moet?Want zoals het nu gaat,werkt het dus kennelijk niet.En voorkomen is beter dan genezen.
In Amerika ligt het iets anders ,dus echt een goede vergelijking is het niet.En trouwens: hoe weet jij of de criminaliteit is gestegen of gedaalt?Heb je harde cijfers?En wat betreft de discriminatie:
ik ben ook een allochtoon,maar word zeker niet gediscrimineerd.Komt volgens mij vaak puur door de instelling van de persoon zelf.Stel je jezelf op als een blowende gangster of beheers je de taal niet goed,ja,logisch dat het bedrijf dat niet wilt.
Als ik een bedrijf zou hebben en ik moet bv.dingen verkopen ,dan wil ik iemand die goed en duidelijk kan communiceren.Wel is het zo dat de 'goede' personen vaak moeten boeten en zo ontstaat al snel het stereotype beeld.
Sorry Anouk22, Volgens jou, volgens jou......leuk dat volgens jou maar geen steekhoudend argument.....
Cut that bullshit en doe niet alsof het niet bestaat en alsof het komt door gangsters of laag geletterden-------die maken bijna geen deel uit van de maatschappij en als laag geletterden een baan hebben is dat vaak een baan die heel typisch is voor laag geletterden, zoals interieurverzorger.......daar hoeft men de taal niet oppermachtig te beheersen.
Nogmaals er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat zwaarder/ harder straffen criminaliteit doet verminderen of iemand, anders laat denken.
Er is een hele goede reden waarom iemand een criminele carrière verkiest.
Amerikaans onderzoek over harder straffen en de (niet) effectiviteit daarvan is er.
Wil je het fijne er van weten Google it.
Ik kan je alleen vertellen dat de gedachtegang/ relatie tussen zwaarder straffen/ afname criminaliteit er niet is.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
de aziaten die ik altijd zie werken hard. of ze nou duidelijk nederlands praten of niet. en die mogen dus van mij blijven. ik heb ook nog nooit gehoord dat er ergens een groep chinezen of japanners of wat ook ergens liepen te rotzooien. toch zijn die langer in dit land dan de maroks.
@ onderhandelen: ik heb op radio uitleg gehoord van een criminaliteits expert, die betrokken was bij dat onderzoek in rotterdam. de oorzaken zijn twee erlei.
1. de (meestal) jongens zijn te vroege schoolverlaters
2. de ouders hebben ze niet in de hand/ geen controle. turken houden controle op elkaar. marokkanen niet.
deze twee samen opgeteld liggen ten grondslag van die ellende.
als je het daar dus aanpakt pak je het bij de wortels aan. langere straffen zijn dan waarsch. niet nodig, omdat ze op het goeie pad blijven. maar ja, hoe zie jij eht gebeuren dat die ouders ineens nu wel invloed krijgen op hun kinderen. je heb toch met een bep. cultuur van doen. voorkomen is beter dan genezen, maar genezen moet nu dus eerst en dat gaat zo 1 2 3 niet lukken
En van turken heb je ook niet bepaald problemen dus om nu te zeggen dat het een moslim probleem is klopt ook niet. Het is een puur probleem met marrokanen. Vroegah waren ze enorm ontwikkeld en liepen ze voor op zaken zoals medische wetenschap e.d., maar nu is het gewoon een grote stortplaats.
Een cultureel probleem. Soort zoekt soort dus integreren in wijken waar andere doelgroepen wonen zal ook niet snel gebeuren. En dan niet eens gesproken over scholen puur voor moslims. Gemengde scholen en geen gezeik met al dat geneuzel. In Marroko is er een "sociaal" opvoeding dat de kids op straat spelen en doen en iedere ouder spreekt ze aan op hun gedrag en de autoriteiten rammen er ook meteen op los. Hier in nederland kunnen ze doen en laten wat ze willen. Niemand die er wat van zegt en de autoriteiten worden ook niet bepaald serieus genomen. Zelfs niet door de nederlanders zelf hehe. Maar goed qua turken is dat praktisch hetzelfde en daar hebben we nooit last van.
Je kan niet meer zeggen dat de kleine groep het verziekt voor de grote het is eerder andersom. En het handjevol fatsoenlijke marrokanen die hebben het moeilijk. En de rest van het tuig heeft vrij spel en zal nooit verder komen dan huis van bewaring.
Hmmm...vraag me af. Even een gedachtespinsel... Geboorte beperking. Marrokanen mogen niet meer dan 1 kind krijgen. Dan kunnen die ouders leren om controle te houden en betere opvoeding te bewerkstelligen. Alle verkrachtende/criminele jongeren afmaken als honden zodat we met een schone lei kunnen beginnen.
Ik twijfel niet aan je intelligentie.....zie je oude reply's.....je kan heel goed redeneren...je bent niet geestelijk gehandicapt.
Niet voor domme gaan spelen nu!
Gast, ik heb me nooit achter een argument verschuilt, dat men me uitmaakt voor racist? Ik snap je gewoon niet en dan ga je opeens over Arbeidsmarkt praten.
Iemand maakte me uit voor racist, maar nooit heb ik me achter een argument verschuilt, dat iemand me voor racist uitmaakt ( wat dat ook mag betekenen )
En ja, mensen zijn gewoon te voorzichtig met het beoordelen van buitenlanders. Waarom minder streng zijn met buitenlanders, als ze iets verkeerd doen. Dit is iets wat ik constateer, ik vind absoluut niet dat we buitenlanders harder aan moeten pakken. Gewoon net zo je bek los trekken als je bij Nederlanders zou doen.
En even voor de duidelijkheid ik heb wat tegen de criminele Allochtonen en dan over de eerste generatie ( dat wil zeggen, dat je in het buitenland bent geboren. ben je in Nederland geboren, maar is een van je ouders buitenlander, ben je tweede generatie allochtoon ) Ik ga me herhalen, maar je komt hier om een beter bestaan op te bouwen, loop het dan niet van andere te verzieken.
Het is altijd zo mooi, dat ik meteen een racist genoemd word, als ik zeg, dat zware criminelen wel weer teruggestuurd mogen worden en dat Nederland gewoon vol zit. natuurlijk ga ik dan meteen mensen van de arbeidsmarkt uitsluiten, right.. Ik heb ook nooit gezegd, dat racisme niet bestaat.
Ik sluit mensen niet uit vanwege hun ras of afkomst, echt niet. Dan ken je me niet. Feit is nu eenmaal dat een "gast" zich hoort te gedragen en dat het klauwen vol geld kost om asielzoekers op te nemen ( kost maar duizend en duizend euros per asielzoeker ) Daarom moet het ook eens stoppen, er kan niet meer bij, ook al gun ik het sommige mensen echt.
Nu eens tegen al die Allochtonen die het wel goed doen, die zijn er genoeg, dat weet ik. Goed zo, zo hoort het
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment