Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Misterfit View Post
    ohja? sinds wanneer zijn homos een ras
    een latertje: een echte rashomo... die bestaan toch
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Hebben jullie ooit nagedacht wat je van de rest van het partijprogramma van de PVV vindt? Of maakt het je niet uit wat er met je oma, je school, het milieu en je salaris gebeurt,..zolang als die buitenlanders er maar uit zijn?
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
        Hebben jullie ooit nagedacht wat je van de rest van het partijprogramma van de PVV vindt? Of maakt het je niet uit wat er met je oma, je school, het milieu en je salaris gebeurt,..zolang als die buitenlanders er maar uit zijn?
        de partij heeft hele goeie plannen, check

Verkiezingspamflet - www.pvv.nl

Het heeft natuurlijk ook minpunten, maar ik geloof niet dat er echt een perfecte partij bestaat, die precies aan je eisen voldoet.

Comment

• Ik ben al sinds ik 1 ben in Nederland..ouders zijn Libanees en ik ben in Curacao geboren. Toch voel ik me in nederland een allochtoon. Ook al mag ik zeggen dat ik gewoon een nederlander ben want ik heb een nederlandse paspoort.

Comment

• Originally posted by Babo View Post
            Ik ben al sinds ik 1 ben in Nederland..ouders zijn Libanees en ik ben in Curacao geboren. Toch voel ik me in nederland een allochtoon. Ook al mag ik zeggen dat ik gewoon een nederlander ben want ik heb een nederlandse paspoort.
            Je voelt je allochtoon?...hoe voelt dat?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• whaha, weet ik niet. Ik voel me goed, het is niet zozeer dat ik niet met de mensen om me heen kan omgaan, daarentegen de jeugd van tegenwoordig waar ik mee omga heb ik het gevoel dat het niet meer uitmaakt waar je vandaan komt etc etc. Maar het is meer hoe de maatschappij je neerzet. Voor de rest ben ik gewoon blij en vind ik nederland gewoon een topland.

Ik snap dat dit wel land is van Democratie enzo en dat is goed , maar democratie heeft ook zijn Limitations en hierin vind ik dat wilders te ver gaat.

Comment

• Wilders is een haatzaaier. Als zijn plannetjes worden doorgezet, krijg je hier een regelrechte burgeroorlog. En hoe ga je een nederlander uit zijn eigen land zetten? Want we hebben het wel over de derde generatie die last geeft. Of wou Geert alle opa's en oma's achter hun rollator zetten en hen het land laten uitrollen soms?

Verder hoor ik Geert niet over die keihard werkende en studerene moslims en moslima's. Die zijn zo super gemotiveerd! Ze willen echt wel, alleen aangenomen worden, dat is een probleem. En wie creeert dat probleem....juist...de blanke hollander!

Comment

• Originally posted by Lieneke View Post
                  Wilders is een haatzaaier. Als zijn plannetjes worden doorgezet, krijg je hier een regelrechte burgeroorlog. En hoe ga je een nederlander uit zijn eigen land zetten? Want we hebben het wel over de derde generatie die last geeft. Of wou Geert alle opa's en oma's achter hun rollator zetten en hen het land laten uitrollen soms?

Verder hoor ik Geert niet over die keihard werkende en studerene moslims en moslima's. Die zijn zo super gemotiveerd! Ze willen echt wel, alleen aangenomen worden, dat is een probleem. En wie creeert dat probleem....juist...de blanke hollander!
                  wow mooi gezegd.

Comment

Wilders is een haatzaaier. Als zijn plannetjes worden doorgezet, krijg je hier een regelrechte burgeroorlog. En hoe ga je een nederlander uit zijn eigen land zetten? Want we hebben het wel over de derde generatie die last geeft. Of wou Geert alle opa's en oma's achter hun rollator zetten en hen het land laten uitrollen soms?

Juist, die vieze smerige Hollanders, laten we alle Nederlanders uit Nederland trappen. ( je bent nu zelf ook aan het veralgemeniseren, je merkt het volgens mij alleen niet )

Als je even naar de link had gekeken en de ideeën ziet, dan zie je ook dat de PVV wil dat alle Allochtonen, die binnen 10 jaar na de immigratie crimineel worden, uit het land worden gezet. Een soort proefperiode laat maar zeggen. Dit vind ik meer dan redelijk. Na die 10 jaar heb je wel bewezen, dat je normaal kan doen. De Marokkaanse Jongeren die hier hun leven lang al wonen of langer dan 10 jaar, die mogen ze dan als Nederlanders behandelen. En nogmaals, ze willen hun echt niet het land uit zetten vanwege overtredinkje.

Derde generatie Allochtonen bestaan trouwens niet. Je bent allochtoon als je zelf in het buitenland bent geboren of als je vader of moeder in het buitenland is geboren. Er is dus alleen een tweede generatie mogelijk en bij de tweede generatie is Wilders ook niet van plan de regeling toe te passen. ( zou ook vrij onmenselijk zijn )

En het gaat hier niet om de goeie Moslims/Allochtonen, maar om de onrustzaaiers.

Comment

• Ik ben dr ook een
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Om nog even duidelijk te maken dat de islamisering van Nederland inderdaad een probleem is: De Nederlandse cultuur gaat namelijk naar de knoppen en als het zo doorgaat is er in de toekomst geen Nederlandse cultuur over. Mag Nederland niets doen tegen de ondergang van zijn eigen cultuur?

Als je denkt, waar slaat dit voorbeeld op, is toch niet zo erg. Wat denk je dat er gaat gebeuren, als heel Nederland naar Afghanistan gaat en zich daar niet aanpassen en lekker hun eigen cultuur bij behouden. Dan gaan ze denk ik ook juichen van vreugde, denk je niet. Feit is gewoon, als land zijnde wil je je cultuur bewaren en om dit te kunnen doen moeten er geen mensen het land uit, maar wel geen mensen meer toegelaten worden. 1 asielzoeker inburgeren kost iets meer dan 100.000 euro. Het kost gewoon te veel geld. Het belang van het eigen Land gaat toch voor het belang van de "vreemdelingen", zo zou ieder land het moeten zijn. Eerst zorgen dat je eigen problemen geregeld zijn, mocht er dan nog tijd en ruimte over zijn, kun je de rest gaan helpen

Comment

Moet je mij eens vertellen waarom keihard werkende moslims zo bijzonder zijn dan, waarom moet Geert wilders daar aandacht aan besteden, dat is volgens mij de normaalste zaak van de wereld dat mensen(moslims)hard werken..

Is niet een Big deal....wij moeten allemaal hard werken voor onze centen daar hebben we geen 2de kamer debatten voor nodig.
                          Het is schuld van de blanke Hollander....beetje racistisch toch...
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                            Ik ben dr ook een
                            Wat, een onrustzaaier?

Comment

Hard werken lijkt me iets wat vanzelfsprekend is, ipv een heldenactie, maargoed.

Probleem met aangenomen worden? Stel dat Wilders zijn zin krijgt, en dat de criminele buitenlanders terug gaan naar hun land. Denk je dan zelf niet, dat het een heel stuk minder zou worden met discriminatie? Simpelweg omdat er minder reden is om ze negatief te generaliseren? Ik bedoel.. Ik hoor nooit commentaar op bijvoorbeeld agressieve Chinezen. Lijkt me logisch waarom niet.

Comment

• Ja dat
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X