Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lieneke View Post
    Wilders is een haatzaaier. Als zijn plannetjes worden doorgezet, krijg je hier een regelrechte burgeroorlog. En hoe ga je een nederlander uit zijn eigen land zetten? Want we hebben het wel over de derde generatie die last geeft. Of wou Geert alle opa's en oma's achter hun rollator zetten en hen het land laten uitrollen soms?

Verder hoor ik Geert niet over die keihard werkende en studerene moslims en moslima's. Die zijn zo super gemotiveerd! Ze willen echt wel, alleen aangenomen worden, dat is een probleem. En wie creeert dat probleem....juist...de blanke hollander!

Dat betekent dus dat ouders van de 2e generatie totaal de plank mis slaat in de opvoeding van hun kinderen!En sommige behoren tot de 3e generatie,dan zou je op zijn minst verwachten dat ze de taal beheersen.

Sommige hebben het er over dat de overheid zich moet bemoeien met de opvoeding,dat vind ik nou belachelijk.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
      Hard werken lijkt me iets wat vanzelfsprekend is, ipv een heldenactie, maargoed.

Probleem met aangenomen worden? Stel dat Wilders zijn zin krijgt, en dat de criminele buitenlanders terug gaan naar hun land. Denk je dan zelf niet, dat het een heel stuk minder zou worden met discriminatie? Simpelweg omdat er minder reden is om ze negatief te generaliseren? Ik bedoel.. Ik hoor nooit commentaar op bijvoorbeeld agressieve Chinezen. Lijkt me logisch waarom niet.
      Chinezen zijn de grootste criminelen

alleen pakken ze het anders aan dan de rest
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
        Hard werken lijkt me iets wat vanzelfsprekend is, ipv een heldenactie, maargoed.

Probleem met aangenomen worden? Stel dat Wilders zijn zin krijgt, en dat de criminele buitenlanders terug gaan naar hun land. Denk je dan zelf niet, dat het een heel stuk minder zou worden met discriminatie? Simpelweg omdat er minder reden is om ze negatief te generaliseren? Ik bedoel.. Ik hoor nooit commentaar op bijvoorbeeld agressieve Chinezen. Lijkt me logisch waarom niet.
        Haha,wel geinig,want de Aziaten,met name de Chinezen,schijnen wel de lijst aan te voeren wat criminaliteit betreft.Weet niet ook niet of het waar is,maar je hoort er niks over,best apart .

Comment

• Originally posted by anouk22 View Post
          Haha,wel geinig,want de Aziaten,met name de Chinezen,schijnen wel de lijst aan te voeren wat criminaliteit betreft.Weet niet ook niet of het waar is,maar je hoort er niks over,best apart .
          Da's de georganiseerde misdaad. Islamieten in het criminele circuit die op het journaal komen zijn over het algemeen kruimeldieven/overvallers en geweldplegers. 'Gewone" criminelen dus
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Lieneke View Post
            Wilders is een haatzaaier. Als zijn plannetjes worden doorgezet, krijg je hier een regelrechte burgeroorlog. En hoe ga je een nederlander uit zijn eigen land zetten? Want we hebben het wel over de derde generatie die last geeft. Of wou Geert alle opa's en oma's achter hun rollator zetten en hen het land laten uitrollen soms?

Verder hoor ik Geert niet over die keihard werkende en studerene moslims en moslima's. Die zijn zo super gemotiveerd! Ze willen echt wel, alleen aangenomen worden, dat is een probleem. En wie creeert dat probleem....juist...de blanke hollander!
            Geen gebrek aan analytisch vermogen, mooie toevoeging/post.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by anouk22 View Post
              Is een teken van intelligentie. En dat ontbreekt geloof ik vaak bij andere relschoppers.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik moet mezelf even corrigeren. Vind het idd WEL een briljante partij-agenda van PVV.
                Gewoon buitenlanders eruit,...zijn toch allemaal tuig. En dat nederland zo groot is geworden dankzij buitenlandse handel en de 1 miljoen engelsen, duitsers, amerikanen etc die hier handel voeren;..die niet. Die turken! En die stinkende marokanen.

Daarnaast de belasting verlagen. Ja absoluut;..de brave nederlander betaalt veels te veel. Ik ga niet voor al die uitkeringen betalen van die stomme moslims hier. Hoe we dat gaan betalen? Ohhhh we bezuinigen gewoon op ontwikkelingshulp. Ja man,..ikke ikke en de rest kan stikke. Ja hoor;..wat kan mij die vieze negertjes in osmimbabwa en verweggistan vertikken.

Nee dat kan echt niet hoor. En alle steden zitten al vol met buitenlanders. Da ken nie he! Dat ze niks doen kan me niks bommen;.eruit. HEt percentage is gewoon te hoog;.boven de 50 %. En daar gaat het om;..percentages!!. Hierna gaan we iedereen eruit zetten in een stad als er te veel donkerharige mensen zitten. Alleen blonde! Oh wacht;..da heeft die kuthitler al gewild...nepperd. Nou dan doen wij wel;..elke stad ,et meer dan 50% mensen met groene ogen! Ja da ken nie he;..is nie nederlands.

Hoe ik dit ga doen? Met die ene wet waar je ze geld meegeeft voor je ze het land uit schopt. Hoe we dat financieren? Jaaa je let ook nie op ook he;..van die zwartjes in de jungle!
                Nee alle turken eruit. Nee wij vinden het erg bizar dat als je mensen als vuil behandeld;..ze zich ook als vuil gedragen. Lang leve PVV
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                  Ik moet mezelf even corrigeren. Vind het idd WEL een briljante partij-agenda van PVV.
                  Gewoon buitenlanders eruit,...zijn toch allemaal tuig. En dat nederland zo groot is geworden dankzij buitenlandse handel en de 1 miljoen engelsen, duitsers, amerikanen etc die hier handel voeren;..die niet. Die turken! En die stinkende marokanen.

Daarnaast de belasting verlagen. Ja absoluut;..de brave nederlander betaalt veels te veel. Ik ga niet voor al die uitkeringen betalen van die stomme moslims hier. Hoe we dat gaan betalen? Ohhhh we bezuinigen gewoon op ontwikkelingshulp. Ja man,..ikke ikke en de rest kan stikke. Ja hoor;..wat kan mij die vieze negertjes in osmimbabwa en verweggistan vertikken.

Ik de brave Nederlander, baalt er ook van uitkeringen te betalen voor Nederlanders die op hun luie reet zitten....niet alleen moslims maar voor iedereen!!
                  Inderdaad we moeten bezuinigen op ontwikkelingshulp, crisis tijden moeten we eerst maar aan ons eigen volk denken....als ik wat wil geven dan stort ik wel wat.

Nee dat kan echt niet hoor. En alle steden zitten al vol met buitenlanders. Da ken nie he! Dat ze niks doen kan me niks bommen;.eruit. HEt percentage is gewoon te hoog;.boven de 50 %. En daar gaat het om;..percentages!!. Hierna gaan we iedereen eruit zetten in een stad als er te veel donkerharige mensen zitten. Alleen blonde! Oh wacht;..da heeft die kuthitler al gewild...nepperd. Nou dan doen wij wel;..elke stad ,et meer dan 50% mensen met groene ogen! Ja da ken nie he;..is nie nederlands.

Heb je goed gezien, we hebben genoeg...het is vol hier

Hoe ik dit ga doen? Met die ene wet waar je ze geld meegeeft voor je ze het land uit schopt. Hoe we dat financieren? Jaaa je let ook nie op ook he;..van die zwartjes in de jungle!
                  Nee alle turken eruit. Nee wij vinden het erg bizar dat als je mensen als vuil behandeld;..ze zich ook als vuil gedragen. Lang leve PVV
                  Ik moet eerlijk zeggen je hebt wel een leuke verbeelding...
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                    Ik moet eerlijk zeggen je hebt wel een leuke verbeelding...
                    was het maar verbeelding. Staat letterlijk op pvv site
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                      Ik moet mezelf even corrigeren. Vind het idd WEL een briljante partij-agenda van PVV.
                      Gewoon buitenlanders eruit,...zijn toch allemaal tuig.
                      Word volgens mij nergens beweerd, dat ze allemaal het land uit moeten. Laat me maar eens zien waar het beweerd wordt dan. ( zie het niet op hun Site staan tenminste )
                      En dat nederland zo groot is geworden dankzij buitenlandse handel en de 1 miljoen engelsen, duitsers, amerikanen etc die hier handel voeren;..die niet. Die turken! En die stinkende marokanen.
                      Voor de honderdduizendste keer, Marokkaan en Turken zorgen hier gewoon voor meer problemen. Amerikanen en duitsers juist voor veel minder problemen. Zoals het programma van hun zegt: Als je binnen 10 jaar, dat je naar nederland bent gekomen, een misdrijf pleegt, mag je vertrekken. Lijkt me meer als acceptable, waarom hier tegen ingaan? Na die tien jaar willen ze niemand meer eruit zetten. Dan ben je gewoon Nederlander.

Daarnaast de belasting verlagen. Ja absoluut;..de brave nederlander betaalt veels te veel. Ik ga niet voor al die uitkeringen betalen van die stomme moslims hier. We betalen inderdaad redelijk veel belasting en niet een, maar tientallen belastingen voor alles en nog wat. Hoe we dat gaan betalen? Ohhhh we bezuinigen gewoon op ontwikkelingshulp. Ja man,..ikke ikke en de rest kan stikke. Ja hoor;..wat kan mij die vieze negertjes in osmimbabwa en verweggistan vertikken.
                      Ja precies, De nederlandse Overheid moet de Welvaart van het land dienen, dat is prioriteit nummer 1. De Regering wordt niet gekozen om andere landen te gaan helpen, hoe hard het ook voor je klinkt. Lijkt wel alsof je het vanzelf sprekend vind, dat wij voor hun moeten betalen, gaat toch nergens over dit.
                      Nee dat kan echt niet hoor. En alle steden zitten al vol met buitenlanders. Da ken nie he! Dat ze niks doen kan me niks bommen;.eruit. HEt percentage is gewoon te hoog;.boven de 50 %. En daar gaat het om;..percentages!!.
                      Probleem is, dat zo de nederlandse cultuur in de steden verdwijnt en dat de allochtonen zich niet genoeg aangepast hebben, waardoor er grote verschillende groepen onstaan en dat is niet wenselijk. de mensen die er nu zitten hoeven er niet uit, maar er moet wel opgelet worden, dat het niet uit de hand loopt.( dat laatste is mijn mening, niet die van de PVV )
                      Hierna gaan we iedereen eruit zetten in een stad als er te veel donkerharige mensen zitten. Alleen blonde! Oh wacht;..da heeft die kuthitler al gewild...nepperd. Nou dan doen wij wel;..elke stad ,et meer dan 50% mensen met groene ogen! Ja da ken nie he;..is nie nederlands. Bullshit argument, slaat nergens op hoe je nu argumenteerd. Oog- en haarkleur heeft niks met de verschillen qua mentaliteit, cultuur etc. te maken en Wilders is ook geen Hitler, bah, kappen met die kutvergelijkingen.
                      Hoe ik dit ga doen? Met die ene wet waar je ze geld meegeeft voor je ze het land uit schopt. Hoe we dat financieren? Jaaa je let ook nie op ook he;..van die zwartjes in de jungle! Klopt is bijna niet te doen. Maar vind het ook niet nodig, mensen kunnen nu blijven waar ze zijn, maar zoals al gezegd. Er moeten niet te veel vreemde culturen komen in Nederland. Als het de overhand neemt, gaat het echte Nederland ten onder.
                      Nee alle turken eruit. Nee wij vinden het erg bizar dat als je mensen als vuil behandeld;..ze zich ook als vuil gedragen. Lang leve PVV De mensen die zich als afval gedragen, worden ook zo behandeld ja. ( waarmee ik niet beweer dat ze allemaal zo zijn, ik bedoel met afval, de criminelen ) Het is geen toeval dat men naar de Turken en de Marokkanen kijkt, de cijfers zeggen genoeg.
                      En nou ga me niet zeiken, dat ik netzo als Hitler het heb over het echte Nederland. Ieder land wil zijn eigen cutluur en identiteit behouden. Wat zouden de Turken in Turkei ervan vinden, als opeens 50% van de Steden daar Nederlands was en iedereen lekker zijn gangetje ging. Overal patatkrampjes en bitterballen, gewoon de Nederlands vrij Seksmoraal toepassen. En dat ze dan 100.000 euro per Asielzoeker betalen moeten. Nou, wie kunnen de Nederlanders dan als rascist zien.

Ik vind asiel aanbieden een prachtig idee, maar het is gewoon uit de hand gelopen en de regering is gewoon te goedaardig, zonder dat het denkt aan de gevolgen. ALsof het vanzelf sprekend is, dat een land mensen MOET opnemen en dat nederland zijn cultuur niet eens mag proberen te reden.

en nogmaals, ik ben het lang niet met alle punten van de PVV eens.

Comment

• Originally posted by martin27 View Post
                        idd oprotte met die lui E.V.E.

voor dat die lui hier macht krijgen en wij hun taaltje moeten leren

die lui zorgen dat wij hier niks kunnen uitvreten maar hun mogen alles

mogen alles over ons roepen want dat mag wel

maar als wij wat over hun roepen gaan ze gelijk janken

en dreigen en moorden met hun kut geloof
                        zie je wel wat je nu zegt? je maakt nu alle allochtonen uit voor moordenaar, je beledigt een heel geloof en zegt dat autochtonen deels gediscrimineerd worden...

rationalisme for life
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Babo View Post
                          Ik ben al sinds ik 1 ben in Nederland..ouders zijn Libanees en ik ben in Curacao geboren. Toch voel ik me in nederland een allochtoon. Ook al mag ik zeggen dat ik gewoon een nederlander ben want ik heb een nederlandse paspoort.
                          je bent allochtoon, als 1 van je ouders allochtoon is ben jij het ook
                          Groeten

Comment

• @Iedereen die hier het, pak um beet, afgelopen uur heeft gereageerd:

Ik heb net een pagina of 5 aan meuk verwijderd.

Aangezien ik de discussie an sich een zeer interessante vind en ik het idee heb dat er op dit forum goed en op een fatsoenlijke manier hierover gediscussieerd kan worden, gooi ik hem bij deze weer open.

Afgaande op het afgelopen uur gaat dit topic vollopen met meuk... Als dat zo is gaat er permanent een slotje op.

Prove me wrong!
                            Last edited by Pinada; 09-06-2009, 20:50.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ben het eens met misterfit. Hitler en Wilders zijn totaal verschillende personen en absoluut niet met elkaar te vergelijken. Beetje overdreven dus. Ga dus alsjeblieft dan ook niet weer van het topic afdwalen, vind het namelijk al heel wat dat dit topic weer open is.

Ben het met veel punten van de PVV wel eens, maar ik ben het er ook mee eens dat sommige overdreven zijn en te ver gaan. Daarom zou ik denk ik ook niet op ze stemmen, maar goed ik mag zoiezo nog niet gaan stemmen.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• jammer dat er zomaar veel goede meningen zijn verwijderd (ik bedoel niet mezelf), kan je beter de niks zeggende/beledigende posts verwijderen.

in ieder geval mooi dat de discussie nieuw leven in is geblazen, hopelijk zal niemand hier meer ondoordachte reacties zetten.

Verder mijn mening in het algemeen over Wilders en de PVV: Ik vind, dat Wilders een goede politicus is, maar op het moment dat hij zijn eigen partij had gestart, ging hij te ver in zijn punten. In de VVD kon hij nog geremd worden, maar nu drijft hij te ver door en maakt zelfs beledigende opmerkingen jegens een hele godsdienst en is dan verbaasd dat mensen hun haat uiten in (verkeerde) vormen.
                                Het is goed om dit soort mensen in de politiek te hebben, als ze maar niet aan de macht komen.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X