Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by anouk22 View Post
    Haha,wel geinig,want de Aziaten,met name de Chinezen,schijnen wel de lijst aan te voeren wat criminaliteit betreft.Weet niet ook niet of het waar is,maar je hoort er niks over,best apart .
    Je hoort er genoeg over.
    Maar je hebt er op straat zelden tot nooit last van. Dat is waar ik op doel, leek me duidelijk.

----

Beetje zonde dat het blijkaar allemaal ziekelijk persoonlijk opgevalt wordt van een paar kanten.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      jammer dat er zomaar veel goede meningen zijn verwijderd (ik bedoel niet mezelf), kan je beter de niks zeggende/beledigende posts verwijderen.

in ieder geval mooi dat de discussie nieuw leven in is geblazen, hopelijk zal niemand hier meer ondoordachte reacties zetten.

Verder mijn mening in het algemeen over Wilders en de PVV: Ik vind, dat Wilders een goede politicus is, maar op het moment dat hij zijn eigen partij had gestart, ging hij te ver in zijn punten. In de VVD kon hij nog geremd worden, maar nu drijft hij te ver door en maakt zelfs beledigende opmerkingen jegens een hele godsdienst en is dan verbaasd dat mensen hun haat uiten in (verkeerde) vormen.
      Het is goed om dit soort mensen in de politiek te hebben, als ze maar niet aan de macht komen.
      Hier kan ik me wel wat in vinden. Het is goed dat we zulke mensen hebben. De manier waarop Wilders het doet, daar kan ik helaas helemaal NIKS goeds in ontdekken. Maar hij zet wel dingen op de kaart. Alleen jammer dat dat het enige is wat hij doet.

ZIjn de allochtonen/marokanen/moslims (en dan de verkeerden, en niet de goeien die wel hun best doen) het enige probleem hier? Nee, maar verder denken doet hij niet.

Tweede kamer vraagstukken die niks te maken hebben met bovenstaande punten krijgen geen inbreng van Wilders.

Hij brengt weinig, en wat hij brengt brengt hij verkeerd.
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
        Hier kan ik me wel wat in vinden. Het is goed dat we zulke mensen hebben. De manier waarop Wilders het doet, daar kan ik helaas helemaal NIKS goeds in ontdekken. Maar hij zet wel dingen op de kaart. Alleen jammer dat dat het enige is wat hij doet.

ZIjn de allochtonen/marokanen/moslims (en dan de verkeerden, en niet de goeien die wel hun best doen) het enige probleem hier? Nee, maar verder denken doet hij niet.

Tweede kamer vraagstukken die niks te maken hebben met bovenstaande punten krijgen geen inbreng van Wilders.

Hij brengt weinig, en wat hij brengt brengt hij verkeerd.
        Even voor de duidelijkheid, ik ben totaal niet pro-Wilders, maar ik vind toch dat er niet gezegd kan worden dat hij verder niks aankaart, alleen hij schuift het allochtonen/integratie probleem net zoals zijn voorganger Pim Fortuyn wel erg nadrukkelijk als groot probleem naar voren. En doet dit op zo'n manier, dat mensen verkeerde ideeën krijgen en zich alleen maar op dit punt focussen.
        Groeten

Comment

• mijn mening in het kort: moslims, katholieken, gereformeerden, dieven, criminelen, marokkanen, junks, hoeren, etc... ik vind ze allemaal goed, zolang ik geen last van ze heb. en dat is nu met de marokkanen wel. en die zijn de oorzaak dat wilders zoveel stemmen krijgt en rita zometeen ook. zij verzieken het voor de mohammed's die wel netjes willen leven. alleen doen die mohammeds er zelf geen fok aan en blijven maar roepen dat wij rascistisch zijn.
          UGH
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Even voor de duidelijkheid, ik ben totaal niet pro-Wilders, maar ik vind toch dat er niet gezegd kan worden dat hij verder niks aankaart, alleen hij schuift het allochtonen/integratie probleem net zoals zijn voorganger Pim Fortuyn wel erg nadrukkelijk als groot probleem naar voren. En doet dit op zo'n manier, dat mensen verkeerde ideeën krijgen en zich alleen maar op dit punt focussen.
            Wilders en Fortuyn zijn niet echt te vergelijken kerel.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by mohamed View Post
              3 Wilders mag ons eerst wel eens vertellen wat hij bedoelt met Inburgeren.
              Toen Nederland onze ouders uit het buitenland haalde was er geen spraken van inburgeren.
              Nee er was toen niet eens sprake van een normaal arbeids beleid. Onze ouders moesten hard werken voor weinig, soms wel 12 uur lang.
              Toen hadden ze hun geen nederlands geleerd en was het ook geen verpichting.
              Nu Nederland weer helemaal is opgebouwd en ze alle vuile klussen hebben opgeruimd moeten ze ineens inburgeren.
              Hahaha wat een grap!!
              Tja triest maar waar......onbeschoftheid zit hem misschien in den bloed.

Originally posted by mohamed View Post
              4 Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
              Dus je bent een nederlander maar niet helemaal hahahahaha.
              Als iemand Nederlands wordt moet hij toch ook dezelfde rechten krijgen als een nederlander of ziet hij ze als Untermensch.
              5 Nederlands als voertaal voor imams? Moeten we ook de koran in het Nederland gaan lezen?
              Moeten we ons geloof ook gaan aanpassen zodat we wilders tevreden stellen.
              Wilders is GEK als hij denkt dat moslims dat gaan doen. En wildersje spreekt zijn eigen grondwet tegen.
              Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen,
              hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan,
              door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften. (artikel 18)
              Goede punten m8

Originally posted by mohamed View Post
              Wilders is Anti islaam. Hij haat de Islaam en wil er alles aandoen om de islaam te stoppen sammen met zijn joodse vriendjes die hij wekelijks bezoekt in de Israëlische ambassade.
              Tja waarom???
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

• Zo kansloos dat dingen op de ouders worden afgeschoven. 'Oh me ouders hebben zich kapot gewerkt, dus ik hoef geen fuck te doen'. Komt een beetje verkeerd over als je wél hard werkt.

Geen last van buitenlanders? Als ik naar mn werk toe fiets, fiets ik 2km op dezelfde weg als waar asielzoekers naar het azc fieten. Niets mis mee. Behalve dat als het maar een béétje zonnig is, ik ALTIJD met mooi weer de raarste opmerking krijg. Van schatje tot onzedelijke voorstellen bij lui die gewoon voor je neus stilstaan op rustige stukjes. In het gebrekkig nederlands of engels. Niet alleen bij mij, ook bij jongere meisjes die erlangs fietsen.
                Met uitgaan heb ik er regelmatig last van. Zo kreeg ik met oud en nieuw een klap op mn giegel omdat ik het niet plezierig vond dat ze aan me zaten. Toen ik er met de beveiliging bij was, kon hij geen nederlands. Er werd vorige week op klaarlichte dag een overduidelijke poging gedaan tot mn fiets jatten, gewoon bij de supermarkt. Toen ik ze kwaad aansprak kon er 1 gebrekkig engels, en de rest geen nederlands. Zo kan ik nog wel tig voorbeelden opnoemen, die alleen nog maar van dit jaar zijn. Vind je het heel erg raar dat ik niet meer iedere buitenlander als positief zie?
                Ik vind het niet meer dan logisch dat iemand hard werkt. Maar als een buitenlander hard werkt, moeten we hem maar huldigen? Doe normaal. Een crimineel allochtoon zn nederlanderschap verliezen? GRAAG! En geef nu zelf toe, denk je niet dat het beeld van de nederlander veel positiever wordt als die lui weg zijn? Een goede allochtoon zou zich schamen voor wangedrach van andere allochtonen, die zou niet ziets hebben van dat iedere allochtoon maar in nederland zou moeten blijven.
                En nu ben ik helemaal klaar met dat gezeik over buitenlanders. Er zijn simpelweg genoeg dingen die totaal niet correct zijn, en het van je afschuiven of negeren dat het er is, is alleen maar walgelijk.

Oh en wat Bruce zegt; allemaal best zolang je er geen last van hebt: helemaal mee eens. Maar ik heb er op zn minst wekelijks last van.

Comment

• Wilders heeft gewoon goede punten, klaar. (dat geef ik als allochtoon TOE!).

MAAR, hoe hij die punten naar voren brengt is gewoon dom, en soms gaat hij gewoon te ver. de 10 jaar regel voor allochtonen die hierheen komen en dan weg moeten als ze bij criminele activiteiten betrokken zijn vind ik juist goed. Je krijgt tenslotte onderdak in een Land en dan ga je nog stelen etc.? dan moet je oprotten.

Weet je wat te ver ging bij WilderS?

In een ingezonden brief aan de Volkskrant stelt PVV-voorman Geert Wilders de Koran gelijk aan Mein Kampf van Adolf Hitler. Wilders schreef de brief als reactie op de molestatie van Islam afvallige Ehsan Jami.
                  De PVV'er wil dat de Koran verboden wordt en dat het gebruik ervan in moskeeen en in huis strafbaar wordt gesteld. De Koran zou alleen nog als studieboek mogen worden toegestaan. Net als Mein Kampf zou de Koran een fascistisch werk zijn dat aanzet tot moord en haat, daarom past het niet in onze rechtsorde, zo schrijft Wilders.

Dit is gewoon te idioot voor worden, dat hij dit zegt. Want tenslotte als je de Koran gelijk ziet aan Mein kampf van Hitler, dan is de Bijbel dat ook. Want ja, bijna alles wat er in de koran staat is hetzelfde als wat er in de bijbel staat. Paar aanpassingen hier en daar, maar zeker 80% is hetzelfde.

En als laatste, Patricia ik vind het persoonlijk echt kut voor je en als grotendeels het allochtonen zijn die je dat aandoen dan vind ik het normaal dat je er een andere kijk op krijgt. Dat is gewoon zo , als het de hele tijd dezelfde zijn begin je wel anders naar ze te kijken.

Comment

• Die gozer maakt alleen maar meer problemen met zijn getetter komt er iets zinnigs uit? Nederland word zelfs ''ontdenkt'' door de taliban vanwege die fijne film van hem... Weer een probleem extra..Hij is typisch zo'n mannetje die eventjes aan de macht komt niks klaar maakt en weer vertrekt en nooit meer veel zetels krijgt...

Aan de ene kant snap ik het wel dat je geneigd bent op hem te stemmen want dit kabinet speelt ook niet veel klaar maar om dan maar een racist aan de macht te hebben oh nee dat gaat hem niet worden hoor!! Hij is slim denkt alleen aan zetels wat mensen willen horen en dan gaan ze wel stemmen hij is een toplijstrekker maar de inhoud van die gast in gewoon niks nul komma nul! hij zegt dingen zoals mensen in de knie schieten iedereen terug sturen naar hun eige land enz enz en dan ineens zijn het grapjes?! Even serieus jongens zijn dat grapjes die een politicus kan maken daarmee kun je en kleinschalige burgeroorlog krijgen met wat die gozer uitkraamt gevaarlijk mannetje dus

Kortom begrijp de mensen die erop stemmen maar begrijp mij ook die gast heeft geen inhoud maakt meer problemen en lost nagenoeg niks op let maar op als hij aan de macht is is ie de volgende verkiezingen meteen van de baan..

zo da sen verhaal haha groete

Comment

• Ben het met je eens dat je Mein Kampf niet gelijk moet stellen aan de Koran. Ben het er echter niet mee eens dat dat dan moet leiden tot zulke rellen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ben het met je eens dat je Mein Kampf niet gelijk moet stellen aan de Koran. Ben het er echter niet mee eens dat dat dan moet leiden tot zulke rellen.
                        ja, daar ben ik het weer met jou eens over.

Comment

• Het is best logisch hoe hij tot die conclusie komt. Terroristen berusten zich ook op die koran. Er staan dingen in zoals de heilige oorlog en meende ook dat je geweld mag gebruiken tegen de "ongelovigen" in de naam van Allah. Mocht dit er echt in staan, is het in zekere zin wel fascistisch te noemen. (want het heeft dan dus een paar fascistische elementen)

Maar natuurlijk overdrijft Wilders hier totaal. Mein Kampf is toch wel heel wat anders dan de koran. Mein Kampf is een grote haatzaaierij, de Koran is dat natuurlijk niet. Een boek als richtlijn nemen is ok, maar de echte extremisten maken er ook min of meer "misbruik" van, net zo als extreemgelovige christenen dat ook met hun geloof doen/ gedaan hebben. Probleem is, Wilders maakt geen onderscheid tussen extrimisten en de "normaal" gelovigen.

Wat ik nog even kwijt moet is, dat ik wel de geloven op de wereld respecteer. Maar de wereld beter af geweest zonder geloven. Hoeveel oorlogen zijn er niet al geweest, hoeveel haat is er al niet door gekomen. Hoevaak is de term "in naam van god" mag alles al niet misbruikt. "heilige" boeken worden pas gevaarlijk, als de mensen er te fanatisch mee bezig gaan, als op hun geloof zetten en niks anders toelaten of accepteren.

Wat Wilders denkt en heelveel mensen denken is, dat alle Moslims terroristen zijn. Je hoort tegenwoordig terroristen hier, terroristen daar. Nou blijken de hersenen een lui iets te zijn, want hij maakt het zichzelf altijd makkelijker.
                          Als 6 van de 10 Marokkanen die je tegenkomt problemen veroorzaken, zeggen je hersenen, alle Marokkanen zijn kut. ( ook al weet je zelf beter, het gevoel krijg je gewoon ) Als een allochtoon heel vaak gediscrimineerd word, gaat hij denken, vieze Nederlanders ( ook al is het maar 10% die het doet )
                          De menselijke Hersenen willen niet te complex denken. Heelveel gevoelens en ideen over bepaalde personen, worden veroorzaakt door ervaringen die je opdoet. Ieder mens plaats gewoon bepaalde mensen in groepen en zegt: die junkies, bah. Al die gothics, verschrikkelijk. Maar ook in het nieuws: heel Nederland is geschokt over de dood van... ( en dan komt er een niets zeggende persoon, waarvan ik denk, boeie ) Overal vind het plaats. Kun je dit voorkomen, nee. Het is het normaalste van de hele wereld. Zo is het ook niet raar dat heelveel mensen denken, moslims zijn terroristen. ( ook al klopt dat beeld niet )

De rol van de media is hierbij heel groot. Ik weet nog goed toen Madie verdwenen. Ooh wat een ramp, ooh wat een drama. Dagelijk worden er kinderen verkracht, vermoord en weet ik niet allemaal en een paar van die niets te betekende mensen krijgen alle aandacht. Waarom?

Er komt alleen nog maar "stront" op tv. Het nieuws wat we op tv kijken, de dingen die wel lezen op internet, dat is niet de wereld jongens. Het is allemaal geselecteerd en gefilterd, het is maar net wat de Media belangrijk vind. De echt belangrijke dingen krijg je niet te zien en krijgen geen aandacht, kleine dingen worden opgeblazen en overdreven weer gegeven.

Misschien ging ik een beetje offtopic, maar ik wou even het idee van de veralgemenisering en de rol van de media hierin uitleggen.

Comment

• Ben het met je eens hoor Fit. De nutteloosheid van de meeste items... Maddie was inderdaad een schrijnend voorbeeld, maar denk ook aan de winnaar van een tv-show op de voorpagina ofzo. Het hele prioriteitenbeginsel is totaal verknipt.

Net zoals mensen als Koos Spee zich ontzettend druk maken over snelheid in het verkeer, en daarmee wellicht tien doden per jaar uitspaart met miljoenen als kostenpost om dat te realiseren, terwijl er wel zo afgrijselijk veel ergere dingen zijn die kunnen worden aangepakt met dat geld...

sigpic

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                              Het is best logisch hoe hij tot die conclusie komt. Terroristen berusten zich ook op die koran. Er staan dingen in zoals de heilige oorlog en meende ook dat je geweld mag gebruiken tegen de "ongelovigen" in de naam van Allah. Mocht dit er echt in staan, is het in zekere zin wel fascistisch te noemen. (want het heeft dan dus een paar fascistische elementen)
                              haha Geert wilders doet net alsof hij de koran kan lezen ofzo.

Er staat nergens dat je geweld mag gebruiken tegen ongelovigen. Er staat dat je in principe nooit geweld mag gebruiken!. Er staat in de Koran dat je als islamiet iedereen moet respecteren en met blijdschap etc over je geloof moet praten om misschien mensen te bekeren tot jouw geloof. Wat is hier mis mee? NERGENS in de koran wordt er enige aanspraak gemaakt om ook maar enige geweld te gebruiken.

Die domme arabieren die jij "Allah ou akhbar" hoort roepen terwijl ze mensen vermoorden zichzelf opblazen of wat dan ook. Krijgen niks, zogenaamd 7 maagden ofzo als je onschuldige mensen opblaast. niks daarvan

voor de rest heb je wel helemaal gelijk Misterfit, media is selectief en laat je geloven wat ze willen.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                                Zo kansloos dat dingen op de ouders worden afgeschoven. 'Oh me ouders hebben zich kapot gewerkt, dus ik hoef geen fuck te doen'. Komt een beetje verkeerd over als je wél hard werkt.
                                Wordt niet afgeschoven......is een constatering/ feit.....de basis voor hoe bepaalde dingen zich hebben ontwikkeld tot wat ze nu zijn.

Originally posted by Patricia86 View Post
                                Geen last van buitenlanders?
                                Volgens mij heeft niemand gezegd dat buitenlanders niet zorgen voor overlast enz enz

Vind je het heel erg raar dat ik niet meer iedere buitenlander als positief zie?
                                Dat moet je zelf weten!

Ik vind het niet meer dan logisch dat iemand hard werkt. Maar als een buitenlander hard werkt, moeten we hem maar huldigen? Doe normaal.
                                Nee nee in tegendeel, waarom huldigen?

Een crimineel allochtoon zn nederlanderschap verliezen? GRAAG!
                                Tja die zie ik niet zitten!

En geef nu zelf toe, denk je niet dat het beeld van de nederlander veel positiever wordt als die lui weg zijn?
                                Denk je?

Een goede allochtoon zou zich schamen voor wangedrach van andere allochtonen, die zou niet ziets hebben van dat iedere allochtoon maar in nederland zou moeten blijven.
                                Dat is een leuke zeg, dus omdat een allochtoon wat doet moet elke andere allochtoon zich schamen voor de ander zijn daden! haha

Schaam jij je voor je Hollanderschap?

En nu ben ik helemaal klaar met dat gezeik over buitenlanders. Er zijn simpelweg genoeg dingen die totaal niet correct zijn, en het van je afschuiven of negeren dat het er is, is alleen maar walgelijk.
                                Dus doe jij iets crimineels en krijg jij daar 10 jr voor, moet de ander die exact het zelfde doet precies het zelfde krijgen.

Een ieder moet op de zelfde wijze behandelt worden als dat jij behandeld zou worden.

Daar schort het hem nog wel eens aan.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X