Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Misterfit View Post
    Het is best logisch hoe hij tot die conclusie komt. Terroristen berusten zich ook op die koran.
    Nee niet zo logisch.

dus als ik besluit om de koran te gaan lezen wordt ik een terrorist?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
      Nee niet zo logisch.

dus als ik besluit om de koran te gaan lezen wordt ik een terrorist?
      Dat zegt hij toch niet.

Overigens, de grootste misdaden uit de menselijk geschiedenis zijn gepleegd in naam van en onder het mom van het verspreiden van het christendom.

Dus in dat opzicht zou elke christen ook een terrorist zijn als hij de Bijbel las zoals jij het zegt.

Hij bedoeld dat óok terroristen de Koran lezen, dus de generalisering is begrijpelijk. Jammer en kortzichtig, maar begrijpelijk.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Wilders en Fortuyn zijn niet echt te vergelijken kerel.
        Eigenlijk wel, op het punt van integratie, ik bedoel niet hun plannen, maar dat ze constant blijven zeuren over integratie en allochtonen.
        Groeten

Comment

• Originally posted by Babo View Post
          haha Geert wilders doet net alsof hij de koran kan lezen ofzo.

Er staat nergens dat je geweld mag gebruiken tegen ongelovigen. Er staat dat je in principe nooit geweld mag gebruiken!. Er staat in de Koran dat je als islamiet iedereen moet respecteren en met blijdschap etc over je geloof moet praten om misschien mensen te bekeren tot jouw geloof. Wat is hier mis mee? NERGENS in de koran wordt er enige aanspraak gemaakt om ook maar enige geweld te gebruiken.

Die domme arabieren die jij "Allah ou akhbar" hoort roepen terwijl ze mensen vermoorden zichzelf opblazen of wat dan ook. Krijgen niks, zogenaamd 7 maagden ofzo als je onschuldige mensen opblaast. niks daarvan

voor de rest heb je wel helemaal gelijk Misterfit, media is selectief en laat je geloven wat ze willen.
          Ik heb het zelf niet gelezen, vandaar. Maar het zou wel kloppen, dan is er natuurlijk niks mis mee, mijn excusses

@ onderhandelen, nee je word geen terrorist. Ik bedoelde dat terroristen zich beroepen op de koran en op de "in naam van god" redenatie en dit is volop in de aandacht. Het is dus logisch dat Wilders denkt, dat de Koran slecht is, omdat hij alle moslims als terroristen beschouwt. Hoop dat je het een beetje snapt. wees maar niet bang, ik ben absoluut niet van mening, dat alle moslims terroristen zijn. Ik heb ook nog nooit iemand vanwege ras, sekse of geloof uitgeschloten.

Ik heb trouwens de media erbij gehaald, om duidelijk te maken, hoe een bepaald beeld in onze kop gestampt word, zo is ook het "alle moslims zijn terroristen" in onze koppen gestampt. (ik weet trouwens wel beter)

Even voor alle duidelijkheid, ik heb niet op de PVV gestemd en denk ook niet dat ik het ga doen. Ik ben niet anti-moslim!

Comment

• Er zijn meer problemen dan de islam.Wat wilt de PVV doen als er een humanitaire ramp zich voor doet ?En als ABN Amro weer omvalt?Denk trouwens niet dat Geert Wilders ooit minister wordt,dat zouden de andere partijen maar al te graag willen voorkomen.

Comment

• Originally posted by anouk22 View Post
              Er zijn meer problemen dan de islam.Wat wilt de PVV doen als er een humanitaire ramp zich voor doet ?En als ABN Amro weer omvalt?Denk trouwens niet dat Geert Wilders ooit minister wordt,dat zouden de andere partijen maar al te graag willen voorkomen.
              Het gaat hier niet om wat de partijen willen, maar wat het volk wil. Dus als de populariteit van de PVV stijgt, kunnen ze daar vrij weinig aan doen, misschien wordt Wilders wel ooit minister.

Comment

• Originally posted by Niels1988 View Post
                Die gozer maakt alleen maar meer problemen met zijn getetter komt er iets zinnigs uit? Nederland word zelfs ''ontdenkt'' door de taliban vanwege die fijne film van hem... Weer een probleem extra..Hij is typisch zo'n mannetje die eventjes aan de macht komt niks klaar maakt en weer vertrekt en nooit meer veel zetels krijgt...

Aan de ene kant snap ik het wel dat je geneigd bent op hem te stemmen want dit kabinet speelt ook niet veel klaar maar om dan maar een racist aan de macht te hebben oh nee dat gaat hem niet worden hoor!! Hij is slim denkt alleen aan zetels wat mensen willen horen en dan gaan ze wel stemmen hij is een toplijstrekker maar de inhoud van die gast in gewoon niks nul komma nul! hij zegt dingen zoals mensen in de knie schieten iedereen terug sturen naar hun eige land enz enz en dan ineens zijn het grapjes?! Even serieus jongens zijn dat grapjes die een politicus kan maken daarmee kun je en kleinschalige burgeroorlog krijgen met wat die gozer uitkraamt gevaarlijk mannetje dus

Kortom begrijp de mensen die erop stemmen maar begrijp mij ook die gast heeft geen inhoud maakt meer problemen en lost nagenoeg niks op let maar op als hij aan de macht is is ie de volgende verkiezingen meteen van de baan..

zo da sen verhaal haha groete
                Dan is het des te belangrijker om op een andere partij te stemmen .

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                  Het gaat hier niet om wat de partijen willen, maar wat het volk wil. Dus als de populariteit van de PVV stijgt, kunnen ze daar vrij weinig aan doen, misschien wordt Wilders wel ooit minister.
                  Kunnen ze wel wat aan doen: Zolang er niemand samen in de coalitie wil, dan kan de PVV niet in de coalitie.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                    Eigenlijk wel, op het punt van integratie, ik bedoel niet hun plannen, maar dat ze constant blijven zeuren over integratie en allochtonen.
                    Jij noemt het gezeur, ik noem het de vinger op de zere plek leggen.

Originally posted by Lieneke View Post
                    Kunnen ze wel wat aan doen: Zolang er niemand samen in de coalitie wil, dan kan de PVV niet in de coalitie.
                    Minderheidskabinetten zijn hoewel ongebruikelijk, niet onmogelijk. Hangt van de formateur af.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Jij noemt het gezeur, ik noem het de vinger op de zere plek leggen.
                      constant over iets door blijven praten, is dat de vinger op de zere plek leggen?
                      ik begrijp wel wat je bedoelt, maar met zeuren bedoel ik het constant herhalen van een bepaald punt.
                      Groeten

Comment

• Wanneer worden we het land uitgezet? Kan niet wachten tbh.

Groetjes,

E
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          constant over iets door blijven praten, is dat de vinger op de zere plek leggen?
                          ik begrijp wel wat je bedoelt, maar met zeuren bedoel ik het constant herhalen van een bepaald punt.
                          Zolang er geen concrete actie wordt ondernomen om het pijnpunt weg te nemen, is het alleen maar goed dat erover wordt gepraat. Anders gaat het weer onder het tapijt waar het onder links al die tijd heeft gelegen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                            Wanneer worden we het land uitgezet? Kan niet wachten tbh.

Groetjes,

E
                            hehe kan ook niet w8en op een free one-way ticket back to turkey
                            18 jaar, 105 kg,

DL:
                            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

• kan geregeld worden inclusief maandelijkse uitkering

zie vanaf pagina 1 ofzo
                              We like it

Comment

• Wel graag weg willen maar er geen cent voor willen betalen..

Stelletje Hollanders
                                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X