Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Rotzooi opruimen van de heg die ik met veel plezier gesnoeid heb.
Eten eten eten. (pizza in mijn schema sprokkelen )
Zwembad repareren.
Katten gek maken.
Ouders gek maken wanneer ze thuis zijn met werken
ff shoppen om mijn gainer aan te vullen
Pokeren
En lui doen.
( nooit geweten dat ik zo actief zou zijn in mijn vakantie )
“Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"
Gisteren de wednesday night skate gedaan. Iemand viel en haalde mij onderuit. Nu behoorlijke rugpijn, dus maar besloten vanavond op de bank te hangen. Morgen het voornemen om te gaan trainen en dan weer aan het werk.
Zometeen naar bed en dan vanmiddag nog een uurtje benen en schouders trainen. Daarna eten, naar een fuckin' boring verjaardag in Berkel Enschot en daarna weer een nachtje op de heftruck. Maar na al die saaie kutzooi is het wel eindelijk weekend en gaat ome Ophaler zijn 31e verjaardag vieren whoopie!!
mijn kater verhelpen. wachten dat het 19.00 is met de bus naar iraklion airport. dan om 21.00 vliegen. rond 0.30 in amsterdam landen bij voorkeur. en dan lekekr in de auto in slaap vallen. en thuis in mijn eigen bed verder slapen.. that's it
Ben net wakker geworden van een mug....
Ik ben al een half uur bezig om dat kutbeest te vinden.
Nou ja dan maar mijn plannen voor morgen.
Eerst inschrijven bij nieuwe sportschool Kneets gym.
Licht trainen ivm rugblessure die gelukkig de goeie kant op gaat.
Boodschappen doen.
En dan uit eten bij de italiaan met de familie.
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment