Originally posted by TurkiBoy
View Post
Jam jam chocomel
Collapse
X
-
Originally posted by Pinada View PostEuhm, wat een enthousiasme. Wil hier wel even een kanttekening bij maken dat het hier slechts een bericht op nu.nl betreft en dat het onderzoek dat aangehaald wordt op wielrenners is uitgevoerd en niet op krachttrainers/ bodybuilders. Vandaar dat-ie ook in de off topic sectie staat.
Desalniettemin zijn er genoeg krachttrainers/ bodybuilders die chocomel na de training aanraden (maar dat is dus meer een toevalligheid dan dat zomaar alle berichten van nu.nl klakkeloos geloofd moeten worden).
juffrouwmode uit.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by punisher View Postenergie drank helpt geen ene steek met sporten of wat dan ook. heb een keer 6 blikkies op voordat ik ging sporten en behalve dat ik stijf stond van de caffeine merkte ik echt geen verschil.Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
Originally posted by dfuse View Postjah bij mij ook, dronk eerst magere chocomelk. maar waar vind je volle chocomelk? heb al wat winkels afgedaan maar ik vind enkel cécémel of magere chocomelk. iemand weet in welke winkels (in belgië) je dat kan vinden?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostIk weet niet of ze een spar hebben in belgie? Anders zou je daar is moeten kijken. Ik weet verder ook niet of daar dezelfde winkels zijn als in Nederland, maar winkels al albert heijn, c1000, jumbo etc. zouden dat als het goed is gewoon moeten hebben.Originally posted by de sterkste ophaler View PostEr zijn ook Aldi winkels in Belgie toch? Die hebben ook volle chocomel.Getting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
mwah vind dat ze daar niet veel hebben, ga liever naar 1 winkel waar ze alles hebben (delhaize in mijn geval). geld is niet zo'n issue, ik werk hard maar alé, ik zal er dan toch eens naartoe moeten gaanGetting stronger to fend off potential zombie attacks.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostDe aldi is juist een hele goede winkel, zou je echt vaker naartoe moeten. Producten als melk, kwark en kip kosten er niets en de kwaliteit is gewoon goed.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment