Jam jam chocomel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TurkiBoy View Post
    Best logisch, chocomel bevat eiwitten en energiedranken bevatten 0 eiwitten... nooit afgevraagt waarom iedereen die proteineshakes nemen naast hun energiedrankjes?
    Dat ben ik niet met je eens. De belangrijkste functie van een post-workout drank zijn de snelle suikers. De eiwitten zekers ook;..maar in dit onderzoek is dat minder relevant
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

chocomel ftw

Doe het nu ook al een paar weken ipv mn whey shake. :P

Comment

energie drank helpt geen ene steek met sporten of wat dan ook. heb een keer 6 blikkies op voordat ik ging sporten en behalve dat ik stijf stond van de caffeine merkte ik echt geen verschil.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Euhm, wat een enthousiasme. Wil hier wel even een kanttekening bij maken dat het hier slechts een bericht op nu.nl betreft en dat het onderzoek dat aangehaald wordt op wielrenners is uitgevoerd en niet op krachttrainers/ bodybuilders. Vandaar dat-ie ook in de off topic sectie staat.

Desalniettemin zijn er genoeg krachttrainers/ bodybuilders die chocomel na de training aanraden (maar dat is dus meer een toevalligheid dan dat zomaar alle berichten van nu.nl klakkeloos geloofd moeten worden).

juffrouwmode uit.
          Veel oldschool bodybuilders deden het vroeger na de training altijd zo. Na de training dronken ze een liter volle chocomel en aten ze er een banaan bij. Maar dat zijn verhalen die ik hoor uit een tijd ver voor wheypoeders. Ik weet namelijk niet of chocomel in VERGELIJKING met een wheyshake de beste keuze is. Het enige wat ik uit dit artikel kan opmaken is dat chocomel je beter laat herstellen na een training dan energydranken dat doen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by punisher View Post
            energie drank helpt geen ene steek met sporten of wat dan ook. heb een keer 6 blikkies op voordat ik ging sporten en behalve dat ik stijf stond van de caffeine merkte ik echt geen verschil.
            Jij bedoelt red bull en van die rommel? Bedoelen ze hier niet Aquarius, AA Drink etc?
            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
              jah bij mij ook, dronk eerst magere chocomelk. maar waar vind je volle chocomelk? heb al wat winkels afgedaan maar ik vind enkel cécémel of magere chocomelk. iemand weet in welke winkels (in belgië) je dat kan vinden?
              Ik weet niet of ze een spar hebben in belgie? Anders zou je daar is moeten kijken. Ik weet verder ook niet of daar dezelfde winkels zijn als in Nederland, maar winkels al albert heijn, c1000, jumbo etc. zouden dat als het goed is gewoon moeten hebben.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Er zijn ook Aldi winkels in Belgie toch? Die hebben ook volle chocomel.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Ik weet niet of ze een spar hebben in belgie? Anders zou je daar is moeten kijken. Ik weet verder ook niet of daar dezelfde winkels zijn als in Nederland, maar winkels al albert heijn, c1000, jumbo etc. zouden dat als het goed is gewoon moeten hebben.
                  Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Er zijn ook Aldi winkels in Belgie toch? Die hebben ook volle chocomel.
                  thanks guys, aldi en spar hebben we hier inderdaad, kom daar alleen nooit. eens verandering in brengen!

Comment

De aldi is juist een hele goede winkel, zou je echt vaker naartoe moeten. Producten als melk, kwark en kip kosten er niets en de kwaliteit is gewoon goed.

Comment

mwah vind dat ze daar niet veel hebben, ga liever naar 1 winkel waar ze alles hebben (delhaize in mijn geval). geld is niet zo'n issue, ik werk hard maar alé, ik zal er dan toch eens naartoe moeten gaan

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        De aldi is juist een hele goede winkel, zou je echt vaker naartoe moeten. Producten als melk, kwark en kip kosten er niets en de kwaliteit is gewoon goed.
                        blikje tonijn: 69 cent;.goede kwaliteit. AH: 1,89 euro
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                          Wat is AH?
                          Edit: ah Albert Heijn, hebben ze hier niet. 1,49 in Delhaize, heel goede kwaliteit

Comment

Dat bedoel ik maar.

Comment

heb het ooit al eens verteld in een log. maar ja, dat moest ik onderbouwen en het enige wat ik wist was dt het onderzocht was bij oudere mannen.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

AH heeft ook Deep Blue 79 of 89 cent 130 gram ( uitlek ) ook heeeeeeeelll lekker.. die koop ik altijd afgelopen weken best vaak in de aanbieding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X