volle chocomel zit toch ook vet in ? Iets wat je niet nodig hebt na de training toch?
Jam jam chocomel
Collapse
X
-
The results of this study suggest that chocolate milk is an effective recovery aid between two exhausting exercise bouts.
effective, dat zegt niets over MEER effectief of BETER dan wat anders.
between, wie traint er na 2h nog een keer?
Ik kan me niet voorstellen dat je kiest voor chocolademelk.
Dat kan aan mijn kennis liggen, maar zoals ik het nu zie:
Chocolademelk bevat suiker.
Deze suiker is gewoon standaard industriƫle suiker. Niets funky aan.
Passeersnelheid en opnamemogelijkheid hiervan ligt lager dan die van bijvoorbeeld dextrose of Vitargo.
Dat vind ik niet gewenst.
Daarbij bevat het vetten, waar ik ook niet op zit te wachten PWO.
Tenslotte: het is lastig te doseren mbt eiwitten/koolhydraten ratio.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
aangezien ik elke dag wel sport (zit op cios) sport ik denk ik na 2 uur nog wel een xtje.
moest vandaag onderbouwen waarom volle chocomelk goed was.
wist dat het herstel toenam
eiwitten
maar hun bleven vast aan hun te veel kcal/vetten en hoge suikergehalteCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostDat is wellicht ook een interpretatie waard...
Passeersnelheid en opnamemogelijkheid hiervan ligt lager dan die van bijvoorbeeld dextrose of Vitargo.
Tenslotte: het is lastig te doseren mbt eiwitten/koolhydraten ratio.
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostDat is wellicht ook een interpretatie waard...
Tenslotte: het is lastig te doseren mbt eiwitten/koolhydraten ratio.
Comment
-
Ijsblok, doe je duursport?
het is het meest anabool na een work-out vergeleken met volle melk en whey+dextro....tenminste dat heb ik hier op het forum gelezen....en dat wil je juist na een work out....ook leidde vetten na een workout tot een dikke eiwitsynthese volgens 3xl.....
Maar dat wil ik sowieso niet, dus waarom die vergelijking?
Ik wil iets zonder vetten, hoog in kh, lage osmoliteit ivm binden aan water, met eiwit.
chocomel halfvol bavat druivensuiker , staat op het pak bij de voedingswaarden , is dit dan wel ok om te drinken?
Daarnaast zit er behalve druivensuiker, nog een hele hoop andere spullen in.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Kijk ook eens naar de enzymen in de Chocomel. Deze beinvloeden de nodige hormonen. En die verhalen van geen vetten na een work-out omdat ze eiwitsynthese beperken is ook als een druppel op een hete plaat. Hoef je je ook niet echt veel zorgen over te maken tenzij je een Pro bent die op alle kleintjes moet letten. Maar zelfs die zouden zich er geen zorgen over hoeven te maken. Helemaal niet als je kijkt naar de voordelen die volle chocomel geeft.
Kortom..volle chocomel rules. En het maakt geen zak uit wat iedereen zeurt over de verscheidene soorten suikers en vetten die op zichzelf staand "slecht" zouden zijn.
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostIjsblok, doe je duursport?
1x per week tennis
en op cios geregelt sporten
en dat is toch niet lekker als je ook nog eens je benen 1x per week pakt in de sportschool
dus ik doe inderdaad zo nu en dan duursportCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by tino View Postvolle chocomel zit toch ook vet in ? Iets wat je niet nodig hebt na de training toch?
Even een selectieve quote uit een onderzoek betreffende spieropbouw
ingestion of full fat whole milk (3.5% milkmilk.
fat) postexercise resulted in greater amino acid net
uptake across an exercised leg, suggesting whole milk
is superior to fat-free fluid milk in its ability to build
muscle after exercise [27]. Such an effect could be
because of the difference in energy content or to how
whole milk might be digested differently as versus fatfree
Tang, Jason E & Phillips, Stuart M. Maximizing muscle protein
anabolism: the role of protein quality. Current Opinion in Clinical Nutrition and
Metabolic Care 2009; 12:66ā71.
waarbij de voetnoot in de tekst verwijst naar
27
Elliot TA, Cree MG, Sanford AP, et al. Milk ingestion stimulates net muscle
protein synthesis following resistance exercise. Med Sci Sports Exerc 2006;38:667ā674.
Comment
-
Als we hier karma hadden, had u nu karma gehad baas.
Klasse dat je er onderzoek bij haalt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
16 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment