Ramadan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Ik heb vroeger in de kassenbouw gezeten en daar heb ik met een Marrokaan gewerkt die ook aan de Ramadan deed.
    Hij dronk op de dag wel water, maar dat was wel toegestaan omdat de temperaturen in een kas konden oplopen tot 50 graden....is dat zo?
    nope....mensen die ziek zijn, vrouwen die ongesteld zijn, vrouwen die zwanger zijn hoeven niet te vasten....

Comment

Ok duidelijk.

Wel vreemd dat een vrouw die ongesteld is niet hoeft te vasten....maar een man die een beroep heeft waar je eigenlijk niet zonder water kan, wel moet vasten.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Als je suplementen kan drinken dan zou ik dat doen om je spieren een beetje fast te houden. (weight gainer, super whey)
        Always Have Respect

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          @ Anouk

Eten, drinken etc laten staan gaat dan nog wel. Maar een maand lang niet neuken? Sorry maar dan maar een godslasteraar
          I want my daily pussy
          Na zonsondergang kan je wel weer sex hebben hoor, dus je dagelijkse beurt zou je niet missen

Tot nu toe gaat het wel goed voor mij, alleen krijg ik soms best honger en droge lippen. Moet gewoon ff wennen denk ik want gisteren ging al een stuk beter.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            belangrijk is dat je in de tijd dat je 'mag' eten je behoefte naar binnen werkt( of meer of minder afhankelijk van je doel)

http://img15.imageshack.us/img15/7122/ifcut.jpg dit is mijn voedingsschema

ziet er netjes uit maar hoe de hell krijg je savonds 500 gram noten weg:|

Comment

Originally posted by Cube View Post

Je hebt verkeerd gelezen....

Comment

Originally posted by Cube View Post
                en 50 gram kwark zeker?
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Je hebt verkeerd gelezen....
                  doh lol je hebt gelijk sorry.. las het ff heeeel snel in de pauze..

iets te snel dus achteraf wou al zeggen haha

Comment

Ok, toch even snel opgeschoond.

Vanaf nu gaat dit topic weer over de ramadan. Lijkt me duidelijk.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Tijdens of na je training dus ook geen vochtinname?....heftig, ik moet er niet aan denken dat ik zonder water moet trainen.

Comment

Tijdens of na je training dus ook geen vochtinname?....heftig, ik moet er niet aan denken dat ik zonder water moet trainen.
                        Train altijd zonder water, maar om daarna geen water te kunnen drinken lijkt me wel heftig ja, zou ik als ik hun was de training zo in te plannen dat je daarna wel mag drinken....
                        Zoiezo trainen als je vantevoren uren niks hebt gegete, lijkt me nogal verzwakking?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                          Train altijd zonder water, maar om daarna geen water te kunnen drinken lijkt me wel heftig ja, zou ik als ik hun was de training zo in te plannen dat je daarna wel mag drinken....
                          Zoiezo trainen als je vantevoren uren niks hebt gegete, lijkt me nogal verzwakking?
                          Is persoonlijk.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by DeRakker View Post

ik plan mijn training ook altijd zo in dat ik erna gelijk kan vreten

Comment

Dit zou niks voor mij zijn, daarenboven, ramadan en bodybuilding....
                              Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Tijdens de Ramadan zou toch ook gewoon s'avonds getraint kunnen worden? Na de training mag er dan meteen gegeten worden. Probleem opgelost
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X