Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Honda VFR was mijn motorfiets en 270 is het snelste dat ik er eens met gereden heb (gelukkig zonder snelheidscontroles of ik had de krant gehaald). Vandaar vfr270
Omdat ik een gebruikersnaam moest verzinnen maar helemaal niks kon verzinnen. En toen zag ik dus de letters "Gebruikersnaam" wat resulteerde in Gebruiker.
Emielos is afkomstig van mijn echte naam en dat is zoals mensen weten Emiel. Waar de os erachter precies vandaan komt weet ik niet. Volgens mij kwam een oud kameraad/klasgenoot met het voorstel van deze naam en sindsdien gebruik ik hem overal
Emielos gebruik ik eigenlijk overal. De eerste keer dat ik deze naam gebruikte was bij het wereldberoemde Runescape toen ik 9 was ofzo
Tsja hoe moet ik die van mij eens uitleggen.
Ik speelde in het verleden wel regelmatig internetpoker. In de jaren 2009-2011 is de belastingdienst een grote actie begonnen om online pokerspelers te traceren en niet al te leuke aanslagen te sturen. En geloof mij, dit waren geen eerlijke aanslagen(ging per maand) . Daarom heb ik het een en ander moeten veranderen om niet bekend te worden via google search e.d.
Maar om een lang verhaal kort te maken, ik had een nickname nodig waar je niks aan kon zien/herkennen/google searchen. Toevallig maakte ik een nieuw account aan bij iemand die een dennenappel thuis had liggen. Gelukkig zijn die regels nu veranderd en is er geen reden meer om me druk te maken
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment