Hoe kom je aan je Nick-Name?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als de M voor Moderator staat kan het wel
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• silk

sukkel I like to kill
      (jah... ik dacht ook ff origineel te zijn)
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Misschien weer even leuk om deze uit de oude doos tevoorschijn te halen....
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Nu is de beurt aan jullie.
          Succes.
          hihi....
          ik gewoon mijn naam Vivian en mijn geboortejaar 1992 dat
          maakt Vivian1992

Comment

• Over het algemeen heb ik vrij veel pech. Win nooit wat, ben vrijgezel, val vaak, niks gaat zoals ik wil, falstyr leeft nog, kom altijd te laat etc etc.
            Behalve keer in vakantie in Ethiopie (had rondreis toen ik 26 was). Was echt rare dag,...echt zo'n sprookjesdag. Bijzonder weird. ik won in zo'n hotel een gratis cocktail, vond geld op de grond, belde mijn ouders en die vertelde me dat ik mijn stage had gehaald, 's avonds won ik de plaatselijke bingo en daarna een mooie italiaanse schone gewonnen.
            Echt enormeeee geluksdag.

Dit was in het plaatsje met de naam "Bilo"
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• mooi verhaal bilo hahah
              mijn naam komt van t gamen, schoot me ineens te binnen

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                silk

sukkel I like to kill
                (jah... ik dacht ook ff origineel te zijn)
                Whaha, ik vind hem goed had dit nog niet gelezen

Comment

• Meh, had dit topic niet gezien Even reposten dan:

Ooit speelde ik veel games en daarvoor had je vaak een nickname nodig. Omdat ik vooral shooters speelde leek Topper Harley me wel toepasselijk. Voor wie niet weet waarvan dat is:

http://www.imdb.com/title/tt0107144/

Topper Harley is een soort rambo in die film. Was vooral een geintje, maar hij is blijven hangen door de jaren heen

Train hard or go hormone

Comment

• ik word al bijna 25 jaar haas genoemd door mijn vrienden.... die nick is vaker al bezet dus maak ik er haaske van met extra a-tjes. Niet spannend
                    In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

• mijn nickname is afkomstig van een online game waar ik speelde. (geen WoW of zoiets commercieels)
                      ik heette altijd SniperCat maar omdat ik me altijd dood verveelde ging ik altijd irritant spammen in de chat en achtelijk doen
                      op een gegeven moment zei zo'n hoog lvl gast daar iets van, en ging ik specifiek op hem lopen kloten
                      ik kwam erachter dat hij het niet leuk vondt als ik zei dat ik van hem hield etc (manlove etc).
                      dus toen noemde ze me gaycat, en uiteindelijk cat of catty als afkorting

maar ben dus niet gay, even voor de duidelijkheid
                      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

• Zat aan een vriend verslag te doen van een date, toen ik nog in mijn pickup artist-tijd zat.
                        Ik zat in een bar "juiced" waar ze sapjes verkochten en daar heb ik haar "seduced"

"sejuiced", corrigeerde hij mij

Comment

• Zit in het servicewerk en de producten waaraan ik werk heten Emax Otomax Novomax en Megamax en kon niet zo snel op een andere nick komen dus is het Megamax geworden

Comment

• De mijne lijkt mij vrij duidelijk..

Vroeger waren mijn vrienden wat stoned en dronken te zijn en gingen plots alle namen omdraaien en zo was ik ook aan de beurt..

Zo is Nibor ontstaan...maar Nibor werd al vaker gebruikt als nick dus moest ik ff wat erachter gaan zetten..

Zelf heb ik er 76nl erachter gezet omdat ik dus uit 1976 kom en een Nederlander ben en zo wisten de mensen op X-BOX live dat ze tegen een Nederlander speelden..

Comment

• Tja... Dennis, en ik was 23 toen ik me inschreef... lekker origineel.
                              There are no shortcuts to any place worth going
                              178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

• Mijn irl life naam is Lauran en een n toevoegen is geen probleem
                                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X