Als de M voor Moderator staat kan het wel
Hoe kom je aan je Nick-Name?
Collapse
X
-
Over het algemeen heb ik vrij veel pech. Win nooit wat, ben vrijgezel, val vaak, niks gaat zoals ik wil, falstyr leeft nog, kom altijd te laat etc etc.
Behalve keer in vakantie in Ethiopie (had rondreis toen ik 26 was). Was echt rare dag,...echt zo'n sprookjesdag. Bijzonder weird. ik won in zo'n hotel een gratis cocktail, vond geld op de grond, belde mijn ouders en die vertelde me dat ik mijn stage had gehaald, 's avonds won ik de plaatselijke bingo en daarna een mooie italiaanse schone gewonnen.
Echt enormeeee geluksdag.
Dit was in het plaatsje met de naam "Bilo"You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Meh, had dit topic niet gezien Even reposten dan:
Ooit speelde ik veel games en daarvoor had je vaak een nickname nodig. Omdat ik vooral shooters speelde leek Topper Harley me wel toepasselijk. Voor wie niet weet waarvan dat is:
http://www.imdb.com/title/tt0107144/
Topper Harley is een soort rambo in die film. Was vooral een geintje, maar hij is blijven hangen door de jaren heen
Train hard or go hormone
Comment
-
mijn nickname is afkomstig van een online game waar ik speelde. (geen WoW of zoiets commercieels)
ik heette altijd SniperCat maar omdat ik me altijd dood verveelde ging ik altijd irritant spammen in de chat en achtelijk doen
op een gegeven moment zei zo'n hoog lvl gast daar iets van, en ging ik specifiek op hem lopen kloten
ik kwam erachter dat hij het niet leuk vondt als ik zei dat ik van hem hield etc (manlove etc).
dus toen noemde ze me gaycat, en uiteindelijk cat of catty als afkorting
maar ben dus niet gay, even voor de duidelijkheidBP: 90/DL:130/SQ:125
Comment
-
De mijne lijkt mij vrij duidelijk..
Vroeger waren mijn vrienden wat stoned en dronken te zijn en gingen plots alle namen omdraaien en zo was ik ook aan de beurt..
Zo is Nibor ontstaan...maar Nibor werd al vaker gebruikt als nick dus moest ik ff wat erachter gaan zetten..
Zelf heb ik er 76nl erachter gezet omdat ik dus uit 1976 kom en een Nederlander ben en zo wisten de mensen op X-BOX live dat ze tegen een Nederlander speelden..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment