Hoe kom je aan je Nick-Name?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik heb ooit in de bus gezeten met een Duitser en die zei dat hij altijd kabaffel zei als hij een meisje met een mooie kont zag, vanaf toen heb ik het overgenomen.

ik gebruik het nog steeds om een goeie kont te beschrijven, het was gewoon een kabaffel!
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• CIDious (Creative Impulses Development + ious als in Sidious)

Gebruikte Creative Impulses Development toen als ontwikkelnaam voor de websites die ik toen ontwikkelde voor kleine bedrijfjes.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Nou ja, nog een keertje dan voor de nieuwe leden onder ons.

Vele jaren geleden droeg ik een shirt op mijn werk met een afbeelding van een pakje Marlboro erop gedrukt, maar ipv marlboro stond er Marijuana.(weet niet of dat goed gespelt is) Mijn toenmalige baas zag dat en ik weet niet waarom, maar hij begon mij vanaf die dag snuf te noemen. Misschien een beetje in de trend van snuf, snuif, snuiven, drugs,marijuana ook drugs, of zoiets. Afijn, vanaf dat moment was snuf geboren.
        Ik en mijn baas waren beiden film-fanaat en in de tijd dat de Karate-Kid populair was (de oude versie) hadden ik en mijn baas het over die film en maakten we grapjes over de trainer van de Karate-Kid en dat hij hem altijd Daniel-San noemde en tijdens ons werk imiteerden we hem ook altijd, tot het moment dat mijn baas mij snuf-san ging noemen. Dat was het moment dat snuf-san bestond.
        Ik heb zelf de laatste letters van elk woord verdubbeld.
        Snuff-Sann dus.
        Enige tijd geleden heb ik op het internet uitgezocht of er meer mensen zijn die die naam gebruiken en wat blijkt, ik ben de enige in de gehele wereld.
        Daarom gebruik ik de naam Snuff-Sann.

Comment

• Ik ben een boer en ik doe een beetje fitness.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Ik heb ooit een artikel herschreven (wetenschappeljk gewauwel wat leesbaarder gemaakt zeg maar) over Plato. Degene die het schreef, had nog veel meer kennis over Griekse oudheid te spuien onder meer over Pallas Athena. Een godin. Tja voor minder doe ik het niet natuurlijk... op internet dan. In het dagelijks leven is mijn bijnaam 'slechts': de koningin.

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
              Ik ben een boer en ik doe een beetje fitness.
              simpel en elegant!

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
                Ik heb ooit een artikel herschreven (wetenschappeljk gewauwel wat leesbaarder gemaakt zeg maar) over Plato. Degene die het schreef, had nog veel meer kennis over Griekse oudheid te spuien onder meer over Pallas Athena. Een godin. Tja voor minder doe ik het niet natuurlijk... op internet dan. In het dagelijks leven is mijn bijnaam 'slechts': de koningin.
                Koning checking in

@kabaffel die houden we erin.

Comment

• ik heb flaporen en ik stink naar poep...dusja flapdrol

Comment

• Blijf dan maar uit mijn buurt.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Lifestyle of the bar baby
                      Haha nee grapje bij ons in de buurt staat er een leeg speeltuintje waar we in de zomer altijd trainen met 2 vrienden dat idee hebben we van de originele barbros op yt

Comment

• la hermandad dat de betekenis draagt als broederschap. De bodybuilding sport is uiteindelijk een grote familie, we delen 1 grote passie. vandaar de naam Hermandad.

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
                          la hermandad dat de betekenis draagt als broederschap. De bodybuilding sport is uiteindelijk een grote familie, we delen 1 grote passie. vandaar de naam Hermandad.
                          Ik ben vast niet de enige die het altijd las als Herman dad

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                            Dat dacht ik namenlijk ook
                            keep the focus going!

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
                              la hermandad dat de betekenis draagt als broederschap. De bodybuilding sport is uiteindelijk een grote familie, we delen 1 grote passie. vandaar de naam Hermandad.
                              ik dacht altijd dat het van een Mexicaanse drugs kartel vandaan kwam

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                                whuahaha me to!
                                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X