uit gedaagd voor straatgevecht

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Freefight heeft nog wel wat regels... Dit lijkt meer op n kooigevecht, 2 in 1 uit... Helemaal waar hij kan je net zo lang op je knieen trappen, tot je vanzelf korter word... Een streetfight is pas klaar als er 1 bewusteloos blijft liggen, lig je op de grond en nog bij kennis trapt hij tegen je smoel, je lampje uit...
    *sniff pinkt traantje weg uit nostalgie*
    had het er laatst nog over met Bruce.

Af en toe gewoon lekker los gaan is geweldig. Krijg je nog een beetje het gevoel van "krijger zijn" in deze slappe "praatjes over thee" maatschappij.

Comment

Wat een knoepert, hoop dat hij flink wat knallen op zijn kanus krijgt en alles wil op zijn plek komt.
      Last edited by Shredmaster; 11-11-2009, 13:00.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by LongTallErnie View Post
        Zo ik ben er klaar voor, ik spring op mijn fiets en binnen 10 minuten sta ik ik die lege hal klaar voor het gevecht.

Er is maar 1 regel;
        geen wapens, rest is "straatvechten" met de afspraak dat waneer 1 van ons zich niet meer kan verweren "einde_gevecht" betekend.
        Er is zeker maar 1 regel... En die luid: jij bent nu onverzekerd.... Geen enkele verzekering zal deze flauwekul dekken.. Zieken huis kosten, +- €1000 pd, zal je zelf moeten ophoesten.. Alsook de artsen die je behandelen zal je zelf moeten betalen... Zeker nu je het openbaar hebt gemaakt en zelfs op internet hebt geplaatst, en dus moedwillig jezelf schade toebrengt... Er zullen niet veel kerels, let op ik zeg kerels he , zijn van 2.18mtr die zich vandaag in elkaar laten slaan...

Comment

Inmiddels bijna tien minuten later, onze held zal wel knockout liggen.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Wij dwergen hebben een gezegde

If you can't beat them normally, just drag them down to your level and beat the shit out of them

Die dwerg van 1.55 hoeft maar 1x goed te slaan en raakt de zak van de 2.18m gast. En daarna kan die dwerg doen wat hij wilt om te winnen
            Last edited by Falstyr; 11-11-2009, 13:12.

Comment

Originally posted by LongTallErnie View Post
              Zo ik ben er klaar voor, ik spring op mijn fiets en binnen 10 minuten sta ik ik die lege hal klaar voor het gevecht.

Er is maar 1 regel;
              geen wapens, rest is "straatvechten" met de afspraak dat waneer 1 van ons zich niet meer kan verweren "einde_gevecht" betekend.
              Oké jonge we horen het zo wel weer dan!
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

idd denk dat hij al aant infuus hangt onderweg naar het ziekenhuis
                Mind is everything.

Comment

Zag net n ziekenwagen, n verlengde nog wel... wheeeeeehehehe...

Comment

vraag me af wat die aandachtshoer denkt te winnen aan dit topic? Respect krijgt hij niet en we zullen zijn vechters kwaliteiten ook niet bepaald serieus nemen :P

Comment

Pics or it didn't happen

In dit geval wil ik eigenlijk wel het filmpje zien
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

hij houdt denk ik van aandacht. hij vindt zichzelf heel wat met ze 2.18 en zijn 10 jaar enorme boks ervaring * uche *
                        haha nee vechtkwaliteiten niet echt, na 10 jaar boksen nog steeds zo'n lichaam en domme praatjes.
                        1.83
                        93 KG
                        19 JAAR

Comment

Inderdaad. Dat is zoiets als zeggen dat je 19 bent en al 10 jaar voetbalt en denkt heel wat te zijn terwijl je net misschien 1-2 jaar op redelijk niveau mee speelt. Kortom dat soort gastjes neem je niet serieus

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            vraag me af wat die aandachtshoer denkt te winnen aan dit topic? Respect krijgt hij niet en we zullen zijn vechters kwaliteiten ook niet bepaald serieus nemen :P
                            Inderdaad, ik begrijp niet wat hij hier mee denkt te kunnen bereiken of bewijzen.. Verliest hij, zeg ik: zie je nou wel? Wint hij eventueel, zeg ik lafaard durf je wel tegen zo,n ukkie? Respect win je zeker niet door gevechten, maar door ze te ontwijken... Zn lengte en gewicht (formaat, doorzichtige panlat) zegt mij in elk geval al genoeg..

Comment

Originally posted by Ruben92 View Post
                              hij houdt denk ik van aandacht. hij vindt zichzelf heel wat met ze 2.18 en zijn 10 jaar enorme boks ervaring * uche *
                              haha nee vechtkwaliteiten niet echt, na 10 jaar boksen nog steeds zo'n lichaam en domme praatjes.
                              Kan het nog sterker zeggen, hij heeft nooit gebokst of getraind man..

Comment

In mijn ogen ben je pas een winnaar als je dit soort onzinnige uitdagingen kan weerstaan. Dat maakt je geestelijk veel sterker. Lichamelijk kan je er genoeg aan overhouden en dan heb je het geestelijk zwaar. Train je hersens maar! (rijmt ook nog)

Ik kan me voorstellen dat iemand er oplos zou beuken als zijn partner of kinderen iets ernstigs overkomt als de dader heterdaad word betrapt maar gewoon meppen is kansloos!

Ik vraag me af hoe stoer iemand zich zou voelen als je misschien wel die ene dood zou slaan. Want 1 goede klap kan al genoeg zijn. Wil je dat de rest van je leven meedragen?

Maar dat geld voor meer mensen hoor die er lusteloos op los slaan omdat ze zich willen bewijzen. Leuk voor je kinderen, als je die zou hebben of gaat krijgen, dat ze later mogen horen dat papa is doodgeslagen doordat hij geen uitdaging kon weerstaan.

Mocht je een partner hebben dan denk eerst maar aan haar/hem alvorens te gaan knokken. Steek daar je energie maar in.

Maar goed mocht het wel gebeuren dan hoop ik dat jullie beiden er goed van af komen. (ik ben geen heilige maar heb wel licht pacifistische trekjes dus vandaar!)

Gr.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X