uit gedaagd voor straatgevecht
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by manu76 View PostIn mijn ogen ben je pas een winnaar als je dit soort onzinnige uitdagingen kan weerstaan. Dat maakt je geestelijk veel sterker. Lichamelijk kan je er genoeg aan overhouden en dan heb je het geestelijk zwaar. Train je hersens maar! (rijmt ook nog)
Ik kan me voorstellen dat iemand er oplos zou beuken als zijn partner of kinderen iets ernstigs overkomt als de dader heterdaad word betrapt maar gewoon meppen is kansloos!
Ik vraag me af hoe stoer iemand zich zou voelen als je misschien wel die ene dood zou slaan. Want 1 goede klap kan al genoeg zijn. Wil je dat de rest van je leven meedragen?
Maar dat geld voor meer mensen hoor die er lusteloos op los slaan omdat ze zich willen bewijzen. Leuk voor je kinderen, als je die zou hebben of gaat krijgen, dat ze later mogen horen dat papa is doodgeslagen doordat hij geen uitdaging kon weerstaan.
Mocht je een partner hebben dan denk eerst maar aan haar/hem alvorens te gaan knokken. Steek daar je energie maar in.
Maar goed mocht het wel gebeuren dan hoop ik dat jullie beiden er goed van af komen. (ik ben geen heilige maar heb wel licht pacifistische trekjes dus vandaar!)
Gr.
Hier ben ik het ook volledig mee eens.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Alle vingers gebroken ken ze gestolen computer niet meer bedienen
Was 10 min fietsen, dus issie al meer dan uur aant vechten zeker, 10 rondes fmlLast edited by Yawgmoth; 11-11-2009, 14:16.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Er is niet gevochten, d.w.z. Ernie weet nu pas (achteraf) wat "straat"vechten werkelijk inhoud. (Tsja.........)
Ik heb de foto's en de bewerking klaar
en op Ernie's skydrive gezet (met zijn toestemming)
Sign In
De rest laat ik aan Ernie zelf over, hij is nog even in medische behandeling
en dan komt hij naar huis.Attached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
3 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...3 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
6 dagen geleden -
-
door joshwicks123Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment