uit gedaagd voor straatgevecht

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wel filmpjes maken hè, ben razend benieuwd hoe die dikke jou gaat vermorzelen
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Lol streetfight :P
      Sinds wanneer moet je voor zoiets uitgedaagd worden? En meestal zijn er geen regels dus die dwerg mag je gewoon met een rond zwervend object in elkaar beuken. Heb je geen training voor nodig. Het is belangrijker om hoeveel klappen/pijn je kan hebben en door blijft gaan. Techniek en vechtkunst is minder belangrijk. Sure it helps als je het hebt, maar ga er niet te veel op steunen.

Snap niet waarom die uitdaging is. Je kan gewoon de straat op gaan en iemand op zijn bek slaan als hij bijdehand gaat doen. Works for me

Comment

Maar even iets anders:

Hoezo een straatgevecht in een lege hal ?
        Go heavy or go home!

Comment

Ik vind het eigenlijk echt kansloos..
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Maar even iets anders:

straat gevechten houden ze ook gewoon binnen huis ( een loods bijv )

maar deze gast heeft gewoon te veel films bekeken

weet totaal niet waar die over praat
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Maar even iets anders:

waarschijnlijk is het net zoals in de films! till last men standing! two in, one out.:d

Comment

Cage fight zoals in die slechte jaren 80 films is leuk. Best of the Best 2 ofzo.
                Elke ronde een andere regel. Ronde 1 met vuisten. Ronde 2 met steekwapens, ronde 3 met knuppels, ronde 4 met zwaarden :P

Comment

ronde 5 met kettingzagen
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ronde 6 Falstyr voorzien van roidrage vs de rest
                    Go heavy or go home!

Comment

Ik heb het hele jaar door roid rage. Denk niet dat een beetje AS veel zal uit maken :P

Comment

YouTube - The 8 Rules of Fight Club

Hier kan je nog wat van leren, vooral van de eerste 2 regels...
                        @ ketIF

Comment

Originally posted by LongTallErnie View Post
                          Nou vanmiddag om 13:00 is het gevecht in een leegstaande hal.
                          Er worden foto's gemaakt, die wil ik wel tonen als het zover is.
                          Het motto is; straatgevecht, zal mij een zorg zijn hoe dat heet,
                          het feit dat die dikke dwerg niks aan sport doet en ik zo'n 10 jaar intensief aan boksen doe maakt hem bij voorbaat al kansloos en daarbij ben ik 2m18 en dat is voor zijn 1m55 wel lastig om mij doeltreffend te raken hahahahaha
                          Vanmiddag na 13:00 ..... dan weten we alles.!!!
                          Ooit van je leven n straatvechter bezig gezien? Denk het niet... Hij jou doeltreffend raken? hoeft hij niet, als hij in de buurt kan komen bijt hij je strot door.. Al 10 jaar boxen? Zegt niets, hij heeft geen regeltjes he... Vergis je ook niet in zn lengte en gewicht, hij hoeft niet te sporten... Zoals ik al eerder zei, tegen n straatvechter leg je het gewoon af..Straatvechten heeft geen regels, en als hij het niet kan winnen met zn handen neemt hij wel iets anders. Laat maar weten na 1300hrs, ook dijkzicht heeft internet dus je kan vooruit..

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                            Dude 2.18m en dan zo licht wegen? Je bent dus gewoon een lange magere spriet? En straat gevecht neem aan dat dat zoiets als free fight is? Dan mag hij jou dus ook vast pakken en op de grond flikkeren, denk dat jou kansen dan al snel bekeken zijn. .

idd ik hoop dat er niet al teveel wind staat, anders breek je af bij de enkels
                            Mind is everything.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                              Dude 2.18m en dan zo licht wegen? Je bent dus gewoon een lange magere spriet? En straat gevecht neem aan dat dat zoiets als free fight is? Dan mag hij jou dus ook vast pakken en op de grond flikkeren, denk dat jou kansen dan al snel bekeken zijn. Dat 10 jaar boksen zegt helemaal niets meer als jou op de grond ligt met 100kg+ op je, maar ik wens je succes en we wachten de foto's/filmpjes rustig af.
                              Freefight heeft nog wel wat regels... Dit lijkt meer op n kooigevecht, 2 in 1 uit... Helemaal waar hij kan je net zo lang op je knieen trappen, tot je vanzelf korter word... Een streetfight is pas klaar als er 1 bewusteloos blijft liggen, lig je op de grond en nog bij kennis trapt hij tegen je smoel, je lampje uit...

Comment

Zo ik ben er klaar voor, ik spring op mijn fiets en binnen 10 minuten sta ik ik die lege hal klaar voor het gevecht.

Er is maar 1 regel;
                                geen wapens, rest is "straatvechten" met de afspraak dat waneer 1 van ons zich niet meer kan verweren "einde_gevecht" betekend.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X