Wel filmpjes maken hè, ben razend benieuwd hoe die dikke jou gaat vermorzelen
uit gedaagd voor straatgevecht
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Lol streetfight :P
Sinds wanneer moet je voor zoiets uitgedaagd worden? En meestal zijn er geen regels dus die dwerg mag je gewoon met een rond zwervend object in elkaar beuken. Heb je geen training voor nodig. Het is belangrijker om hoeveel klappen/pijn je kan hebben en door blijft gaan. Techniek en vechtkunst is minder belangrijk. Sure it helps als je het hebt, maar ga er niet te veel op steunen.
Snap niet waarom die uitdaging is. Je kan gewoon de straat op gaan en iemand op zijn bek slaan als hij bijdehand gaat doen. Works for me
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostMaar even iets anders:
Hoezo een straatgevecht in een lege hal ?
maar deze gast heeft gewoon te veel films bekeken
weet totaal niet waar die over praatPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
@ ketIF
Comment
-
Originally posted by LongTallErnie View PostNou vanmiddag om 13:00 is het gevecht in een leegstaande hal.
Er worden foto's gemaakt, die wil ik wel tonen als het zover is.
Het motto is; straatgevecht, zal mij een zorg zijn hoe dat heet,
het feit dat die dikke dwerg niks aan sport doet en ik zo'n 10 jaar intensief aan boksen doe maakt hem bij voorbaat al kansloos en daarbij ben ik 2m18 en dat is voor zijn 1m55 wel lastig om mij doeltreffend te raken hahahahaha
Vanmiddag na 13:00 ..... dan weten we alles.!!!
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View PostDude 2.18m en dan zo licht wegen? Je bent dus gewoon een lange magere spriet? En straat gevecht neem aan dat dat zoiets als free fight is? Dan mag hij jou dus ook vast pakken en op de grond flikkeren, denk dat jou kansen dan al snel bekeken zijn. .
idd ik hoop dat er niet al teveel wind staat, anders breek je af bij de enkelsMind is everything.
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View PostDude 2.18m en dan zo licht wegen? Je bent dus gewoon een lange magere spriet? En straat gevecht neem aan dat dat zoiets als free fight is? Dan mag hij jou dus ook vast pakken en op de grond flikkeren, denk dat jou kansen dan al snel bekeken zijn. Dat 10 jaar boksen zegt helemaal niets meer als jou op de grond ligt met 100kg+ op je, maar ik wens je succes en we wachten de foto's/filmpjes rustig af.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment