Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een normaal gesprek voeren kan ie niet, de waarheid vertellen kan ie niet, een fatsoenlijk topic openen kan ie ook niet.. voetballen en boksen ...of dat kan .. ik denk het niet, daar kan ik nog mee leven.
zeker reclame maken voor die site ofzo.
Denkent dat iedereen dat wil zien.
Idd.. knikker er maar een lock op
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Behalve het feit dat de TO een enorm falende luchtverbruiker is, is dit ook nog eens illegaal en mongool. Kunnen we die gast niet verbannen, kan me niet voorstellen dat hij ooit wat toe zal voegen aan dit forum in de breedste zin van het woord.
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Hij had in zijn broek gescheten van angst 3 minuten vóór het gevecht?
Kan iemand die kerel niet verbannen?
Nee Shred, ik heb in mn broek gescheten door het lange wachten en de grote spanning wheeeeheeeeee.. Verbannen? Omdat hij n levendige fantasie heeft, of omdat hij n beetje jokt? Nee joh, zo hou je de site spannend, en hebben we nog wat te vertellen op de sportschool... Alleen jammer dat je gelijk de beginners afschrikt, omdat ze dan denken dat ze eeuwig met hun nog zo fragiele lijfjes moeten blijven rondlopen..
Naast de schande dat hij een ajax shirt heeft (ik ben voor ajax) en een oud shirt.
wil ik zeggen dat ik 10min mijn tijd verdoen heb omdat ik alles wou lezen!
drama dit, als je iets afspreekt moet je hem uitelkaar scheeuren als hij niet durft.
straatvechten mag je ze ook van achter aanvallen dus beuken!
hoop hierop een slotje te zien en die jonge te verbannen!
Er worden foto's gemaakt, die wil ik wel tonen als het zover is.
Het motto is; straatgevecht,bij voorbaat al kansloos en daarbij ben ik 2m18 en dat is voor zijn 1m55 wel lastig om mij doeltreffend te raken hahahahaha Vanmiddag na 13:00 ..... dan weten we alles.!!!
Ppfffttt dit schreef ie ook, hij is aardig doeltreffend geraakt ja, dat is 1.....
Die foto's wil hij wel tonen, ga ik voor hem doen, hier, U bent gewaarschuwd!
Nou en een uur later stond hij er Zó bij.
Toen hebben we maar besloten hem te gaan helpen want ja......
Ik sluit de boel weer af en Ernie moet zelf maar zien als hij weer thuis is,
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment