discussie :P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pitogek1 View Post
    hey,

ik moet binnekort een discussie houden, ik denk erover na om het over bodybuilde te gaan houde. Hebben jullie nog goede stellingen die ik kan gebruiken in m`n discussie of hebben jullie een betere discussie onderwerp.

mvg
    Of je gaat het over powerlifting en strongman hebben
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      of als je wilt dat niemand erop reageert want niemand weet het doe je eiwitten in graan producten
      Meeste mensen denken dat eiwitten het wit van een ei zijn.
      En koolhydraten haal je natuurlijk uit kool.
      Vetten haal je uit eten uit de frietpan.
      Krijg vaak het gevoel dat mensen niet meer als dit weten.
      Als je hard wil lachen dan moet je als kenner dit discussiepunt in de groep gooien.

Leuk discusieren kun je over dingen waar veel vooroordelen over zijn.
      Zoals aas en bodybuilding.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je wilt discussiëren, en dan moet je gewoon kwesties aanboren waarbij je altijd wel linkse moraalridders hebt die het op de moraal gaan spelen, en die je vervolgens gebruikt om de vloer mee te dweilen.

Doe het over de nutteloosheid van ontwikkelingshulp (in huidige vorm). Smijt wat met statistieken over hoeveel geld er heen gaat, en hoever ze zijn geklommen qua ontwikkeling op economisch gebied, sociaal gebied, hoogst genoten onderwijs, honger, etc. etc. Discussie kunnen ze nooit winnen.
        Last edited by GeneralIx; 22-01-2010, 19:43.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X