Obesitas en gedrag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kutidee. Mensen hebben recht op zelfbeschikking mijns inziens, dus als iemand een gelukkige dikzak wil zijn: be my guest. Aan de andere kant moet je dan niet gaan miepen als je het MRI-apparaat niet in past, er een speciale doodskist voor je gemaakt moet worden, of twee stoelen moet betalen in een vliegtuig. Dat is gewoon de logische consequentie.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat mij betreft mag de overheid wil instappen. Doen ze in een aantal aziatische landen ook. Maar ze moeten niet in de weg gaan lopen als ik bezig ben met bulken :P

Comment

Dikke mensen zijn vies

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
          Dikke mensen zijn vies
          Niet per definitie, 3/4 van mijn schoonfamilie is dik. Hygiëne heeft er niet direct mee te maken of je wel of niet dik bent.
          Ken genoeg magere alcoholisten die smerig zijn en áltijd stinken.

En Mindgamer, je begint onderhand mijn strot uit te hangen met je reacties.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Wat ik dan niet begrijp zijn die gewichts.lengte verhoudingen om te bepalen of je wel of niet obesitas zou hebben.
            Kijk eens op de volgende link. Als ik mijn gewicht en lengte invul heb ik een prima BMI. Vul ik echter met dezelfde lengte 10 kilo meer in heb ik gelijk overgewicht. Wat nou als dat dan gewoon spieren zijn? Kan en wil me iemaand dit uitleggen?

Link

@mindgamer en je uitspraken . Heb je totaal geen fatsoen?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Niets aan doen? Je suiker meerdere keren per dag omhoog gooien met eten en vervolgens omlaag brengen met spuiten klinkt niet bepaald hulpeloos. Eerder hopeloos...
              Ze is stom bezig en stom aan het lullen.. Die moet je n schop voor dr trut geven.. En dan wel met n flinke aanloop..... Misbruiken van insuline heet dat.. Die behoort in hypo (coma) te geraken en begraven te worden.. Opgerot staat netjes.. ... N diabeet gebruikt geen suiker, alleen in nood. Als de persoon per ongeluk teveel insuline heeft gezet.. Wat soms kan gebeuren met de automaat (prikpen) Ook behoor je het te meten, en niet stomweg weg te spuiten...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Die moet je n schop voor dr trut geven.. En dan wel met n flinke aanloop.....
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                  Wat een prachtig oudje. Ook volkomen terecht wat hij doet. Dat mens staat daar met haar blote tieten en zit te pissen. Hij is grappig

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Ze is stom bezig en stom aan het lullen.. Die moet je n schop voor dr trut geven.. En dan wel met n flinke aanloop..... Misbruiken van insuline heet dat.. Die behoort in hypo (coma) te geraken en begraven te worden.. Opgerot staat netjes.. ... N diabeet gebruikt geen suiker, alleen in nood. Als de persoon per ongeluk teveel insuline heeft gezet.. Wat soms kan gebeuren met de automaat (prikpen) Ook behoor je het te meten, en niet stomweg weg te spuiten...
                    Ze moet niet dood, maar wakker worden. Alhoewel voor sommige gelovigen onder ons de dood pas echt wakker worden is Wakker worden met allerlei soorten maagden

Comment

Ja zoiets, maar dan met je goed getrainde poten natuurlijk... Wel goed gevonden man... Bizar hoe jullie dit telkens tevoorschijn weten te toveren, prachtig hahahaha...

Comment

The art of Internet

Oud ex-collega vrouwtje was ook hele dag door aan het snoepen terwijl ze diabeet is. Kwam elke dag met een boodschappen tas aanzetten vol met koekjes en andere shit. En dan zeuren dat ik niks van voeding weet :S

Gewoon nek schot bij dat soort figuren.

Comment

Gruwelijke gif
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ja. Ik kan me al inbeelden hoe dat wicht dan heel verontwaardigd reageert en een discussie probeert te beginnen met allerlei drog redenen en bullshit waardoor je haar vervolgens nog zo'n schop geeft :P

Moest ook aan South Park denken die aflevering met lijstjes. Bubbles schopt dan zo'n griet tussen der benen en nog een keer en dan... GIRLS HAVE NO BALLS!!! :P

Comment

Originally posted by roelinho View Post

Dankje, deze was ik alweer vergeten, ik lag echt weer op de grond van het lachen

Laatst las ik ook iets op nu.nl dat impulsieve mensen meer kans hebben om verslaafd te raken/te blijven. Denk dat er wel een logisch verband is met dit artikel.

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                                Dikke mensen zijn vies
                                `wat een onzin.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X