Stijlvolle strakke shirts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

P2, is een merk wat bij Kruitvat verkocht wordt.
    Lekker strak
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Dit is toch een forum waar bodybuilding en fitness centraal staan!!!

Wat is dit voor een achterlijke vraag om te stellen.
      Sowieso begrijp ik niet waarom je op zoek gaat naar een strak shirt, maar wanneer je zoiets zoekt, loop dan gewoon het centrum.
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

bangelijke eerste post jos
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

begrijp niet wat er ''zo raar is'' aan deze vraag, hij vraagt gewoon om een winkel oid waar je goede kleding kunt vinden waarin je lichaam beter uitkomt :S is dat nou zo raar?

Comment

Ik vind dat er niks mis is met een ripped shirt. Echt superstrakke kleding ziet er natuurlijk niet uit.

Waarom zo men geen shirt mogen aantrekken, waarbij man wat meer definitie ziet?

Comment

Originally posted by bramvermolen View Post
              begrijp niet wat er ''zo raar is'' aan deze vraag, hij vraagt gewoon om een winkel oid waar je goede kleding kunt vinden waarin je lichaam beter uitkomt :S is dat nou zo raar?
              Beter lezen.
              Hij vraagt om een tip.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Nike heeft hele mooie strakke shirts met korte en lange mouwen.
                En muscletotaal heeft ook mooie kleding voor de gespierde man.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

met een mooi getailleerd overhemd kun je subtiel laten zien dat je spieren heb als je dat wil.

Comment

ben hier eigenlijk ook benieuwd naar, extra-strak moet het niet zitten, maar ik ben de shirts beu waarbij je middel er zowat aanzwabberd omdat je schouders te breed zijn tov je middel. Dat ziet er echt niet uit.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                      ben hier eigenlijk ook benieuwd naar, extra-strak moet het niet zitten, maar ik ben de shirts beu waarbij je middel er zowat aanzwabberd omdat je schouders te breed zijn tov je middel. Dat ziet er echt niet uit.
                      Ik weet niet hoe buff jij bent, maar het schijnt dat Abercrombie & Fitch een goede 'Muscle Fit' lijn heeft.
                      Wil het zelf ook nog eens bekijken, alleen er zijn geen winkels van in Nederland, in België dacht ik van wel.
                      Groeten

Comment

Ik heb laatst een t-shirt voor onder mijn vest gekocht bij de V&D (kon geen andere t-shirt vinden). Kost 6.95 gewoon zwart (zijn er ook in wit) en het slabbert niet, maar het zit ook niet overdreven strak op je lichaam. Het valt gewoon goed en is lekker soepel.

Comment

Het het trouwens ripped t-shirts.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Ik weet niet hoe buff jij bent, maar het schijnt dat Abercrombie & Fitch een goede 'Muscle Fit' lijn heeft.
                            Wil het zelf ook nog eens bekijken, alleen er zijn geen winkels van in Nederland, in België dacht ik van wel.
                            ik heb zo'n shirt. je kunt ze gewoon online bestellen hoor

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
                              ik heb zo'n shirt. je kunt ze gewoon online bestellen hoor
                              Ja, maar om te passen.
                              Groeten

Comment

e-Bay. Retegoedkoop.

Originally posted by Genjuro View Post
                                Als je overhemden hebt kun je ze bij een naaimiep in laten nemen voor niet al te veel geld. Gewone shirts wordt wat lastiger denk ik.

Ja, maar om te passen.
                                Ik kocht regelmatig op e-Bay kleding van mensen die het restant van vorige collectie opkochten, erg goedkoop. Meestal zetten ze er dan een x aantal afmetingen bij en ik vergeleek dit met een kledingstuk dat bij mij goed zat. Heb nog nooit iets gekocht dat niet paste. Wel goed opletten dat je kledingstukken 'new & with tags' koopt.
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X