Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• duh... die gasten daarzo zijn tegenovergestelde van hier. bij ons kan het niet groot en sterk genoeg. als iemand zegt dat je te groot wordt dat het niet mooi m eer is, dan knap je van proudness. zo ook bij hun. je kan beter dus zeggen: dat red je niet zo mooi mager, dus beter tevreden zijn met nu. is ook al magerder dan de rest. (ofzo)
    ghehe... als volk op dit forum komt zeggen dat zo groot worden slecht voor je is. of dat hele anorexia forum hier komt kloten. haha
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ik ga ze uitnodigen, for real.
      Graties voedingsschema in de aanbieding.
      Bulk dan he.

Cutten kunnen ze prima daar.
      @800 kcals.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
        Beremans, doe niet zo girlie.
        Jij bent echt een van de vreemdste gasten die ik hier op dit forum gezien heb....
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Tja, als je jezelf beperkt tot Egypte, de laad- en loscentra van distributiecentrum Appie, de gym en Tilburg dan kom je niet zo bijzonder veel wereldburgers tegen he gappie.

Kan het je niet kwalijk nemen trouwens.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Ja en bij Egypte zeker ook nog binnen de grenzen van het resort.

Comment

• bodynet is veranderd. de oude geeerde garde wordt door het slijk gehaald. als mij zoiets werd gezegd, dan was ik weg, dan was bodynet nooit meer de oude, met bruce, maar alleen zonder. dat is het begin van het einde. dus

Comment

• Jongens, ga elkaar nu niet door de stront trekken, daar heb je niks aan.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                  Jongens, ga elkaar nu niet door de stront trekken, daar heb je niks aan.
                  True story.

@ Osterich
                  DSO niet door het slijk trekken.

@ DSO
                  Als het topic je echt stoort is het wijzer om het niet te lezen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• anders is het de simpele ophaler

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                      Ja en bij Egypte zeker ook nog binnen de grenzen van het resort.
                      wat is daar mis mee als het resort bevalt?
                      Calisthenics / Street workout

Comment

• Op zich niks, is niet mijn keus maar mag iedereen natuurlijk zelf weten (der zijn zat mooie dingen buiten het resort), was alleen een reactie op de post ervoor.

Comment

Tja, als je jezelf beperkt tot Egypte, de laad- en loscentra van distributiecentrum Appie, de gym en Tilburg dan kom je niet zo bijzonder veel wereldburgers tegen he gappie.

Kan het je niet kwalijk nemen trouwens.
                          Tja we zijn niet allemaal zo bijzonder als jij.

Originally posted by Tommyy View Post
                          Ja en bij Egypte zeker ook nog binnen de grenzen van het resort.
                          Verre van. heb een survivaltocht door de sinai woestijn en wadi rum gemaakt.
                          Originally posted by bruce View Post
                          bodynet is veranderd. de oude geeerde garde wordt door het slijk gehaald. als mij zoiets werd gezegd, dan was ik weg, dan was bodynet nooit meer de oude, met bruce, maar alleen zonder. dat is het begin van het einde. dus
                          Pfff deze reacties doen mij niet zoveel omdat deze mensen geen fuck voor mij betekenen.
                          Originally posted by Misterfit View Post
                          Jongens, ga elkaar nu niet door de stront trekken, daar heb je niks aan.
                          Heb daar zelf ook geen zin in en de mensen van de pro anna site ook niet. Wat respect naar andere mensen toe is wenselijk.
                          Originally posted by GeneralIx View Post
                          True story.

@ Osterich
                          DSO niet door het slijk trekken.

@ DSO
                          Als het topic je echt stoort is het wijzer om het niet te lezen.
                          Bedankt maat. En je hebt gelijk. Veel plezier met jullie sadisme. Ik kap met dit topic.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik kap met dit topic.
                            Jammer m8, je mening moet je altijd geven.
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• @ onderhandelen: nu weet ik wrom de discussies met jou altijd honderden pagina's hebben.
                              @ dso: cool, woestijnreizen. dat kan ik niet nazeggen. zou me wel toppie lijken, maar heb het net anders als jij. de tweede komt met week of 5 a 6. dus dat wordt voorlopig niks.
                              @de rest: mijn reaktie van net was niet zo serieus hooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ps. deze wel

Comment

Als mensen twijfelen aan de geloofwaardigheid van een mod omdat hij ergens anders op the interwebs effe de beest uithangt dan

I) hebben die mensen een onjuiste heiligverklaring uitgesproken over deze mod
                                II) hebben die mensen een bijzonder beeld van de mores die bij een mod hoort
                                III)hebben die mensen een verkeerd verwachtingspatroon
                                Mijn verwachtingspatroon van een Mod is dat hij/ zij de kaders kan maken wat sociaal wenselijk gedrag op het forum is en actie onderneemt om te zorgen dat mensen zich binnen deze kaders houden. Hiervoor moeten ze autoriteit hebben. Op het moment dat de mod (In zijn/ haar rol als mod!) zich niet aan zijn eigen gestelde kaders houd verliest deze in mijn mening zijn geloofwaardigheid en zijn/ haar autoriteit.
                                Vergelijkbaar zijn verkeerspolitie-agenten die te hard rijden in de politieauto als hun dienst erop zit
                                "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X