Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    @ phoenix nou zeg je tegen iedereen dat hij off topic gaat, maar je blijft off topic doorzagen.

@ TS misschien heeft dit topic een klein beetje de ogen geopend van die meisjes(14 jaar mijn god had mn dochter kunnen wezen).
    Ik denk het zelf niet maar misschien door acties van janiek en eisblok misschien een klein beetje.
    Al is het maar een klein beetje.
    Nou tegen iedereen zeggen dat ze off topic gaan is wat overdreven ik zei dat er meer mensen dat doen, niet iedereen.

Maar je hebt gelijk ik had even niet door dat ik off topic doorging. Was even vergeten welk topic dat dit ook alweer was. Excuus.

On topic: voor diegene die aan de chat hebben meegedaan, stop het verneuken van labiele personen. Verneuk jezelf maar. Ik denk dat jullie veel meer onzekerder zijn dan die meisjes.

Comment

• Weetje wat het is, ik heb er geen problemen mee als mensen mijn foto's zien op hyves. Ik vind hyves wel leuk, dat is iedereen zijn mening. Maar als iemand mijn hyves bekijkt, is het zijn eigen keuze. Nu ziet ook iedereen de foto die helemaal niet van plan was foto's van mij te bekijken op mijn hyves, dat vind ik minder. Dus vandaar nog een keer, mod mag de foto verwijderd worden van dit forum?

Alvast bedankt

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post
        Weetje wat het is, ik heb er geen problemen mee als mensen mijn foto's zien op hyves. Ik vind hyves wel leuk, dat is iedereen zijn mening. Maar als iemand mijn hyves bekijkt, is het zijn eigen keuze. Nu ziet ook iedereen de foto die helemaal niet van plan was foto's van mij te bekijken op mijn hyves, dat vind ik minder. Dus vandaar nog een keer, mod mag de foto verwijderd worden van dit forum?

Alvast bedankt
        Off topic....stuur een pm naar een mod ben je er vanaf.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Over rechten gesproken, beperkt het wissen van de foto niet mijn recht op het uiten van mijn mening en expressies..?

Zeggen wat je wilt enzo.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
            Over rechten gesproken, beperkt het wissen van de foto niet mijn recht op het uiten van mijn mening en expressies..?

Zeggen wat je wilt enzo.
            Zou jij het leuk vinden als iemand jou foto plaats in een vercrackt anorectia topic en vervolgens even zijn mening eronder zet zodat iedereen dit kan lezen?
            Heeft nix met rechten te maken meer met fatsoen.

@ janieck , niet zo happen man!
            Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
              anoreksia patient helaas
              Originally posted by Knulletje View Post
              Yep its me,de anorexia patient Knulina ...... Wheeeehehehehhe...
              Had al zo'n vermoeden inderdaad.

@ Janieck
              Als je mij pm't heb je sneller resultaat.
              Overigens, als je zo hard hapt als nu kun je ergens wel wachten op deze reacties. Osterich moet je gewoon niet serieus nemen. Tenzij hij wat serieus zegt natuurlijk.

@ Osterich
              Nee, je recht wordt niet beperkt. Je recht beperken= preventief. Dit is postventief.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Gelul.

Beperking van rechten kan zelfs lopende de uitoefening er van.

Ik ga wel gewoon een keer naar Leeuwarden toe om die m00iB0i vast te leggen op beeld.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Gelul.

Beperking van rechten kan zelfs lopende de uitoefening er van.

Ik ga wel gewoon een keer naar Leeuwarden toe om die m00iB0i vast te leggen op beeld.
                  Je bent en blijft een jankert. Was jij niet diegene die ook al begon over dat je het gevoel hebt dat de berleinse muur terug kwam?

En het heeft in dit geval iets te maken met eigen rechten enz. Probeer gewoon respect te hebben voor iemand die vraagt of je zijn foto's niet wil plaatsten.

Maar je wilt hem zo graag fotograferen, heb je een oogje op hem?

Comment

Over rechten gesproken, beperkt het wissen van de foto niet mijn recht op het uiten van mijn mening en expressies..?

Zeggen wat je wilt enzo.
                    Recht van vrijheid op meningsuiting betekent letterlijk dat je je mening mag uiten. Komt dus inderdaad neer op zeggen wat je wil. Maar uiteraard wel onder bepaalde voorwaarden. Je mag zeggen wat je vind, zo lang je dat op een fatsoenlijke manier doet. Je mag dus bijvoorbeeld best zeggen tegen een agent die je aanhoud dat je hem een grote klootzak vind. Maar dan moet je het niet raar vinden dat je misschien een nachtje moet brommen, want dat mag dan ook. Maar goed, eigenlijk hoef ik je dat niet uit te leggen want dat weet je zelf ook wel.

Misschien heel veel off-topic gelul allemaal inderdaad, maar ja, ging het dan ook nog echt ergens over? Nee toch? Op een paar dingetjes na dan misschien.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• @ Os
                      Dan heb je portretrecht. Dat krijg je zoiezo niet gebogen, tenzij hij expliciet toestemming geeft.

@ Rest
                      Dit is gewoon geklooi, maak het niet zo serieus.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                        Je bent en blijft een jankert. Was jij niet diegene die ook al begon over dat je het gevoel hebt dat de berleinse muur terug kwam?

En het heeft in dit geval iets te maken met eigen rechten enz. Probeer gewoon respect te hebben voor iemand die vraagt of je zijn foto's niet wil plaatsten.

Maar je wilt hem zo graag fotograferen, heb je een oogje op hem?
                        Ik probeer je niet te veel aandacht te geven, maar die letterdiaree van je trekt steeds naar mijn ogen.

Neem het allemaal niet zo serieus joh. Scheelt in je in de bloeddruk enzo.

Recht van vrijheid op meningsuiting betekent letterlijk dat je je mening mag uiten. Komt dus inderdaad neer op zeggen wat je wil. Maar uiteraard wel onder bepaalde voorwaarden. Je mag zeggen wat je vind, zo lang je dat op een fatsoenlijke manier doet. Je mag dus bijvoorbeeld best zeggen tegen een agent die je aanhoud dat je hem een grote klootzak vind. Maar dan moet je het niet raar vinden dat je misschien een nachtje moet brommen, want dat mag dan ook. Maar goed, eigenlijk hoef ik je dat niet uit te leggen want dat weet je zelf ook wel.

Misschien heel veel off-topic gelul allemaal inderdaad, maar ja, ging het dan ook nog echt ergens over? Nee toch? Op een paar dingetjes na dan misschien.
                        O'rly?
                        Ik vind het nog niet off topic genoeg om er iets van de zeggen ofzo. Laten we het topic twisten naar een vrijheid van meningsuiting bespreek-topic, aangezien half BN een IP-ban heeft en niet meer kan chatten

@ Gen

Ik weet niet of portretrecht hier aan de orde komt, omdat de afbeelding reeds ergens anders staat. Ik publiceerde niets ofzo.
                        Hmmm interesting

Comment

• ik kan er niet meer in, spijtig zeg voor hun!
                          Groeten

Comment

Laten we het topic twisten naar een vrijheid van meningsuiting bespreek-topic, aangezien half BN een IP-ban heeft en niet meer kan chatten
                            Juist...
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

@ Gen

Ik weet niet of portretrecht hier aan de orde komt, omdat de afbeelding reeds ergens anders staat. Ik publiceerde niets ofzo.
                              Hmmm interesting
                              Als ik foto's jat uit een blad, van een site of uit de krant dan valt het toch ook onder profielrecht? Tenzij anders staat aangegeven (bv bij uitgaansgelegenheden, dat bordje bij de deur).

Comment

• Ik vind het prima zo, de foto is eraf en ik ben er niet boos om. De foto was slechts voor een fotografie opdracht van school, en ik ben echt geen mooiboy hoor. Thanks general voor het verwijderen van de foto. Ik ga slapen

Laterss!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X