You know you're Bodybuilding when...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je op een dag vrijwillig in een veels te klein broekje voor 200 op jou geilende mannen gaat staan
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Dat je op de weegschaal gaat staan en ziet dat je 3,4 kilo gegaind bent in een maand! Iedereen hier bedankt!!!
      Constantia et labore

Comment

• Dat als de winter weer begint 50% van je oude winterkleding niet meer past
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Dat als de winter weer begint alles nog perfect past, aangezien je alles op de groei gekocht hebt.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Als je iemand ziet deadlifte en eigenlijk het zelf ook wilt doen maar het een borstdag is

Comment

• Je weet dat je een bodybuilder bent als mensen in de rij bij de kassa van een supermarkt allemaal kijken hoe je daar 30Kg keurig gesorteerd voer neerlegt.

Je voelt gewoon de gedachtes; Jezus waar laat hij het.. Wat veel eten voor 100Euro.. Wat eet ik ongezond.. Freak...
              Ssssmoking

Comment

• Als je bij autopech gewoon verder doorjogt naar de sportschool, daar de pechhulp pas belt en ze vraagt je over een uurtje op te halen bij de sportschool. En niet eerder!

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                  Dat als de winter weer begint alles nog perfect past, aangezien je alles op de groei gekocht hebt.
                  LOL
                  You can be part of my meal tonight.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    Als je iemand ziet deadlifte en eigenlijk het zelf ook wilt doen maar het een borstdag is
                    Heb ik echt altijd...

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                      Als je iemand ziet deadlifte en eigenlijk het zelf ook wilt doen maar het een borstdag is
                      Originally posted by Nergal View Post
                      Heb ik echt altijd...
                      better start powerlifting then
                      Groeten

Comment

• Dat je als 44 jarige je 25 keer correct kan optrekken en dat je de andere jongere gasten uit hun ooghoeken ziet kijken naar je;-)
                        bulk off.

Comment

• Gewoon lekker 160 DL gezet vandaag.

Comment

• Een kassiere die vraagt wat je in hemelsnaam met de 3 kg kip, 7 bakken kwark, pak brinta en pak maizena doet die je wekelijks haalt terwijl je moeder er ook dagelijks om boodschappen komt.

Comment

• Originally posted by snoeckx View Post
                              Dat je als 44 jarige je 25 keer correct kan optrekken en dat je de andere jongere gasten uit hun ooghoeken ziet kijken naar je;-)
                              netjes..respect.. ik haal dat niet hoor...

omdat ik op mijn huidige gym niet alles kan doen en er geen spiegels zijn en losse benchpress en omdat je verplicht in een shirt moet trainen ga ik straks mij inschrijven en gelijk trainen bij een andere gym en dan heb ik gewoon 2 abbo's...

dat is pas hardcore...

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
                                Een kassiere die vraagt wat je in hemelsnaam met de 3 kg kip, 7 bakken kwark, pak brinta en pak maizena doet die je wekelijks haalt terwijl je moeder er ook dagelijks om boodschappen komt.
                                herken dit probleem ook, haha!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X