Als je op een dag vrijwillig in een veels te klein broekje voor 200 op jou geilende mannen gaat staan
You know you're Bodybuilding when...
Collapse
X
-
Je weet dat je een bodybuilder bent als mensen in de rij bij de kassa van een supermarkt allemaal kijken hoe je daar 30Kg keurig gesorteerd voer neerlegt.
Je voelt gewoon de gedachtes; Jezus waar laat hij het.. Wat veel eten voor 100Euro.. Wat eet ik ongezond.. Freak...Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by snoeckx View PostDat je als 44 jarige je 25 keer correct kan optrekken en dat je de andere jongere gasten uit hun ooghoeken ziet kijken naar je;-)
omdat ik op mijn huidige gym niet alles kan doen en er geen spiegels zijn en losse benchpress en omdat je verplicht in een shirt moet trainen ga ik straks mij inschrijven en gelijk trainen bij een andere gym en dan heb ik gewoon 2 abbo's...
dat is pas hardcore...
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment