Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je weet dat je een bodybuilder bent als mensen in de rij bij de kassa van een supermarkt allemaal kijken hoe je daar 30Kg keurig gesorteerd voer neerlegt.
Je voelt gewoon de gedachtes; Jezus waar laat hij het.. Wat veel eten voor 100Euro.. Wat eet ik ongezond.. Freak...
Als je bij autopech gewoon verder doorjogt naar de sportschool, daar de pechhulp pas belt en ze vraagt je over een uurtje op te halen bij de sportschool. En niet eerder!
Een kassiere die vraagt wat je in hemelsnaam met de 3 kg kip, 7 bakken kwark, pak brinta en pak maizena doet die je wekelijks haalt terwijl je moeder er ook dagelijks om boodschappen komt.
Dat je als 44 jarige je 25 keer correct kan optrekken en dat je de andere jongere gasten uit hun ooghoeken ziet kijken naar je;-)
netjes..respect.. ik haal dat niet hoor...
omdat ik op mijn huidige gym niet alles kan doen en er geen spiegels zijn en losse benchpress en omdat je verplicht in een shirt moet trainen ga ik straks mij inschrijven en gelijk trainen bij een andere gym en dan heb ik gewoon 2 abbo's...
Een kassiere die vraagt wat je in hemelsnaam met de 3 kg kip, 7 bakken kwark, pak brinta en pak maizena doet die je wekelijks haalt terwijl je moeder er ook dagelijks om boodschappen komt.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment