windows live msn op gsm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• windows live msn op gsm

Ik had altijd msn op mijn gsm. handig en makkelijk voor mij. Nu krijg ik steeds een melding dat je ervoor moet betalen. Na 1.5 jaar moet ik plots gaan belatelen voor de applicatie van windows live. Kosten per 31 dagen €2,50
    Waar zal dat goed voor zijn? Zeker is dat ik daar geen gebruik meer van zal nemen.
    een gladde aal blijft altijd glad.

is dit een applicatie op je iphone?

Comment

Microsoft draait van die enorme winsten juist omdat ze dit soort geintjes flikken. Helaas.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kees, kijk op m.ebuddy.com, kan je gratis downloaden, werkt ook redelijk.
        Groeten

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
          is dit een applicatie op je iphone?
          Nee een gewone de samsung 690 met tv

@ Revius zal eens kijken maar heb er een hard hoofd in . Wat gen al aangeeft het draai om geld en zal het wel goed dicht gespijkerd zijn.

Comment

Ik heb het zelf al een jaar, en hoef er niet voor te betalen, dus...
            Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
              Ik heb het zelf al een jaar, en hoef er niet voor te betalen, dus...
              Ik heb zojuist geprobeert. En ik kan idd wel op die manier erop komen. Zie ook dat er meer aplicaties zijn , dank je bro.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X