Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je hebt al vaker gezegd dat je kan komen en dan niet komt. in utrecht niet eens een belletje om te laten weten dat je niet zou komen. dus zijn we gewoon zonder jouw naar het argentijns restaurant gegaan :P
je hebt al vaker gezegd dat je kan komen en dan niet komt. in utrecht niet eens een belletje om te laten weten dat je niet zou komen. dus zijn we gewoon zonder jouw naar het argentijns restaurant gegaan :P
Omdat meetings altijd op zaterdagen geweest zijn. Moest dan vrij nemen, en heb altijd gezegd dat het afhankelijk was van de drukte van de rest van de dag
Meen dat ik die dag Pinada wel had gesmst, maar moet zeggen dat ik dat eigenlijk niet eens meer zeker weet. Zou wel een actie voor mij zijn geweest om dat te vergeten.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment